Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-12, 13:43
  #31333
Medlem
Så, tjejen har fått nått jobb i Dubai, och Chrippa hakar på. Från att göra slut till att bli ihop igen. Känns som pr för att få in ytterligare följare för deras nya liv i Dubai.

Lägenheten i Sverige då? Den står på Joakim så han får lösa att alla möbler töms i den eller ska Chrippa tebax dit tro och bo där halvtid?
Citera
2024-03-12, 13:47
  #31334
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Så, tjejen har fått nått jobb i Dubai, och Chrippa hakar på. Från att göra slut till att bli ihop igen. Känns som pr för att få in ytterligare följare för deras nya liv i Dubai.

Lägenheten i Sverige då? Den står på Joakim så han får lösa att alla möbler töms i den eller ska Chrippa tebax dit tro och bo där halvtid?
Precis, lägenheten blir Joakims problem, han har väl sagt upp den, eller drog han tillbaka uppsägningen?
Citera
2024-03-12, 13:50
  #31335
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sarry
Precis, lägenheten blir Joakims problem, han har väl sagt upp den, eller drog han tillbaka uppsägningen?

Var det inte nån som skrev att han pröjsat in några hyror för att Julia skulle bo där med lilla C? Barnet behöver ju eget rum. Annars vet jag många ensamstående mammor som skapar en sovhörna i vardagsrummet för sig själv för att barnen skall få ta sovrummet i tvåan. Inte Julia dock, hennes lägenhet ligger alldeles för långt bort från Lundellhuset
Citera
2024-03-12, 13:53
  #31336
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Var det inte nån som skrev att han pröjsat in några hyror för att Julia skulle bo där med lilla C? Barnet behöver ju eget rum. Annars vet jag många ensamstående mammor som skapar en sovhörna i vardagsrummet för sig själv för att barnen skall få ta sovrummet i tvåan. Inte Julia dock, hennes lägenhet ligger alldeles för långt bort från Lundellhuset
Enligt Cluee så har Chrippa ordnat med hyror till maj, under tiden han är i Dubai, så att Chloe ska få stabilitet.
Men vad gör Julia?
Hon drar till Anna Book och myser med hennes son...och tramsar med dottern..
Oerhört vidrigt.
Julia orkar inte ta hand om sitt eget barn, eller ge henne trygghet.
Citera
2024-03-12, 13:58
  #31337
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Var det inte nån som skrev att han pröjsat in några hyror för att Julia skulle bo där med lilla C? Barnet behöver ju eget rum. Annars vet jag många ensamstående mammor som skapar en sovhörna i vardagsrummet för sig själv för att barnen skall få ta sovrummet i tvåan. Inte Julia dock, hennes lägenhet ligger alldeles för långt bort från Lundellhuset
Ingen aning, ingen av dem verkar vara några bra föräldrar, det bästa för lilla tösen vore nog och komma till en bra fosterfamilj, långt bort från det där "störda" gänget som hela tiden sätter sig själva i första rummet.
Citera
2024-03-12, 14:14
  #31338
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Men vad gör Julia?
Hon drar till Anna Book och myser med hennes son...och tramsar med dottern..
Oerhört vidrigt.
Julia orkar inte ta hand om sitt eget barn, eller ge henne trygghet.
Julia är en fet jävla kossa som borde ta tag i sitt liv och tänka mer på sitt barn, börja tro att tösen blev till av ett misstag, och en abort kanske hade varit bättre. Min personliga åsikt.
__________________
Senast redigerad av sarry 2024-03-12 kl. 14:24.
Citera
2024-03-12, 14:15
  #31339
Avstängd
Hoppas INTE Rasken eller ngn annan kreatör gör fler reaktionsvideos om detta drama nu.
Detta med Julia förvånade mig. Trodde inte hon var så pass *bäng*
Citera
2024-03-12, 14:33
  #31340
Medlem
MP-44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Hoppas INTE Rasken eller ngn annan kreatör gör fler reaktionsvideos om detta drama nu.
Detta med Julia förvånade mig. Trodde inte hon var så pass *bäng*

tror du någon bemedlad person skulle vilja leva zigenarlivet med chrippa? han siktar ju in sig på lätta offer. en medelmåtta skulle ju direkt ställa sig frågan hur fan killen lever.
Citera
2024-03-12, 14:42
  #31341
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MP-44
tror du någon bemedlad person skulle vilja leva zigenarlivet med chrippa? han siktar ju in sig på lätta offer. en medelmåtta skulle ju direkt ställa sig frågan hur fan killen lever.
Kortsiktigt ja, men en längre framtid med barn och ekonomisk ansvar, nä då måste man nog vara riktig efterbliven.
Citera
2024-03-12, 14:52
  #31342
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MP-44
tror du någon bemedlad person skulle vilja leva zigenarlivet med chrippa? han siktar ju in sig på lätta offer. en medelmåtta skulle ju direkt ställa sig frågan hur fan killen lever.

Ja, jag skulle inte vilja byta med dom.
Visst, jag har inte råd att springa omkring med märkeskläder men jag äger iaf min egen bostad
Men vi alla väljer ju hur vi vill leva våra liv. Han står inte på så stadig grund om man säger som så..
Sandslott, luftslott.
Och ska dom nu även sätta ett barn till livet så borde dom kanske tänka om lite. För barnets bästa.
*räknar* .. Då blir det babylycka runt november - december.
Citera
2024-03-12, 15:01
  #31343
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja, jag skulle inte vilja byta med dom.
Visst, jag har inte råd att springa omkring med märkeskläder men jag äger iaf min egen bostad
Men vi alla väljer ju hur vi vill leva våra liv. Han står inte på så stadig grund om man säger som så..
Sandslott, luftslott.
Och ska dom nu även sätta ett barn till livet så borde dom kanske tänka om lite. För barnets bästa.
*räknar* .. Då blir det babylycka runt november - december.
Va, har du inga märkets kläder. Fattiglapp (skoja bara) Det tar emot och skriva det, men om L är gravid, så hoppas jag att det bli missfall, för om dom två ska bli föräldrar så kan det aldrig sluta lyckligt för nån inblandat.
Citera
2024-03-12, 15:02
  #31344
Avstängd
dunderCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MP-44
tror du någon bemedlad person skulle vilja leva zigenarlivet med chrippa? han siktar ju in sig på lätta offer. en medelmåtta skulle ju direkt ställa sig frågan hur fan killen lever.

Tror ärligt att hon är så besatt utav honom så hade han sagt ”hoppa från bron” så hade hon gjort det. Hon har jagat honom sedan 2016-2018 och perioden där hon bad om Jockes autograf, så ja jag tror hon gör allt han säger och så länge hon får vara med honom så spelar hans livstil ingen roll. Ingen normal funtad kvinna hade drömt om att dela livet med en loser med skulder, domar, klarar inte av att ta hand om sitt barn och nu erkänd kvinnoboxare..

Någon som vet vilket företag i Dubai som Linnea fått anställning på?
__________________
Senast redigerad av dunderC 2024-03-12 kl. 15:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in