Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-27, 11:34
  #32509
Avstängd
ALLA har gjort FEL i denna soppa.
INGEN är oskyldig. Inte ens lilla Linnea. Hon är lika skyldig hon.
Nu kommer Anjo mjölka vidare i detta. Rask kommer haka på.
Chrippa kommer ge sig på Jocke och Jocke Chrippa. Det är detta dom vill.
Det här är deras *jobb* .. Det ger klirr i kassan. Vilka är idioterna egentligen?
Dom? Eller vi som följer detta?
Citera
2024-03-27, 11:35
  #32510
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Han bodde hos Julia, dem var tillsammans, dem skulle bli en familj igen. Det var inget besök.
Vad han förtjänar är en sak.
Men det gör det inte rätt att Anjo läser upp hans texter i syfte att hänga ut chrippa och Linnea, och tjäna pengar. Anjo förtjänar också att hamna i domstol och bli dömd för sina brott.
Det är 2 idioter båda två.

Både Anjo och Julia har ju i videosarna erkänt att dem läser ifrån papperna chrippa skrev i häktet, du har ju beviset där helt öppet.

På vilket sätt har jag skyddat Chrippa?
Jag måste ju kunna kritisera när Anjo gör fel.
Men bara för jag kritiserat när Anjo gör fel betyder ju inte att jag stöttar chrippa.

Vad ska Anjo bli dömd för? Chrippa har ju skrivit detta? Inget förtal direkt. Sen att Chrippa är så hjärndöd att han inte håller koll på sina papper gör det inte olagligt för de personer som har dom. Du har ingen äganderätt på A4 papper oavsett vad du har skrivit ner på dom.
Citera
2024-03-27, 11:41
  #32511
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
ALLA har gjort FEL i denna soppa.
INGEN är oskyldig. Inte ens lilla Linnea. Hon är lika skyldig hon.
Nu kommer Anjo mjölka vidare i detta. Rask kommer haka på.
Chrippa kommer ge sig på Jocke och Jocke Chrippa. Det är detta dom vill.
Det här är deras *jobb* .. Det ger klirr i kassan. Vilka är idioterna egentligen?
Dom? Eller vi som följer detta?
Lilla C är det enda offret i detta kaos.
Citera
2024-03-27, 11:46
  #32512
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Vad ska Anjo bli dömd för? Chrippa har ju skrivit detta? Inget förtal direkt. Sen att Chrippa är så hjärndöd att han inte håller koll på sina papper gör det inte olagligt för de personer som har dom. Du har ingen äganderätt på A4 papper oavsett vad du har skrivit ner på dom.
Läs på om förtal. Det spelar ingen roll att chrippa själv skrivit det på ett papper, att sprida det emot Chrippas vilja i syfte att få chrippa att framstå dåligt är förtal.

Jo du har äganderätt rätt din egendom. Skriver du en text som en dagbok eller i syfte att göra en bok av det så får inte andra människor ta det och dela det. Jag har redan förklarat detta för dig 4 gånger nu.
Citera
2024-03-27, 11:49
  #32513
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Lilla C är det enda offret i detta kaos.

Nej nej.. Hon är lika skyldig hon. Även hon har tjänat på detta.
Finns inget offer. Det är vi som slösar vår tid på detta drama.
Visst. Även jag lyssnar medans man sysslar med annat. Men det börjar bli lite urvattnat nu.
Tycker du inte?
Citera
2024-03-27, 11:54
  #32514
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Läs på om förtal. Det spelar ingen roll att chrippa själv skrivit det på ett papper, att sprida det emot Chrippas vilja i syfte att få chrippa att framstå dåligt är förtal.

Jo du har äganderätt rätt din egendom. Skriver du en text som en dagbok eller i syfte att göra en bok av det så får inte andra människor ta det och dela det. Jag har redan förklarat detta för dig 4 gånger nu.

Stämmer dock inte, och hade detta varit olagligt hade han anmält för lääääängesen och det vet vi alla om. Släpp dina tankar nu, eller släpp jointen.
Citera
2024-03-27, 11:57
  #32515
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Nej nej.. Hon är lika skyldig hon. Även hon har tjänat på detta.
Finns inget offer. Det är vi som slösar vår tid på detta drama.
Visst. Även jag lyssnar medans man sysslar med annat. Men det börjar bli lite urvattnat nu.
Tycker du inte?

Fattar inte, hur kan barnet vara lika skyldig?
Citera
2024-03-27, 11:58
  #32516
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Nej nej.. Hon är lika skyldig hon. Även hon har tjänat på detta.
Finns inget offer. Det är vi som slösar vår tid på detta drama.
Visst. Även jag lyssnar medans man sysslar med annat. Men det börjar bli lite urvattnat nu.
Tycker du inte?
Tycker du chrippa 4-5 åriga dotter är skyldig i detta kaos???

Jag väntar bara på att det ska gå åt helvete för alla inblandade. Dramat är ganska dött, dem bara fortsätter upprepa sig, fortsätter ljuga
Citera
2024-03-27, 12:07
  #32517
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Fattar inte, hur kan barnet vara lika skyldig?

Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Tycker du chrippa 4-5 åriga dotter är skyldig i detta kaos???

Jag väntar bara på att det ska gå åt helvete för alla inblandade. Dramat är ganska dött, dem bara fortsätter upprepa sig, fortsätter ljuga

Har inte skrivit något om barnet. Visst är det synd om Cl. Hon vill resa och bada i pool som hon är van vid. Men hon är väl skyddad från detta hoppas jag? Det där ligger hos Julia och Chrippa att ta tag i. Dom får åka till Jocke och bada i deras pool
Hon är för liten för att veta vad som händer även om hon så säkerligen blir lite påverkad.
Att föräldrarna separerar är inget hon är ensam om. Det är sådant som händer en del.
Citera
2024-03-27, 12:08
  #32518
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Tycker du chrippa 4-5 åriga dotter är skyldig i detta kaos???

Jag väntar bara på att det ska gå åt helvete för alla inblandade. Dramat är ganska dött, dem bara fortsätter upprepa sig, fortsätter ljuga

Jag menade SNEA! Inte ungen.

edit *RÄTTAR*
Citera
2024-03-27, 12:16
  #32519
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Han bodde hos Julia, dem var tillsammans, dem skulle bli en familj igen. Det var inget besök.
Vad han förtjänar är en sak.
Men det gör det inte rätt att Anjo läser upp hans texter i syfte att hänga ut chrippa och Linnea, och tjäna pengar. Anjo förtjänar också att hamna i domstol och bli dömd för sina brott.
Det är 2 idioter båda två.

Både Anjo och Julia har ju i videosarna erkänt att dem läser ifrån papperna chrippa skrev i häktet, du har ju beviset där helt öppet.

På vilket sätt har jag skyddat Chrippa?
Jag måste ju kunna kritisera när Anjo gör fel.
Men bara för jag kritiserat när Anjo gör fel betyder ju inte att jag stöttar chrippa.

Vilket fantastiskt tålamod du har.

Det verkar inte gå in hur många ggr man än upprepar sig eller omformulerar och försöker bokstavera vad som menas.
Citera
2024-03-27, 12:19
  #32520
Medlem
Helt galet att de är herrarna är 35 och föräldrar som trots det håller på att KRIGA PÅ INTERNET. De är typ 15 år i huvudet trots att det var 20 år sen de faktiskt var 15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in