Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-14, 13:30
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Det är så här hela tiden att de kommer med faktafel. Hur skulle Julia se ut om hon vägrade Linnea? Jättekorkat och ologiskt.

Julia vägra Linnea?
Nej det kan hon inte.
Om det nu gäller dessa möten kan dom ha ett enskilt möte med bara Chrippa och Linnea.
Citera
2024-04-14, 13:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Fan va sletna dom ser ut och jag funderar på om Linnea är påtänd för hon beter sig väldigt udda.

Har du inte sett ögonen på lives?
Citera
2024-04-14, 13:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Julia vägra Linnea?
Nej det kan hon inte.
Om det nu gäller dessa möten kan dom ha ett enskilt möte med bara Chrippa och Linnea.

Precis och kan hon är det bara till hennes nackdel.
Citera
2024-04-14, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Exakt, och jag tycker att soc gör helt rätt och alla andra också, för vem vill riskera att ett barn blir skadat.

Fullt förtroende för socialtjänsten. Om hon inte ska få träffa barnet så ska hon inte det. Så alla kan känna sig trygg med att de gjort en korrekt bedömning. De har ju tagit tid på sig och har absolut gått till botten med alla inblandade.
Linnea skall enligt praxis inte medverka vid sådana möten då hon inte är biologiskt knuten till barnet.
Vissa andra anhöriga är ju tveksamma deltagare vid samtalen men de har säkert argumenterat för sin sak och en helt annan diskussion.
Citera
2024-04-14, 13:36
Medlem
Citat:
Menar att Chrippa själv kan föreslå att Linnea ska vara med för att bevisa att dessa anklagelser är falska.
Hur kul är det att umgås med sitt barn övervakat? Då kan hon aldrig få sova över hos Pappa.

Nej det kommer nog inte ske inom den närmsta tiden att hon får sova där. Jag tror Chrippa kommer få det otroligt svårt att få tillbaka barnet så länge han är med Linnea.
Det finns en del filmer som Linnea har filmat som soc säkert fått ta del av där man kan se att Linnea inte är lämplig att ha lilla C hos sig.
Citera
2024-04-14, 13:37
Medlem
Citat:
Om nu det stämmer. Att Linnea är så bra och bäst. Ja.. då kan Chrippa be att få ta med Linnea på deras möten.
Det är då BARA till hans fördel.
Men han GÖR det inte!!!!

Tar in? Det är inget jäkla årsmöte i bostadsrättsföreningen.
Citera
2024-04-14, 13:38
Medlem
Herregud vad Linnea och Chrippa slöddrar, speciellt Linnea. Är det pga ankläpparna eller tar hon nått?

Märks att Chrippas pappa inte gillar ankan heller
Citera
2024-04-14, 13:38
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilleduu
Tar in? Det är inget jäkla årsmöte i bostadsrättsföreningen.
Det är väl tänkt att han ska leva och bo med SNEA och Lilla C? Är det inte det Chrippa vill?
Citera
2024-04-14, 13:41
Medlem
Citat:
Julia vägra Linnea?
Nej det kan hon inte.

Dom finner nog ingen anledning till att träffa Linnea då det finns så mycket bevis på att hon är ett stort problem för barnet, chrippa vet att det hänger på hur han väljer att leva sitt liv.
Citera
2024-04-14, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Chrippa jagar Linnea med en Nocco i handen inne på Rusta och försöker vara rolig. Linnea vet inte vart hon ska ta vägen säger "Sluta spotta på mig"

4:40 in i dagens video.

Haha, jag dör.

Fan va sletna dom ser ut och jag funderar på om Linnea är påtänd för hon beter sig väldigt udda.

Och pappa får betala och stå på lägenheten, går bra för Chrippa nu 😂
Citera
2024-04-14, 13:44
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Dom finner nog ingen anledning till att träffa Linnea då det finns så mycket bevis på att hon är ett stort problem för barnet, chrippa vet att det hänger på hur han väljer att leva sitt liv.

Varför lämnar han då inte henne? Barnet är väl viktigare kan jag tycka.
???
Hur skall han leva sitt liv?
Citera
2024-04-14, 13:46
Medlem
Dopys avatar
Så ni i tråden tror på fullaste allvar att det kommer gå till såhär

Chrippa - jag vill ha med Linnea på mötet
soc - okej
Linnea - jag har inte slagit lilla C
soc - okej, men jocke och anjo säger att du har slagit lilla C?
Linnea - ja men dem ljuger, det finns ju inte bevis för att jag slagit lilla C
soc - nej du har rätt, det finns inga bevis för att du slagit lilla C

Och sen tar Chrippa, Linnea och lilla C och lämnar soc tillsammans.

Att Linnea pratar med en soc tant kommer ju inte avgöra ifall anklagelserna som misshandel är sant eller inte, ifall Linnea är farlig för lilla C eller inte. Tro mig, soc utreder Linnea samtidigt som dem har samtal med Chrippa, självklart kommer Linnea neka till anklagelserna om misshandel men soc kan ju inte basera sitt beslut på hennes ord.

Hur korkade är ni egentligen
Uppenbarligen ganska korkade eftersom ni verkar tro att soc håller förhör med personer likt polisen gör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in