Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-16, 15:12
  #35209
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Giftgroda
Finns inget som tyder på att Jocke hotar med Danjal, det enda som finns är att kräftan skriver att han skiter i Danjal
Jockes samtal han själv läckt är källan på det. Finns hos Liam M tror jag.
Citera
2024-04-16, 15:18
  #35210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Beakta det faktum att Gurra både hade originalnycklar, bevisligen har släppt in andra när Chrippa har varit häktad ELLER olagligen har tagit saker ur lägenheten själv och på det olagligen har bytt lås så att Linnea inte hade möjlighet att beträda lägenheten, sitt hem.

Beakta det faktum att Joakim sade sig ha fått fullmakt över Chrippas konton och på något sätt har fått bevisat för sig att telefonen låg hos Anahit.

Beakta det faktum att Chrippa säger att Jocke alltid brukar skärminspela Chrippas videos.

Beviset? En amatörmässig skärmdump på att okänd iPhone-modell har kopplat upp i Sollentuna typ dagen efter häktningen. Inget IMEI-nummer, inget IP-nummer, no nothing. Sorgligt. Borde inte plats gå att se via hitta min iPhone?

Enligt skärmdumpen fanns möjligheten att fälla upp en flik för att få mer information, har den informationen tillhandahållits? Nej.

Inte så Hitta min iPhone riktigt fungerar. Den är kopplad till iCloud kontot.

Polisen måste väl tagit den, vad annars?
Citera
2024-04-16, 15:25
  #35211
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Chrippa ska till ”marbs” under kristihimmelfärd bor 5 stjärniga hotell skickar blld.

Fuengirola är de i, inte Marbella.
Kräftan missade att L la upp plats på sin story. Inget lyxigt ställe överhuvudtaget.
Har själv polare som bor där så jag vet att det inte är i Marbella.
Kommer de till "Marbs" kan de komma och hälsa på mig, skulle vara väldigt trevligt med en grillkväll och göra Kräftans historia om livets hårda skola
Citera
2024-04-16, 16:37
  #35212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verbal.Kint
Alltså vad är det för jävla bönrullare som följer Jocke egentligen? Varför sitter dem och spammar honom om att det finns en story där Chrippa tar sin dotter utomlands, vafan ska han göra åt saken?

Och så lägligt att Jocke fick pudla och plocka bort sina storys om när han pratar om saken. Inte ens han själv tror sig själv längre, herrejesus vilken härva.
https://youtu.be/X-e5VXlsCco?si=xX9cpXN8WXrJdzl9

#jagharingentingmeddettadramaattgöra
Citera
2024-04-16, 16:42
  #35213
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Stackars grisungen...

Att kliva på Chrippa och dom vuxna är en sak men kalla en 3 åring grisunge känns lågt.
Citera
2024-04-16, 17:38
  #35214
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/X-e5VXlsCco?si=xX9cpXN8WXrJdzl9

#jagharingentingmeddettadramaattgöra

Jocke har rätt. Finns inte så mycket mer han KAN göra. Och han BEHÖVER heller inte.
Men han har väl all rätt att yttra sig och säga vad han tycker..
Precis som ni gör här.
Vi får låta The Happy family sköta sitt. Chrippa, SNEA & Julia. Ett bra Team

Lika barn... Leka bäst!
Citera
2024-04-16, 17:45
  #35215
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jocke har rätt. Finns inte så mycket mer han KAN göra. Och han BEHÖVER heller inte.
Men han har väl all rätt att yttra sig och säga vad han tycker..
Precis som ni gör här.
Vi får låta The Happy family sköta sitt. Chrippa, SNEA & Julia. Ett bra Team

Lika barn... Leka bäst!
Problemet är väl att soc har sagt att dem inte ska prata om detta offentligt.
Citera
2024-04-16, 17:45
  #35216
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jocke har rätt. Finns inte så mycket mer han KAN göra. Och han BEHÖVER heller inte.
Men han har väl all rätt att yttra sig och säga vad han tycker..
Precis som ni gör här.
Vi får låta The Happy family sköta sitt. Chrippa, SNEA & Julia. Ett bra Team

Lika barn... Leka bäst!
Det är en jävla skillnad mellan att skvallra på ett vuxet skvallerforum, mot att som stor(!) barn och ungdomsidol och förebild, gå ut och sprida fullständig missinformation, så till den milda grad att han "plockade bort" inläggen.
Men precis som man säger till ungdomarna, tro inte på allt ni hör någon kändis påstå eller hylla. Ta reda på fakta själv. Var källkritisk.
Det är dessutom inte ens Jockes angelägenhet, vem Chrippa vill leva med. Så länge det inte är en direkt farlig och skadlig person.
Nu har ju Linnéa uppenbarligen inte varit det monster som förtalsgänget påstått och Chrippa blir bättre och klarare för varje dag som går.

Jag släpper detta nu.
__________________
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-04-16 kl. 17:49.
Citera
2024-04-16, 17:49
  #35217
Avstängd
Ah.. Dom gjorde en Jewels'n'Issy *grej* Byta kommun ... Ja det funkar ju
Tills det kommer in nya anmälningar.

Jag släpper åxå detta nu.
Citera
2024-04-16, 17:53
  #35218
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ah.. Dom gjorde en Jewels'n'Issy *grej* Byta kommun ... Ja det funkar ju
Tills det kommer in nya anmälningar.

Jag släpper åxå detta nu.
Men om barnet redan har beslut om begränsat umgänge så försvinner ju inte det bara för att man flyttar
Citera
2024-04-16, 17:58
  #35219
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Men om barnet redan har beslut om begränsat umgänge så försvinner ju inte det bara för att man flyttar

Joo konstigt nog så gör det så..
Det är bara flytta.. byta kommun.
Det börjar om på ruta 1 igen.

Det är därför *vissa* sätter detta i system... - Att flytta runt.
__________________
Senast redigerad av Tarmstuvning 2024-04-16 kl. 18:11.
Citera
2024-04-16, 18:13
  #35220
Medlem
Om nu Julia inte gett tillåtelse för dem att åka utomlands, hur fick han tag i lillens pass? Eller är det en normal grej när man har delad vårdnad att passet följer med barnet vecka för vecka? Känns lite orimligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in