Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-13, 14:52
  #34573
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Skulle Mumsbulle vara vän eller nära till Linnea som du antyder så är det ju ganska sjukt. Med tanke på att hen ägnat sin tid att hata på Jocke Lundell LÄNGE även innan Chrippa blev ihop med henne.. vilket sammanträffande
Ingen slump. Heller ingen slump att ditt inlägg blev anmält på en sekund.
Citera
2024-04-13, 14:54
  #34574
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nej, det finns inga bevis alls.
Det är Anjos fantasier och vanföreställningar som skapar en sanning och det är vad han håller fast vid.
Lika hårt som han håller sig till pepsi. Så ä dä.

Du väljer fritt att tro vad du vill, jag kan tänka själv och jag vet vad som är viktigt i livet.

Anjo och Jocke köpte ett vittne, ett vittne som spelat apatiskt barn för att familjen skulle få uppehållstillstånd.
En mycket trasig människa som sökt uppmärksamhet i livet sen dess.
Det Anahit påstår och ljuger om är tragiskt på riktigt.
Hur väl kände Linnea och Anahit varandra egentligen?

Det är pinsamt att bevittna hur Njo och Anahit samt Julia mästrar och berättar sanningar.
Smutsiga människor.

Du ser, du är lika tappad som kräftan när du påstår att det inte finns bevis i form av ett släppt samtal mellan kräftan och Julia där han erkänner att psykbruden kastat Chloe i golvet. Lika tappad är du när påstår att det inte finns släppta konversationer mellan Linnea och kräftan där hon kallar Chloe för ful och missbildad.

Jag och många ser fram emot när familjen Kräfta och deras vänner (öppet) kommer ut med bevis istället för att sitta bakom alias på Flashback och skriva skit. Skulle det inte vara kul om t.ex. psykbruden vänner skulle släppa Flashback och stå för vad dom säger eller vem som helst i deras närhet.
Nu blir det bara tjat som samma lögner om och om igen som ingen förutom dom tror på 😂
Citera
2024-04-13, 14:55
  #34575
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Skulle Mumsbulle vara vän eller nära till Linnea som du antyder så är det ju ganska sjukt. Med tanke på att hen ägnat sin tid att hata på Jocke Lundell LÄNGE även innan Chrippa blev ihop med henne.. vilket sammanträffande

Jag antyder ingenting, jag slängde in några få argument för något är ju fel om man försvarar familjen kräfta
Citera
2024-04-13, 14:56
  #34576
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
För att hon är värd det

En person som misshandlar ett barn är inte värd ett skit
Citera
2024-04-13, 14:59
  #34577
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
En person som misshandlar ett barn är inte värd ett skit

Återigen, hon har aldrig misshandlat något barn wse
Citera
2024-04-13, 15:03
  #34578
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Återigen, hon har aldrig misshandlat något barn wse

Nää var en dubbelgångare väl.
Citera
2024-04-13, 15:16
  #34579
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Återigen, hon har aldrig misshandlat något barn wse

Då Mums inte svarar kanske du vill?

Chrippa har ju bekräftat flertal gånger att Linnea har slagit Chloe när han INTE är med Linnea.

När han är med Linnea säger han att hon aldrig gjort det, att de har jättefin relation Chloe och Linnea osv.

Nå, vilket stämmer tror du?

Om det är Linnea som skrivit fula ord om Chloe eller är det fejkat?
Citera
2024-04-13, 15:31
  #34580
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
För att hon är värd det


Åh herregud, och hon är den enda i detta drama som är värd det eller? Julia kör ni över som bulldozrar, kvinnan som på RIKTIGT blivit utsatt av en partner (som är dömd för det)

Sluta få henne att låta så jäkla oskyldig, du är ju lika manipulerad som Chrippa
Citera
2024-04-13, 15:32
  #34581
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Ingen slump. Heller ingen slump att ditt inlägg blev anmält på en sekund.

Nej smällar man får ta haha
Citera
2024-04-13, 15:33
  #34582
Medlem
Cha-Cha-Boyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Jag antyder ingenting, jag slängde in några få argument för något är ju fel om man försvarar familjen kräfta


Jag använde din text för att få fram min poäng , sorry (är på din sida)
Citera
2024-04-13, 15:34
  #34583
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Då Mums inte svarar kanske du vill?

Chrippa har ju bekräftat flertal gånger att Linnea har slagit Chloe när han INTE är med Linnea.

När han är med Linnea säger han att hon aldrig gjort det, att de har jättefin relation Chloe och Linnea osv.

Nå, vilket stämmer tror du?

Om det är Linnea som skrivit fula ord om Chloe eller är det fejkat?

Du kommer aldrig få ett svar för antingen ljuger Chrippa eller så är Linnea barnmisshandlare då och detta passar inte in i deras världsbild där de är världens bästa par. De är inmålade i ett hörn.
Citera
2024-04-13, 15:34
  #34584
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Då Mums inte svarar kanske du vill?

Chrippa har ju bekräftat flertal gånger att Linnea har slagit Chloe när han INTE är med Linnea.

När han är med Linnea säger han att hon aldrig gjort det, att de har jättefin relation Chloe och Linnea osv.

Nå, vilket stämmer tror du?

Om det är Linnea som skrivit fula ord om Chloe eller är det fejkat?
Så ditt bevis på att lilla C blivit misshandlad av Linnea är att när Chrippa säger elaka saker om Linnea så talar han sanning. Allt annat han säger är lögn. Är det ditt bevis? #logik

Varför hittade inte polisen dessa enligt dig solklara bevis när dem utredde anklagelserna om barnmisshandel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in