Citat:
Ursprungligen postat av
Noclue90
Det skulle väl iofs inte vara konstigt om han kastat henne när alla anmälningar återigen lagts ner. Eller om hon ändå sitter brevid i soffan men att det är för att bara fixa en ny snackis som han då ignorerar att svara för att få igång mer spekulationer och uppmärksamhet. 🤷🏼
För det går ju inte att missa att dramat tappat väldigt mycket uppmärksamhet om man utgår från flashback, när det var igång rejält så skrevs ju mängder av sidor varje dag och var man ifrån nätet en dag var det ett helvete att försöka ta igen allt men nu kan man vara borta en vecka och kan ta igen det på typ 5min 😌
Det förvånar mig inte om det har spruckit igen.
Jag gav den relationen högst 2 veckor och jag blir inte förvånad om hon inte är kvar.
Förutom allt skit de har ihop så kunde ju inte vardagen vara speciellt spännande.
Att sitta i en lägenhet med neddragna persienner, medan livet går vidare för de flesta utanför, och på nätet är de omskrivna med skit.
Ingen bjuder till fest, telefonen har tystnat, och pengarna rullar kanske inte in som förr.
Allt faller, inte minst deras ’populäritet’.
Nu har brodern med ’vänner’ rest till Dubai och hans papparoll är under granskning.
Den vardagen ser inte ljus ut så om Linnea dragit eller blivit utkastad är väl isf den stora frågan.
För vem av dem släpper den första videon om den andra?
Skulle Liam M släppa något idag?