Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-18, 10:35
  #32041
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jag frågade om hon var sällskapsdam. Ska dom inte gifta sig?
Hon har ingen karriär. Som vad? Tennisproffs?
Chrippa och Linnea VILL att dom ska lägga sig i. Dom VILL att alla ska se och höra dom.
Vilka barn tänker du på?
Chrippa och SNEAS framtida barn?

Citat från ditt eget inlägg:
"Dom skulle väl gifta sig?
Eller e hon bara hans sällskapsdam?"
Nej dom vill inte att alla skall lägga sig i, dom vill vara ifred och slippa allt djävla drev. Anjo och Jocke har gjort allt för att förstöra efter dom tappade makten och i första hand skyller dom på Linnea. Dom drar till och med in Linneas familj i det här. Va fan är det för fel på folk? Om man då skall dra in Chrippa och Jockes föräldrar och granskat dom, hade det varit okej. Dom har ju tappat det helt
Chrippa hade troligen fått ett hyfsat lågt straff efter misshandeln, och varit fri innan sommaren. Vad var hela grejen med det här ens? Nu har Jocke möt sin överman (läs kvinna) och han håller på att gå sönder. Jag kan tänka mig att hon fått en sjudjävla bra uppfostran av sina föräldrar, att man är inte mer värd bara för att man är man-känd- eller rik. Det är hur man behandlar varandra som värderas.
Vilka barn jag tänker på??
Jockes barn
Anjos barn
och den viktigaste av dom alla Chrippas dotter, hon som dom, Jocke och Anjo, offrat till gamarna, för views och content. Vilka svin dom är
Citera
2024-03-18, 10:43
  #32042
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Enligt Jocke så var det dealen, att Chrippa fick mobil, lägenhet, flytt, möbler, konton, bil osv, mot att han var med Julia.

Ja DET kan jag hålla med om var fel.
Som sagt.. DU behöver inte leva och bo ihop med den du har barn med.
Citera
2024-03-18, 10:44
  #32043
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Enligt Jocke så var det dealen, att Chrippa fick mobil, lägenhet, flytt, möbler, konton, bil osv, mot att han var med Julia.

Stämmer inte.
Citera
2024-03-18, 10:48
  #32044
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Vad säger kristallkulan om framtiden?
Ja då ser vi Linnea böla och säga.. - Buhuuu Chrippa förstörde mitt liv.
- Se mig, hör mig!

Intressant, det låter som om du beskriver Julia?
Linnea har inte bölat, sagt att Chrippa förstörde mitt liv, se mig. Inte ens efter han slagit henne gul och blå, och tagit strypgrepp på henne.
Om du skall rikta in dig på en kvinna av den typen så är det Julia du skall kolla i sömmarna. Mamman som krävt pengar av pappan till sitt barn i tid och otid, som gör en massa skit på nätet för att trashtalka Linnea, men skyller på Linnea (som fortfarande inte säger något). Hotar mindreåriga barn att hon skall "fimpa" deras syster nästa gång hon är i Norrköping. Som bänkar sin röv hos Anjo och berättar så gärna om allt som pågår - när Chrippa sitter i Häktet med fulla restriktioner. Som tillåter barnförhör utfört av sig själv, och numera lever tattarliv med en liten tjej i släptåg som inte har något annat val. Hon har haft fler killar på mindre än ett halvår än vad Linnea haft i hela hennes liv
Där har du en riktig råtta. Ge dig inte på den som bortsett från Chloe är mest oskyldig
__________________
Senast redigerad av Goldentie 2024-03-18 kl. 11:00.
Citera
2024-03-18, 10:49
  #32045
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Men nu fantiserar du igen.

Finns på video så det måste väl räknas som bevis, eller?
Citera
2024-03-18, 10:56
  #32046
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Finns på video så det måste väl räknas som bevis, eller?

Lägenheten fick han för att han o J skulle bo där genom att C ville vara med J. Resten stämmer inte. Mobilen fick han LÅNA för att polisen hade C mobil.
Citera
2024-03-18, 11:00
  #32047
Medlem
Och här är vi nu, ganska exakt två månader efter jag skrev detta inlägg är det nu ett faktum:
Dessa typer går att läsa av som en öppen bok, och dom undrar varför vi ser igenom deras påhitt och lögner..
Citera
2024-03-18, 11:01
  #32048
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Intressant, det låter som om du beskriver Julia?
Linnea har inte bölat, sagt att Chrippa förstörde mitt liv, se mig. Inte ens efter han slagit henne gul och blå, och tagit strypgrepp på henne.
Om du skall rikta in dig på en kvinna av den typen så är det Julia du skall kolla i sömmarna. Mamman som krävt pengar av pappan till sitt barn i tid och otid, som gör en massa skit på nätet för att trashtalka Linnea, men skyller på Linnea (som fortfarande inte säger något). Hotar mindreåriga barn att hon skall "fimpa" deras syster nästa gång hon är i Norrköping. Som bänkar sin röv hos Anjo och berättar så gärna om allt som pågår - när Chrippa sitter i Häktet med fulla restriktioner. Som tillåter barnförhör utfört av sig själv, och numera lever tattarliv med en liten tjej i släptåg som inte har något annat val. Hon har haft fler killar på mindre än ett halvår än vad Linnea haft i hela hennes liv
Där har du en riktig råtta. Ge dig inte på den som bortsett från Chloe är mest oskyldig

WOOW.. snacka om att trashtalka! Julia är inte den personen att göra dessa saker som att HOTA andra. Att hon "tigger" pengar är väl inte så konstigt, hon är ju helt ensam och ska ta hand om ett barn!
Att ha en farsa som bara sticker när det blir obekvämt, det är ju inte optimalt. Sedan är Julia och Chrippa otroligt svaga för varandra har man ju sett. Man ser ju hur han kollar på ett annat sätt på Julia än Linnea.
Citera
2024-03-18, 11:06
  #32049
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Intressant, det låter som om du beskriver Julia?
Linnea har inte bölat, sagt att Chrippa förstörde mitt liv, se mig. Inte ens efter han slagit henne gul och blå, och tagit strypgrepp på henne.
Om du skall rikta in dig på en kvinna av den typen så är det Julia du skall kolla i sömmarna. Mamman som krävt pengar av pappan till sitt barn i tid och otid, som gör en massa skit på nätet för att trashtalka Linnea, men skyller på Linnea (som fortfarande inte säger något). Hotar mindreåriga barn att hon skall "fimpa" deras syster nästa gång hon är i Norrköping. Som bänkar sin röv hos Anjo och berättar så gärna om allt som pågår - när Chrippa sitter i Häktet med fulla restriktioner. Som tillåter barnförhör utfört av sig själv, och numera lever tattarliv med en liten tjej i släptåg som inte har något annat val. Hon har haft fler killar på mindre än ett halvår än vad Linnea haft i hela hennes liv
Där har du en riktig råtta. Ge dig inte på den som bortsett från Chloe är mest oskyldig

Jag försvarar inte Julia hon är lika puckad hon men jag erkänner att jag trodde på det hon berättade hos Anjo. Linnea är samma kålsupare hon.. - Vänta och se. Jag ger mig på alla i denna soppa. Hoppas alla inblandade får sitt straff dom ska ha.
När hans tid i Dubai är slut drar dom väl till Spanien igen och tar 3 månader där.. Leva på flykt måste vara kul?
Citera
2024-03-18, 11:15
  #32050
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gummigubben89
WOOW.. snacka om att trashtalka! Julia är inte den personen att göra dessa saker som att HOTA andra. Att hon "tigger" pengar är väl inte så konstigt, hon är ju helt ensam och ska ta hand om ett barn!
Att ha en farsa som bara sticker när det blir obekvämt, det är ju inte optimalt. Sedan är Julia och Chrippa otroligt svaga för varandra har man ju sett. Man ser ju hur han kollar på ett annat sätt på Julia än Linnea.

Inte hotat? Jag säger som Anjo, det finns SMS-prints på det. Bara att kolla i tråden
Citera
2024-03-18, 11:17
  #32051
Avstängd
Han drar in tillräckligt med pengar så han kan reda upp sina skulder och bygga upp en trygg framtid med C. Men så länge han tänker med pitten och har ihop den med *sådana* brudar kommer han inte kunna ge sitt barn det hon behöver. Vad investerar han i? Är det något han kan bygga på?
Fin grund med solbrillor, badtofflor och märkesväskor? Är det ngt C har glädje av? Och här hemma plockar fogden hennes kläder Dahhh!
Citera
2024-03-18, 11:25
  #32052
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Citat från ditt eget inlägg:
"Dom skulle väl gifta sig?
Eller e hon bara hans sällskapsdam?"
Nej dom vill inte att alla skall lägga sig i, dom vill vara ifred och slippa allt djävla drev. Anjo och Jocke har gjort allt för att förstöra efter dom tappade makten och i första hand skyller dom på Linnea. Dom drar till och med in Linneas familj i det här. Va fan är det för fel på folk? Om man då skall dra in Chrippa och Jockes föräldrar och granskat dom, hade det varit okej. Dom har ju tappat det helt
Chrippa hade troligen fått ett hyfsat lågt straff efter misshandeln, och varit fri innan sommaren. Vad var hela grejen med det här ens? Nu har Jocke möt sin överman (läs kvinna) och han håller på att gå sönder. Jag kan tänka mig att hon fått en sjudjävla bra uppfostran av sina föräldrar, att man är inte mer värd bara för att man är man-känd- eller rik. Det är hur man behandlar varandra som värderas.
Vilka barn jag tänker på??
Jockes barn
Anjos barn
och den viktigaste av dom alla Chrippas dotter, hon som dom, Jocke och Anjo, offrat till gamarna, för views och content. Vilka svin dom är

Fast både Chrippa och Linnea tycker ju om detta. Det är ju dom som vill att detta ska pågå då det ger clicks.

Hur många gånger har inte Chrippa sagt att all publicitet är bra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in