Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-15, 16:46
  #31813
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Christofer har förstört sitt eget liv helt o hållet på egen hand.. Sedan låt Anjo vara ett fetto hur var och en ser ut bekommer dock ingen annan.

Om Chrippa förstör sitt liv, inga problem, men när han misshandlat Linnea under en längre tid, och dessutom bli häktad för det? Tycker du att det ger Anjo och Jockiboi rätt anledning till att starta ett hatdrev mot Linnea? Har inte hon haft (och har fortfarande) sitt helvete? dom pratade inte med Chrippa innan om vad som hände den där dagen, dom gjorde sina egna slutsatser, och med det antal följare dessa gubbar har så borde dom fatta att det blir konsekvenser av deras handlingar. Dom är precis lika djävliga som Chrippa och jag hoppas alla tre kommer få ett djävla liv många år framöver
Citera
2024-03-15, 16:47
  #31814
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Om Chrippa förstör sitt liv, inga problem, men när han misshandlat Linnea under en längre tid, och dessutom bli häktad för det? Tycker du att det ger Anjo och Jockiboi rätt anledning till att starta ett hatdrev mot Linnea? Har inte hon haft (och har fortfarande) sitt helvete? dom pratade inte med Chrippa innan om vad som hände den där dagen, dom gjorde sina egna slutsatser, och med det antal följare dessa gubbar har så borde dom fatta att det blir konsekvenser av deras handlingar. Dom är precis lika djävliga som Chrippa och jag hoppas alla tre kommer få ett djävla liv många år framöver


Uppenbarligen spöar turturduvorna varandra, men det är ju oväsentligt eller hur???
Citera
2024-03-15, 16:47
  #31815
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Om Chrippa förstör sitt liv, inga problem, men när han misshandlat Linnea under en längre tid, och dessutom bli häktad för det? Tycker du att det ger Anjo och Jockiboi rätt anledning till att starta ett hatdrev mot Linnea? Har inte hon haft (och har fortfarande) sitt helvete? dom pratade inte med Chrippa innan om vad som hände den där dagen, dom gjorde sina egna slutsatser, och med det antal följare dessa gubbar har så borde dom fatta att det blir konsekvenser av deras handlingar. Dom är precis lika djävliga som Chrippa och jag hoppas alla tre kommer få ett djävla liv många år framöver
Christofer har nog både sagt o gjort både det ena o det tredje likaväl Fröken L.
Citera
2024-03-15, 20:12
  #31816
Medlem
Om socialtjänsten hade varit vittne och gjort en polisanmälan om dödshot mot Anjos barn hade jag trott på det.
Men nu är det ju återigen samma pack och de ENDA som har hört det.
Vilket ’sammanträffande’?
(Eller inte)

Jag kan däremot tro att Chrippa kan ha sagt liknande saker, men just den här gången, och för att de är personer jag inte litar på öht, så kan jag inte tro på det.

Hur lyckades Jocke göra en polisanmälan mot Chrippa under Jackes namn?

Går det att göra så om man gör anmälan genom polisens hemsida?
Krävs inget bank-id, eller någon form av identifiering?
Citera
2024-03-15, 21:12
  #31817
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Skydda Chrippa!!? Det är ju för fan han är jag hatar. Det framkommer jävligt tydligt i mina inlägg din tomte.

Du snackar ju bara om Anjo och Jocke hur allt är inspelat med samtal osv.

Förtalsgänget, anjo bland annat är ju för fan emot luffaren. Men du tycker ju de har varit förtal mot luffaren hur fan ska du ha det? Vem är boven i dramat?

Och ditt bihang är du och alla andra som snöat in er på anjo och company att de är dom som är dom dåliga i allt det här. Gå och lägg dig istället.
Jag tycker inte det har varit förtal emot chrippa?
Jag tycker alla i sammanhanget är lika skit. Dock tycker jag ingenting rättfärdigar drev, hat, hot, förföljelse och våld. Det är det jag ställer mig emot.

Är Linnea och chrippa skyldiga till allt som påstås ska det utredas och dömas för det i domstol. Inte i någon jävla folkdomstol där påståenden läggs fram som sanning utan bevis.
Citera
2024-03-15, 21:17
  #31818
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Ja det gör hon
Klart hon gör måste vara skitjobbigt för henne
Citera
2024-03-15, 21:20
  #31819
Medlem
htsolna08s avatar
Chrippa säger att de ska skapa onlyfans konto
Citera
2024-03-15, 21:23
  #31820
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Om socialtjänsten hade varit vittne och gjort en polisanmälan om dödshot mot Anjos barn hade jag trott på det.
Men nu är det ju återigen samma pack och de ENDA som har hört det.
Vilket ’sammanträffande’?
(Eller inte)

Jag kan däremot tro att Chrippa kan ha sagt liknande saker, men just den här gången, och för att de är personer jag inte litar på öht, så kan jag inte tro på det.

Hur lyckades Jocke göra en polisanmälan mot Chrippa under Jackes namn?

Går det att göra så om man gör anmälan genom polisens hemsida?
Krävs inget bank-id, eller någon form av identifiering?
Jag tror absolut chrippa kan ha sagt saker som "jag kommer krossa er", "ni kommer få ångra det här", och liknande till Jocke, Anjo, osv. Men att han har sagt "jag ska döda Anjos barn" känns inte troligt.

Hur vet du att Jocke gjort anmälan under Jackes namn?
Citera
2024-03-15, 21:39
  #31821
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag tror absolut chrippa kan ha sagt saker som "jag kommer krossa er", "ni kommer få ångra det här", och liknande till Jocke, Anjo, osv. Men att han har sagt "jag ska döda Anjos barn" känns inte troligt.

Hur vet du att Jocke gjort anmälan under Jackes namn?
Chrippa sa det i slutet på sin senaste video.
Citera
2024-03-15, 21:45
  #31822
Medlem
https://ibb.co/4MLW47J

Som av en händelse så har Jocke en videoinspelning från socialen, detta förmedlar Anjo, som självklart trackar Chrippa.

Mycket märkligt gäng, Falken och legoknektarna
Citera
2024-03-15, 21:52
  #31823
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://ibb.co/4MLW47J

Som av en händelse så har Jocke en videoinspelning från socialen, detta förmedlar Anjo, som självklart trackar Chrippa.

Mycket märkligt gäng, Falken och legoknektarna
Det här är så skruvat så det liknar ingenting.

Kom Jocke på det nu?


Och varför filmar man på ett socialkontor där allt ska ske under sekretess?

Om Chrippa har tappat det så är det långt ifrån okej.
Men jag tror ärligt talat inte att han skulle röra Anjos eller någon annans barn.
Chrippa är inget verkligt hot i den bemärkelsen.

Det är mer troligt att han har pucklat på Linnea, men inte barn.
Citera
2024-03-15, 22:02
  #31824
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://ibb.co/4MLW47J

Som av en händelse så har Jocke en videoinspelning från socialen, detta förmedlar Anjo, som självklart trackar Chrippa.

Mycket märkligt gäng, Falken och legoknektarna

Märkligt, det var ju Psyk att spela in något i smyg. Inte skulle väl Jokkmokk göra något sådant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in