Citat:
Ursprungligen postat av
VilaVila
Lyssnade precis på J och J podd.
Varför tillåts Jullan att vistas i lägenheten medan Kräftan är bortrest?
Mycket märkligt.
Sen undrar jag även, de hävdar att det luktade skit och var gammal mat och mögel där under tiden Kräftan var bortrest, men de säger även i samma veva att Jullan vistades i lägenheten under tiden.
Har Jullan då bott med barnet i gammal mat och mögel eller är det hon som orsakat all snuskighet?
Finns skitsnackpodden att lyssna på utan att göda hallicken?
Det är verkligen intressant att Jocke o Jonna än en gång kommer med bevis och påståenden för att sänka Chrippa, men dom är så idiotiskt IQ-befriade att dom avslöjar sig själva gång på gång, med att ljuga.
Det är anledningen till att jag ens engagerar mig i detta, AnJos "Chrippa fallet"
Hur kan det komma sig att Jocke och Jonna får säga vad som helst i sin podd, som just nu fokuserar på Chrippa, utan att ifrågasättas?
Var det inte Jocke och Jonna som hotat med att anmäla (otippat) fan o hans moster om inte visst material plockas bort från sveriges radio/svt?
Den arga lille diktartorn står på ruinens brant och gör allt i sin makt för att störta den som kan avslöja sanningen..
Den lilla arga diktatorn har mött sin överman och det är en kvinna, ganska lustigt, om det inte vore för att den arga lille diktatorn har spridit så mycket skitsnack och hat för att krossa övermannskvinnans man att det är läskigt.
Barnet, det ulitimata vapnet och den dyraste skatten har Jocke utnyttjat för att försöka knuffa sin egen bror utför stupet, men han lyckas inte.