Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-14, 14:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Han har inget annat val än ta det, han har ju grävt sin egen grav kan man säga.

Han har grävt en kyrkogård.
Citera
2024-04-14, 14:24
Medlem
Citat:
Men dom kommer inte få det att fungera som en familj för Linnea kan inte dela Chrippa med lilla C för då måste han ge henne full fokus och det klarar inte Linnea av.

Kräftan klarar inte heller av att ta hand om barn, vare sig med eller utan L. Han förstår inte innebörden eller ansvaret av att vara förälder och se till barnets grundläggande behov.
Spelar ingen roll om han skaffar 15 nya tjejer, eller lever singel resten av livet. Föräldrarollen är på tok för hög nivå för vad han klarar av. Han kan inte ens ta hand om sig själv.
Citera
2024-04-14, 14:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Du menar my "Best man"

Hahaha jag dööör best man var det ju😂😂😂
Citera
2024-04-14, 14:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Kräftan klarar inte heller av att ta hand om barn, vare sig med eller utan L. Han förstår inte innebörden eller ansvaret av att vara förälder och se till barnets grundläggande behov.
Spelar ingen roll om han skaffar 15 nya tjejer, eller lever singel resten av livet. Föräldrarollen är på tok för hög nivå för vad han klarar av. Han kan inte ens ta hand om sig själv.

Sant och nu har han bevisat det en gång för alla, han kan ju inte ens stå på varken lägenhet eller hyrbil, men en rolex kan han köpa 🙈
Citera
2024-04-14, 14:27
Medlem
Citat:
Hahaha jag dööör best man var det ju😂😂😂
Tyvärr behöver han en god man. Pengar kan han inte hantera och beslutsfattning och konsekvenstänk är alarmerande lågt.
Citera
2024-04-14, 14:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Tyvärr behöver han en god man. Pengar kan han inte hantera och beslutsfattning och konsekvenstänk är alarmerande lågt.

Boendestöd också.

Nån som kollar personlig hygien och bostadens.
Citera
2024-04-14, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Du har fortfarande inte skickat någon 7 sekunders video till mig, du har aldrig skickat någon video till mig.
Den enda som tramsar är du med dina lögner.
Och som alla andra ger du dig på de/dem när du inte har något vettigt att komma med. Jag har iallafall mina egna åsikter och egna tankar, och springer inte jockes ärenden som en lydig hund.
Jag har skickat dig den i PM.
Citera
2024-04-14, 14:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima

Ja det kanske är synd om människan han kan verklig inte ta hand om varken säg själv eller ett barn.
Citera
2024-04-14, 14:34
Medlem
Den här tråden levererar igen som vanligt...
Nej, det är inte praxis att vårdnadshavares flickvänner är med på möten med socialen, praxis är att det endast är vårdnadshavare. Det vore rent av oprofessionellt av socialen att ta med en vårdnadshavares flickvän som hen inte ens varit tillsammans med i ett år. Det betyder inte att man inte utreder barnets hemförhållanden och relationen mellan barnet och Linnea, men det gör man inte genom att ta med henne på alla möten utan tex genom bevakade umgängen och samtal med barnet.
Citera
2024-04-14, 14:37
Avstängd
När ändå dagens video diskuteras lite här och där så är ju en av frågorna vi måste ställa oss.
Vad i helvete har psykbruden gjort med sitt ansikte? Det kan omöjligt vara en valfri sminkning för det såg ju förjävligt ut.

Var hon påtänd när hon sminkade sig?
Dölja svullnad?
Eller är hon helt enkelt så oattraktiv?
Citera
2024-04-14, 14:37
Medlem
Citat:
Sant och nu har han bevisat det en gång för alla, han kan ju inte ens stå på varken lägenhet eller hyrbil, men en rolex kan han köpa 🙈

Det är tragiskt.
Men han kommer trampa i skiten snart igen, tro mig.
Citera
2024-04-14, 14:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
När ändå dagens video diskuteras lite här och där så är ju en av frågorna vi måste ställa oss.
Vad i helvete har psykbruden gjort med sitt ansikte? Det kan omöjligt vara en valfri sminkning för det såg ju förjävligt ut.

Var hon påtänd när hon sminkade sig?
Dölja svullnad?
Eller är hon helt enkelt så oattraktiv?

Hon såg verkligen annorlunda ut idag. Såg närmare 35 än 20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in