Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-09-01, 11:11
  #3313
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Finns få saker som är så otroligt oattraktiva som när folk jämför och skryter om sina barns kunskaper i låg ålder, alla är olika i utvecklingen och allt har inte med att göra vad föräldrarna gör och inte gör. Men kvinnor älskar att jämföra och tävla så jag antar att du är en kvinna.

Och få saker är så oattraktiva som att dra kortet att alla barn utvecklas olika. Snacka om att blunda för problemet då. Visst det stämmer att visa barn är senare i utvecklingen men det finns också många tillfällen det är föräldrarnas fel. Vad tror du är mest sannolikt det beror på i detta fall, sen i utveckling eller dåliga föräldrar? Jag vet att du vet svaret. I detta fall tycker ju även världens bästa pappa att hon snart är rymdforskare fast det är uppenbart att hon är mer 2 år än 3.
Citera
2023-09-01, 13:38
  #3314
Medlem
Hur uppdagades skulderna? Var det nån tjomme på Flashback som slog en pling till skatteverket och vips så fick internet reda på att han, Chrippa da kräfta, har skulder långt upp över öronen?
Citera
2023-09-01, 13:41
  #3315
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Hur uppdagades skulderna? Var det nån tjomme på Flashback som slog en pling till skatteverket och vips så fick internet reda på att han, Chrippa da kräfta, har skulder långt upp över öronen?
Pling till Kronofogden, där skulderna ligger och marinerar.
Citera
2023-09-01, 13:50
  #3316
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Pling till Kronofogden, där skulderna ligger och marinerar.
Så någon person vaknade upp en dag och tänkte "idag ska jag ringa till kronofogden och höra om Chrippa har skulder"?

Om det är sant så har någon både en besatthet men också för mycket fritid. Personen kunde ha lagt den tiden på något mer produktivt... ungefär som jag... jag kunde ha gjort något betydligt bättre med min tid och liv än att skriva i den här tråden.
Citera
2023-09-01, 13:53
  #3317
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Så någon person vaknade upp en dag och tänkte "idag ska jag ringa till kronofogden och höra om Chrippa har skulder"?

Om det är sant så har någon både en besatthet men också för mycket fritid. Personen kunde ha lagt den tiden på något mer produktivt... ungefär som jag... jag kunde ha gjort något betydligt bättre med min tid och liv än att skriva i den här tråden.
Det är knappast så att det tar lång tid att skicka ett mejl till en myndighet och begära ut en allmän handling som vem som helst får ta del av. Man behöver knappast vara besatt när man ska avslöja lögnare och hycklare som Chrippa Skuldberg.
Citera
2023-09-01, 13:59
  #3318
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Så någon person vaknade upp en dag och tänkte "idag ska jag ringa till kronofogden och höra om Chrippa har skulder"?

Om det är sant så har någon både en besatthet men också för mycket fritid. Personen kunde ha lagt den tiden på något mer produktivt... ungefär som jag... jag kunde ha gjort något betydligt bättre med min tid och liv än att skriva i den här tråden.

Personen i frågan skickade mejl till KF, fick hem papper, skannade in och lade upp här. Tar ca 20 min totalt. Kan tom gjorts under arbetstid.

Varför är du så butthurt?
Citera
2023-09-01, 14:05
  #3319
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Personen i frågan skickade mejl till KF, fick hem papper, skannade in och lade upp här. Tar ca 20 min totalt. Kan tom gjorts under arbetstid.

Varför är du så butthurt?
Jag tror inte att du vet vad ordet butthurt innebär men för att besvara din fråga varför jag är butthurt är att jag inte är butthurt utan nyfiken på vad andra individer spenderar sin fritid på.
Citera
2023-09-01, 14:07
  #3320
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Jag tror inte att du vet vad ordet butthurt innebär men för att besvara din fråga varför jag är butthurt är att jag inte är butthurt utan nyfiken på vad andra individer spenderar sin fritid på.

Ta det i PM med personen inte i denna tråden.

Men lite stört är det att bry sig så mycket om vad andra spenderar sin fritid med. Speciellt när man har över 2K inlägg på Flashback själv.
Citera
2023-09-01, 14:11
  #3321
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ta det i PM med personen inte i denna tråden.

Men lite stört är det att bry sig så mycket om vad andra spenderar sin fritid med. Speciellt när man har över 2K inlägg på Flashback själv.
Har dock tagit mig 14 år att komma upp i över 2k inlägg.

OnT: Undra hur länge Linnea står ut med Chrippa. Själv blir jag trött av att bara höra honom skrika och dampa in sina videos.
Citera
2023-09-01, 15:14
  #3322
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Genuin. En video är rubriken att nån försöker ta sig in där han påstår nån ryker i handtaget. Ja verkligen...

Om man känner igen de videorna så vet man att det är spökvideos det gäller
Citera
2023-09-01, 16:01
  #3323
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
Så någon person vaknade upp en dag och tänkte "idag ska jag ringa till kronofogden och höra om Chrippa har skulder"?

Om det är sant så har någon både en besatthet men också för mycket fritid. Personen kunde ha lagt den tiden på något mer produktivt... ungefär som jag... jag kunde ha gjort något betydligt bättre med min tid och liv än att skriva i den här tråden.

4 minuter och 27 sekunder samtal endast, och då ringer jag utomlands så det tog lite längre tid att koppla. Du får det att låta som att det tar en hel dag.
Citera
2023-09-01, 16:27
  #3324
Avstängd
7hhhs avatar
Men fan vad skämmigt att hamna i ett trångt Ryanair-plan med den här idioten och så ska han filma alla och skrika "WHATS UP EVERYBADDY ON DE PLAANE", jävla fårskalle!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in