Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-11, 14:24
  #34081
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Så du uttrycker dig, varför så butthurt?
Hederskultur är inget vi ska främja eller ställa oss bakom.

Du undviker det stora problemet, Joakim 🐘 Lundell som ordnat med flykt till Dubai och hotade Chrippa med att ekobrottsmyndigheten var ute efter honom.

Linnéa är inte orsak till något brottsligt, hon har däremot fått utstå ett mediadrev utan dess like med hat och falsk ryktesspridning och rent grova förtal från flera av Sveriges stora youtubers.. tror du hennes familj lämnats ifred? Hela familjen har stalkats och hängts ut som galna sektmedlemmar som sysslar med häxkonster osv.

Det är så dumt att man vill skratta, men skrattet fastnar liksom i halsen, eftersom det inte är någon av Jockes pissdåliga lekprojekt, utan det är vanliga människor som drabbats av hans personliga vendetta mot sin lillebror.

#lexchloé🩷🩵

Det räcker med Jicke, Anjo och Rasks mobbardrev på sociala medier.

Anmäl svinen som skadar andra människor.
Vem var det som startade drevet mot Linnea då?
Jo det var ju Chrippa efter häktningen i Anjos video på 1,5-2timmar. Det var ju efter den videon drevet började mot henne för anklagelserna Chrippa sa hon gjorde var ju misshandel mot honom och mot Lilla C.

Innan dess när hon skickade Chrippa i häktet så var ju folk på hennes sida och kallade Chrippa för kvinnoboxare.

Allting vände efter häktningen och Chrippa i Anjos video.
Citera
2024-04-11, 14:29
  #34082
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Hahaha fyfan vilket skitsnack, ta upp huvudet ur sanden för fan.

Det drog igång när Chrippa uppmanade flertalet av dessa kreatörer att ”NU SKA ALLT FRAM” ”DRIV PÅ” osv osv. Så sätter han sig i en 1,5-2 timmars video hos Anjo där han sjunger som en kanariefågel.

Folk vart förbannade sen när dumjäveln trots att han gjorde intervjun och baktalade henne och kallade henne monster och sjuk i huvudet, misshandlade Chrippa och kastade lilla C i marken.

Ändå går Idiotjävel än och väljer Linnea framför lilla C. Han låter Lillla C vara i samma LGH som Linnea.

Han har fortfarande inte besvarat någonting, han undviker än idag vad som egentligen hände.
Linnea svarar inte heller på dom frågorna om vad som hon gjorde eller inte gjorde.
Båda ljuger om det, det är hysch hysch och det gjorde folk förbannade och sen har dom bara fortsatt hittat på saker vartefter.

Chrippa, narcissisten med en uppenbar NPF diagnos.
Han tar inte myndigheter på allvar, snarare han öppet pissar och leker med dom i vissa av hans videos.
Han tror ju att han står över Polis, SOC, KFM.

Det tar ofta tid för dom att börja verka men de är på gång det är ju uppenbart. När allt slår till är han tvungen att fly landet igen. Det har ju dåren också vart öppen med. Lågbegåvat.

Han är så rolig när han ba: jag har kollat med skatteverket och det finns ingen öppen utredning om mig....

Som att dom skulle förvarna människor att " Bara så du vet håller vi på att utreder dig för skattebrott så sopa undan bevisen för snart kommer vi"

Han är verkligen efterbliven på riktigt.
Citera
2024-04-11, 14:33
  #34083
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Och vad taxerar hon för detta låtsasarbete? Jag antar att soc redan är inkopplade, hon kan knappast försörja den lilla.

Vad fan är det med människor nu för tiden, Julia skulle aldrig överlevt på 50 talet..

Bara för dig Kungen
Hon är höginkomsttagare, eller nä kanske inte

https://ibb.co/6msvkFk
Citera
2024-04-11, 14:37
  #34084
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Han är så rolig när han ba: jag har kollat med skatteverket och det finns ingen öppen utredning om mig....

Som att dom skulle förvarna människor att " Bara så du vet håller vi på att utreder dig för skattebrott så sopa undan bevisen för snart kommer vi"

Han är verkligen efterbliven på riktigt.

hahahaha har han sagt så? Extra roligt då han är väl medveten om att ekobrott utreder honom eftersom det var därför han ville fly till Dubai ifrån första början enligt häktningspromemorian.
Citera
2024-04-11, 14:40
  #34085
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Vem var det som startade drevet mot Linnea då?
Jo det var ju Chrippa efter häktningen i Anjos video på 1,5-2timmar. Det var ju efter den videon drevet började mot henne för anklagelserna Chrippa sa hon gjorde var ju misshandel mot honom och mot Lilla C.

Innan dess när hon skickade Chrippa i häktet så var ju folk på hennes sida och kallade Chrippa för kvinnoboxare.

Allting vände efter häktningen och Chrippa i Anjos video.

Fast det där är inte heller helt sant. Redan innan Chrippa var med i videon så var människor på Chrippas sida då Anjo gjorde videos med bland annat Julia, Jocke/Jacke/Gustav gjorde storys till Chrippas försvar. Har du glömt #FreeChrippa?
Citera
2024-04-11, 14:41
  #34086
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Vem var det som startade drevet mot Linnea då?
Jo det var ju Chrippa efter häktningen i Anjos video på 1,5-2timmar. Det var ju efter den videon drevet började mot henne för anklagelserna Chrippa sa hon gjorde var ju misshandel mot honom och mot Lilla C.

Innan dess när hon skickade Chrippa i häktet så var ju folk på hennes sida och kallade Chrippa för kvinnoboxare.

Allting vände efter häktningen och Chrippa i Anjos video.
Nej.
Jocke meddelade hela sociala medierSverige att hans bror var häktad falskt anklagad för misshandel och våldtäkt, olaga frihetsberövande mm

Operation #freechrippa med folkets domstol och Anjo vid podiet drog igång, eftersom Chrippa är en offentlig person som är bror till en mycket viktig offentlig person som månar om sitt varumärke.

Allt detta finns redan förklarat om och om igen.
Det bedrevs egna utredningar med förhör och skyddande av brottsling, försvårande av polisutredning och hotelser mot vittnen. Mutor och utpressning, som i vilken dålig actionfilm som helst.

Allt detta medan Linnea var tyst och Chrippa var frihetsberövad.
Det är ytterst allvarligt att Jocke suttit och fabricerat bevis och fått ta del av sekretesshandlingar när förundersökningssekretess råder. Sånt kan få en advokat utesluten ur advokatsamfundet.

Men det är inte min huvudvärk, det lär visa sig framöver, rätt ska vara rätt, ellerhur?
Citera
2024-04-11, 14:59
  #34087
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jo det ÄR din huvudvärk syns tydligt i denna tråden.

Om du anser att detta skulle vara Mumsbulles huvudvärk varför ens kommentera det. Tråden skulle ha så mycket bättre flow om alla kunde fokusera på sina egna åsikter om Chrippa, och kanske diskutera dom med likasinnade än att konstant kritisera dom som tycker annolunda
Citera
2024-04-11, 15:11
  #34088
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Fast ska man komma med så grova anklagelser borde man kunna lägga fram bevis för sitt påstående.
Videon finns ute. Jag tänker inte sitta och leta fram vilken minut han säger det. Tror inte du på det är du välkommen att lyssna själv. Jag har inget behov att överbevisa dig.

Vi vänder på det. Leta upp att hon INTE säger det och skriv vilken minut det är. Nej just det.

Chrippa ångrar nog sjukt mycket att han har lagt ut klipp och sagt mycket som ej går att ta tillbaka och det har gett stora konsekvenser för honom. Det går inte att blåneka när flera tusen har hört och tittat på klippet och den finns på Anjos kanal. Allt som sas I den videon där han lyfter misshandel av barnet och Linneas beteende kommer bara från Chrippa. Det är jobbigt. Det går inte att städa upp. Det är ute och fast man anmäler så tas inte kanalen ner.
Citera
2024-04-11, 15:14
  #34089
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Om du anser att detta skulle vara Mumsbulles huvudvärk varför ens kommentera det. Tråden skulle ha så mycket bättre flow om alla kunde fokusera på sina egna åsikter om Chrippa, och kanske diskutera dom med likasinnade än att konstant kritisera dom som tycker annolunda

Precis det jag försökt med men då börjar ni direkt babbla om andra ist.
Jocke, Anjo mfl.
Allt är deras fel.
Nej, jag tycker inte så.
Allt började den dagen då dom pucklade på varandra i lägenheten.
Allt började med deras egna lögner. Chrippas lögner om SNEA. SNEAS lögner om Chrippa.
Jag har redan från början svårt att tro Chrippa har slagit SNEA. Inte så att det behövdes anmälas iaf.
Jag tror heller inte SNEA har slagit lilltjejen men hon kan säkert ha yttrat sig fult. Att det är en horunge osv.
Får jag ha den åsikten?
Citera
2024-04-11, 15:14
  #34090
Medlem
Horrorgrams avatar
Såg precis klart Anjos video. Fyfan va han gång på gång äger luffaren. Som vanligt har luffaren inga bevis på nått och ljuger mer än vad en häst travar.

Ska bli skönt se Jocke gå ut med det han har med.
Citera
2024-04-11, 15:16
  #34091
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Och vad taxerar hon för detta låtsasarbete? Jag antar att soc redan är inkopplade, hon kan knappast försörja den lilla.

Vad fan är det med människor nu för tiden, Julia skulle aldrig överlevt på 50 talet..
Enligt Ratsit rankar hennes inkomst sig på plats 757 av totalt 845 personer över 16 år på postnumret. Så ingen höjdarlön av allt att döma.
Citera
2024-04-11, 15:17
  #34092
Medlem
Hoppsan. Chrippa blev alltså inte vräkt?

https://www.youtube.com/watch?v=Mkh9...el=REALCHRIPPA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in