Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-29, 10:19
  #32605
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det betyder inte att jag är någon krigare bara för att jag ifrågasätter något som uppenbart inte stämmer. Chrippa gillar kändislivet, Linnea har hela tiden visat sin ovilja, men "man säger inte nej till Jockiboi"

Jaja.. Tro så du.
Hon hade inget emot att sitta med Jockes barn i knät.
Låter Chrippa sig bli lurad av dessa kvinns (Linnea & Julia) så kan jag bara beklaga.
Då förtjänar han all skit han får.
Det blir en shitshow 💩
Citera
2024-03-29, 10:29
  #32606
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hon kanske försöker ta över hans liv vi får fråga Anjo
Ja, hemska tanke😱


Jag skulle vilja ta del av hela konversationerna som påståtts komma från meddelanden mellan Linnea och Chrippa, dom som man ser är daterade i oktober 2023, när dom var nere på Cypern.
Någonting säger mig att Julia manipulrerat det hela.
Att slå någon med batong, det låter inte som Linnea, snarare Lil'Julia...
Det var bråk och stök på Cypernresan, Jocke har själv berättat att han avlyssnat, överhört, spelat in och bevittnat misshandel, från Linnea mot Christofer...

Julia är en tragisk copycat.
Hon säger i ena podden att hon inte jobbar, i nästa att hon jobbar med tiktok...

Hon sitter och snackar skit om Chloes pappa inför sin dotter.

Jockes olika smyginspelade samtal med Chrippa , som Jocke läckte, bevisar hur manipulativt vidrig han är, denne kreatör, eller "rässigör" som han kallat sig... svårt med orden ibland...
Han uppviglar och triggar, för att kunna vända det till nackdel för Chrippa.

https://youtu.be/bCDS0fN0O68?si=rkrEPYmOFsCuqgZE

Anjos kommande poddande med Rask lär bli... intressant, eftersom Rasken tror på mumbo jumbo, häxkonster, vibrationer, spåkulor och spöken...
Vad ska dom podda om? Jockiboi?
Alla dummingar på flashback, som ingen av dom knappt vet hur man kommer in på, eller aldrig ens läser, trots att dom upprepar vad som skrivs och blir oerhört provocerade av ddt, trots att dom inte bryr sig.

Chrippa och Linnea erkänner iallafall att dom läser, Chrippa att han själv skrivit, medan övriga absolut inte skriver eller läser, sånt gör bara långhåriga, arbetslösa pissluffare som bor i mammas källare med rövsocka mellan skinkorna...

Jockiboi hävdar att han inte vill lägga sig i, för att i nästa andetag läcka mer texter och prints... stabil snubbe...

Det hade ändå kommit ut, nej, inte nödvändigtvis.
Snöbollen som Jocke rullade är enorm nu, men han har gått vidare och tar emot spons och gåvor och inreder sitt låtsashus, lär barnen om hur man undviker skattmasen allra bäst och att lbuga lönar sig.

Kom igen nu Chrippa, visa att du är en man och sätt stopp för cirkusen.
__________________
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-03-29 kl. 10:39.
Citera
2024-03-29, 10:32
  #32607
Avstängd
Lägger han 90 000 på att smycka den där apan ist för att lägga 90 000 på sin dotter så anser jag.. - Att han inte bryr sig så mycket om sin dotter.
Citera
2024-03-29, 10:35
  #32608
Avstängd
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Julia och hennes morsa var och gjorde lipfillers och botox. Julia jobbar ju med tiktok nu, hon kämpar för att bli en influencer, så hon har inte tid med Chloe.
Chloe är hos Chrippas föräldrar, dvs hennes farmor och farfar.
Chrippas samtal med Chloe var jättefint och jag förstår inte varför det ska snackas skit om att Chrippa håller kontakt med sin dotter?
Att Chrippa ringer upp sin farsa efter att ha sagt hejdå till Chloe är väl inget konstigt? Chloe fick säga hejdå. Kanske Chrippa behövde snacka med sin farsa utan att små barnöron skulle höra?

Här kommer du med, det var Julia i liven. Det är uppenbart att du antingen inte hört liven eller lever i såpass förnekelse så du hör i syne
Citera
2024-03-29, 10:36
  #32609
Avstängd
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Dem påstår dock att lilla C var hos Chrippas föräldrar, och att det var Chrippas mamma man hörde
Jag har inte själv hört liven, så vet ej, men tänkte bara skriva det eftersom det lät som du trodde dem menade Julias mamma

Nej det var några dagar innan hon var hos hans föräldrar. Det var Julia och det hörs tydligt. Även folk i kommentar i liven kommenterade det
__________________
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-03-29 kl. 10:39.
Citera
2024-03-29, 10:45
  #32610
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Här kommer du med, det var Julia i liven. Det är uppenbart att du antingen inte hört liven eller lever i såpass förnekelse så du hör i syne
https://youtu.be/LXzGaNlDZto?si=N5JlWqWTya0AAra4

Här är lajven och det är Chloe som hörs, samt Annika. Chloe nämner även Nea.
Så lägg ner skitsnacket nu.
Citera
2024-03-29, 10:51
  #32611
Medlem
Det att det skall finnas ett klipp där Julia sparkar Chrippa i ryggen, möjligen baken, som inte ens var kul. Detta gör hon inför dottern, vem fan gör så? Skall se om jag hittar det. Överraskande nog sa Chrippa i en live för några kvällar sedan att det finns bra flashbackare, är han på väg att vakna? Börjar han se att allt inte är svart eller vitt? Jag erkänner att jag inte gillar Chrippas stil, tror han har mycket att vinna på att skippa märkeskläder och annat Jockiboi-hokuspokus, att bara vara sig själv. Han skall ha skit för de dåliga val han gjort och cred för det som är bra, det är så det funkar IRL, och det gäller alla
Citera
2024-03-29, 10:54
  #32612
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/LXzGaNlDZto?si=N5JlWqWTya0AAra4

Här är lajven och det är Chloe som hörs, samt Annika. Chloe nämner även Nea.
Så lägg ner skitsnacket nu.

"Pappa och farfar ...." Hmmm Julia? Vart kom hon in i samtalet?
Citera
2024-03-29, 11:13
  #32613
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Lyssnade på Chrippas twitch igår, där berättar han om Linnéas ointresse av märkesprylar, att hon fått honom att inte shoppa så mycket, att tänka efter.

Varför Julia fortfarande går runt i Chrippas kläder tycker jag är väldigt märkligt, särskilt eftersom han inte gett henne tillåtelse till det och att han gjort slut rätt så tydligt.

Frieribrevet, vem skrev egentligen det?

Men vänta nu… Linnea då? Hon har på sig Chrippas kläder jämt. Men det är inget konstigt?
Citera
2024-03-29, 11:14
  #32614
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Men vänta nu… Linnea då? Hon har på sig Chrippas kläder jämt. Men det är inget konstigt?
Plus att L tog Julias skor.
Citera
2024-03-29, 11:17
  #32615
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
"Pappa och farfar ...." Hmmm Julia? Vart kom hon in i samtalet?
Nej, ingen Julia överhuvudtaget.
Chloé är hos sin farmor och farfar, eftersom Julia är upptagen med att "jobba"
Hon jobbar lika mycket som Rask och använder underhållspengarna till att göra fillers..
Klär sig i Chrippas kläder och stalkar honom 24/7.
Hur sinnessjukt är det inte att hon även stalkar Linneas syskon?
Det är obehagligt på riktigt.
Hon och mytomansyrran Tindra har ju blivit med podd, där det fläks ut om sexpartners och gliringar, det ska även komma att handla om Chrippa om jag förstod det hela rätt.

Det har antytts att Chrippa tvingat Julia till abort, men hon nämner själv att hon gjorde en abort när hon gick i gymnasiet..

Julia tillskriver Linnéa sina egna upplevelser och beteende. Riktigt obehagligt.

Till Tindra som läser här, Julia behöver vård, hjälp henne istället för att sprida falska rykten, Julia är så fylld av härskenhet och hennes copycatförsök med Book och Millan är patetiska, hon har dessutom inte en behaglig radioröst, utan är bitter och snäsig, på ett icke charmerande sätt.
Lägg ner podden, det är bara pinsamt.

Ni försöker rida på en våg som aldrig kommer lyfta..

Julia har uppvisat gång på gång vad hon prioriterar och det är inte att se till Chloes bästa.

Christofer har klara förbättringspunkter att ta sig igenom.
Han har inte övergivit Chloe, han har tvingats bort från henne och gör vad han kan för att allt ska lösa sig på ett så bra sätt som möjligt.

Det är inte Linnéa som är "psyk"
Citera
2024-03-29, 11:23
  #32616
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Plus att L tog Julias skor.
NÄR framkom det?
När Anjo hade förberett Chrippas sanning, där så mycket bullshit och grodor hoppade ur munnen på Chrippa...

Jag kunde iallafall se att Linneas skor stod hemma i lägenheten när polisen fotade av rummen... dom som Linnea skulle ha lånat till fjällen... som var Julias men lämnats tillbaka🙄
Tro inte på allt som sägs, ta reda sanningen.

Chrippa säger att han har en monsterkuk, tror du på det också?
Linnea väntar trillingar, tror du på det?
Chrippa och Linnea ska dra ut alla tänder och fixa nya, tror du på det också?
Anjo bryr sig inte om någon kritiserar honom...det är uppenbarligen falskt.

Källkritik
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in