Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-29, 12:40
  #32629
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Kollar man hans instagram så ser det ut som han är kvar i Dubai med bebis.
Jaha, så alla bilder som läggs ut är från exakt här och nu?
Jag tror nog att Christofer är väldigt mån om att göra rätt nu, för sin och dotterns framtid.

Du stör dig på att han kallar Linnea bäbis?

Jonna då som kallar Jocki för bejbi? Vad är skillnaden?
Citera
2024-03-29, 12:41
  #32630
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Kollar man instagram så ser man att bilden inte är dagsaktuell

Ok. Hoppas han har lämnat sin bebis i Dubai och firar Påsk med sin dotter nu då.
Citera
2024-03-29, 12:47
  #32631
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jaha, så alla bilder som läggs ut är från exakt här och nu?
Jag tror nog att Christofer är väldigt mån om att göra rätt nu, för sin och dotterns framtid.

Du stör dig på att han kallar Linnea bäbis?

Jonna då som kallar Jocki för bejbi? Vad är skillnaden?

Klart han e mån om sin dotter när han lägger pengar och tid på bebis ist för på sin dotter
Varför ska han ordna upp sitt och dotterns liv?

Jag tycker det e lite äckligt att han kallar henne för bebis. Men hon kanske går igång på det?
Det e lite skillnad på bebis och bejbi..
Du verkar störa dig mkt på Jocke, Jonna, Anjo mfl.
Citera
2024-03-29, 12:55
  #32632
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Klart han e mån om sin dotter när han lägger pengar och tid på bebis ist för på sin dotter
Varför ska han ordna upp sitt och dotterns liv?

Jag tycker det e lite äckligt att han kallar henne för bebis. Men hon kanske går igång på det?
Det e lite skillnad på bebis och bejbi..
Du verkar störa dig mkt på Jocke, Jonna, Anjo mfl.
Jag stör mig på människor som ljuger och utnyttjar andra människor för egen vinning.
Det är konstigt att somliga stör sig på vad den ena personen gör medan en annan person hyllas för samma beteende...
Det är skillnad på folk och folk, tydligen.
Sen vet inte jag bakgrunden till att smeknamnet uppstod, kanske för att hon är motsatsen till hans fläskpadda till cellulitex?
Jag vet inte, vad tror du?
Citera
2024-03-29, 12:55
  #32633
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Kan du inte bara sluta stalka dom. Säger som Jockiboi, dom vill inte vara del i något drama så låt dom vara i fred

??? Stalkar jag
Nej jag ifrågasätter.. Och skriver ner min åsikt.

Okej vi tar det igen här innan jag tar tag i min Påskhelg.

JAG HOPPAS CHRIPPA EN DAG INSER VAD SNEA OCH JULIA ÄR FÖR TJEJER!
Jag hoppas.. Han lägger, pengar, tid och energi på att ordna upp sitt eget liv och sin dotter ist för att spinna vidare i denna shitshow!
__________________
Senast redigerad av Tarmstuvning 2024-03-29 kl. 13:03.
Citera
2024-03-29, 13:39
  #32634
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
??? Stalkar jag
Nej jag ifrågasätter.. Och skriver ner min åsikt.

Okej vi tar det igen här innan jag tar tag i min Påskhelg.

JAG HOPPAS CHRIPPA EN DAG INSER VAD SNEA OCH JULIA ÄR FÖR TJEJER!
Jag hoppas.. Han lägger, pengar, tid och energi på att ordna upp sitt eget liv och sin dotter ist för att spinna vidare i denna shitshow!


Vad gör han för att "spinna vidare"? Det verkar ju vara hans blotta existens som rör upp känslor hos youtubers och vissa flashbackare
Citera
2024-03-29, 14:21
  #32635
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Bra sätt att förstöra huden och se äldre ut 👍
Både Chrippa och Linnea ser äldre ut än vad de är. Hon bör aldrig lägga ut bikini bilder på sig själv.

Chrippa ser ut som en läderväska och Linnea är på väg mot samma öde.
Citera
2024-03-29, 14:21
  #32636
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vad gör han för att "spinna vidare"? Det verkar ju vara hans blotta existens som rör upp känslor hos youtubers och vissa flashbackare
https://youtu.be/AyNqGl-2s3o?si=NceD6fO-URS4416k
I Jockes senaste video, hånar han Chrippa och drar på sig offerkoftan, vid 2:10 där även Chrippas huvud klipps in med djävulshorn...

BenzoJocki
-eh, nej men jag är supertrött, eh jag har ju en bror som ställer till med alla eländen som som går eh, som hamnar på mig sen så...

Jonna
-mm asså jag blamear dig inte du förtjänar att få sova, men, ja..

Benzoboi
-eh, det vart inte riktigt färdigt

Så tokigt det blir för Jockiboi och Tomtemor...varje gång dom ska fixa med sin inspelningsstudio

Stackars Joakim som tvingats att battla med Christofers liv, allt han fått är otack🙄

Jag vet inte, men det är oerhört märkligt att outa brorsan såhär, är det en förberedelse på vad som komma skall?
Så att Jockiboi kan säga sen -vad va dä ja sa! Buhuhu😭
Citera
2024-03-29, 15:07
  #32637
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Både Julia och Linnea är gold diggers.
Julia har bara suttit och ska få allting betalt utav Chrippa. Hur många tusen var det Julia spenderade på 1 vecka och hade inte råd med biljett?

Linnea är även hon en äkta Gold Digger. Aldrig att hon har egna kläder på sig utan det ska vara dyra märkeskläder, och alla andra ska betala för resorna. Får allt betalt men klagar ändå. Sen att hon inte skulle vilka bli känd, det är en lögn.

Hur vet du vem som betalar vad? Varför så fixerad av vad hon har/inte har i sin plånbok? Det vi vet däremot är att Julia är arbetsskygg och likt fröken snusk döljer sig bakom filter och opersonliga TikToks.
En gold digger hade inte stått ut med detta vansinne som det inneburit att dejta Kräftis.
Citera
2024-03-29, 23:13
  #32638
Medlem
Så, det verkar som om saker och ting kommer att ordna upp sig, det glädjer mig.

https://www.youtube.com/live/yggZdHi...kr-BPK4DPufs38

Christofer och Linnea kommer att lägga ut en video på Linnéas gamla youtubekanal, jag antar att somliga är nervösa över vad som komma skall.

Sanningen skall göra eder fri🩵🩷
Citera
2024-03-29, 23:35
  #32639
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Sanningen skall göra eder fri🩵🩷
Du skämtar med mig aprilo?

Om det någonsin funnits något i den här historians som var sant så är det för länge sedan borta. För som ni minns började detta med att Chripoa satt häktad för att misshandlat Linnea och Anjo, Jocke, och hela klanen smutskastade Linnea och stod till 100% bakom Chrippa. Linnea och Chripoa kastade skit och anklagelser över varandra oxå.

Sen vände det och det blev Chripoa som var den onda enligt Jocke med entourage. Och Knäppa och Linnea älskar varandra högt, djupt och ärligt. Men de har hela Sverige som fiende.

Så det spelar knappast någon roll vad någon har att säga eller påstå. Samtliga inblandade har förlorat all trovärdighet.
Citera
2024-03-30, 04:21
  #32640
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Du skämtar med mig aprilo?

Om det någonsin funnits något i den här historians som var sant så är det för länge sedan borta. För som ni minns började detta med att Chripoa satt häktad för att misshandlat Linnea och Anjo, Jocke, och hela klanen smutskastade Linnea och stod till 100% bakom Chrippa. Linnea och Chripoa kastade skit och anklagelser över varandra oxå.

Sen vände det och det blev Chripoa som var den onda enligt Jocke med entourage. Och Knäppa och Linnea älskar varandra högt, djupt och ärligt. Men de har hela Sverige som fiende.

Så det spelar knappast någon roll vad någon har att säga eller påstå. Samtliga inblandade har förlorat all trovärdighet.

Det började med att Jocke slog på stora djungeltrumman och sammankallade sina apor för att rädda sitt egna (varumärke)skinn, eftersom brorsan gjort "någonting".
Ingenting hade behövt komma ut.

Istället för att i händelse av journalister som snokat reda på häktningar av "kändisar" och funnit Chrippas namn, hade anhöriga kunnat avvisat eventuella frågor med ingen kommentar.

Nu ville Jocke till varje pris skuldbelägga Linnea och tidslinjen är problematisk, särskilt med tanke på vad Jocke, Julia och Anjo mfl. anklagat Linnea för att ha orsakat/ gjort sig skyldig till...

Det är många som hjälpt till att skapa ett Linnéamonster.

Chrippa var frihetsberövad och Linnéa var tyst.

Vem var det som startade och skapade hela dramacirkusen?

Det står att läsa i häktningspromemorian OCH finns att höra i Jockes egeninspelade telefonsamtal med Chrippa, som Jocke själv valt att läcka ut till omvärlden.

Chrippa kastades in i en hjälteroll och skulle hålla sig till manus, så skulle han få del av kungariket och prinsessan Julia...

Christofer lät sig förledas och hakade på hypen.

Linnea kom ut med sin sanning, en förklaringsvideo på 44 minuter, som direkt ledde till hånande, häcklande och förnedring, trots att hon är den enda som kunnat visa några faktiska bevis.

Anjo är en mobbare och hans vidrighet har framkommit så tydligt att dom flesta förstått hur det ligger till med hans "objektivitet" och "sanning".

Jag och många med mig vill få höra vad Linnéa och Christofer har att säga om vad som pågått och fortgår bakom kulisserna, den riktiga sanningen, deras sanning.
Den sanning som Jocke, Jonna, Anjo, Lisen, Gustav, Wempa, Julia mfl är så rädda för, ska komma fram i ljuset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in