Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-18, 14:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Det roligaste är att de inte ens har nåt motiv. Varför vill Jocke bråka med Chrippa? Varför vill han så gärna ha bort Linnea?.Han tjänar inga pengar på detta. Om det skulle vara en konspiration mellan alla har de blandat in Soc, Polis osv väldigt skickligt och med stora risker att det går åt helvete. Det är för riskfyllt och detta är inga NASA ingenjörer. I sådana fall borde Jocke också använda sin kanal och Sociala medier för att hälla mer eld på bensinen.

Eller så har Jocke sett hur Linnea är och först ville hjälpa sin bror och sedan prioritera C. Vi har 7 sek videon, Linneas sms, vittnesmål, sett själv från Sälen och Cypern osv. Vi har C egna ord om Linnea monster osv. Nej det är inga ledande frågor. Det är ja och nej frågor. Även om Julia inte är världens bästa utfrågare. Sedan bråkar Linnea och Chrippa mycket framför barnet och barn har livlig fantasi. Det är svårtolkat absolut.

Man fick lätt en bild i Januari av hur deras förhållande såg ut där Chrippa var rädd och ett offer där Linnea var ett monster. Nu några månader senare vet vi att det inte riktigt var så. Chrippa, Julia, Linnea. Alla är dumma i huvudet. De förstår inte bättre. Den enda det är synd om är C. När hon blir LVUad finns ingen bensin kvar att hälla på att det skulle finnas nåt drev.

Jag tror inte Linnea i det stora hela är våldsam mot C. Men allt som kommit fram hade hon inte fått vara nära mina barn utan andra ansvarsfulla vuxna närvarande och det är solklart att deras förhållande är destruktivt och inte en bra miljö för barn. Alla 3 vuxna behöver hjälp och stöd.
Du förstår inte att bensin på elden är ”Chrippa har flytt Sverige”;
Citera
2024-04-18, 14:12
Avstängd
Har inte varit inne här på länge och det är fortsatt rundgång på en del användare, likt papegojor fortsätter ni spamma samma skit och konspirerar..

Under tiden jag varit borta har Chrippa sagt att de skulle bo i Dubai, hur länge varade zigenarens resa dit, 1 vecka?

Nu är de plötsligt i Spanien och ska "bo" där, jag tippar på max 3 veckor sen är zigenare på en ny plats.. Han deklarerar att Chloe ska bo där med honom och det skulle alltså innebära att han tar vårdnaden ifrån heffaklumpen Julia? Och det kommer ju säkerligen gå emot socialens rekommendationer. Men det skiter väl zigenaren som knappt kan ta hand om sig i..

Fillersprinsessan då, som är så jävla oskyldig, litar hon på sin zigenar -pojkvän? Vill minnas att hon skrivit och frågat om zigenaren hört av sig till diverse tjejer.. Låter som att tilliten är på topp.. Hur gick jobbet i Dubai för tjejen som deklarerade 22k under 2022? Fortsätter zigenarparet slänga runt med gangsigns på tiktok för att verka fett coola, typ 15 år mentalt?

Man ser på hela henne att det är en latmask och hon hävdar att hon gillar träning, men hon ser ut som en säck potatis

Vi får väl se hur länge dessa 2 personer med samlat IQ som ett skonummer håller ihop.. Det står inte på förens zigenaren kör med en känslomässig misshandel och gråter ut i Anjos studio..

Juste jag hörde att fogden mäter ut dotterns kläder, stabilt, det går bra nu

Jag har varit borta 1 månad och zigenaren har bytt ort 4 gånger
Citera
2024-04-18, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Vanföreställningar? Det är hans modus operands och egna ord?

Han ska mörda Linnea medialt, Jonna är en psykbrud som han låter ta en överdos utan att ringa 112, han skapar skärmdumpar för att se till att varenda kotte i Sverige hatar hans ex och även läcka bilder på hennes fitta, vill du ha fler? Det finns fler.

Jag är övertygad om att alla utbildade psykologer antingen hade diagnostiserat honom med psykopati eller dold narcissism.

Både brorsorna är av samma skrot och korn.
Ena läcker bilder på sitt ex och skapar drev medan den andra hänger ut sitt ex som en barnmisshandlare och glatt eldar på drev så hårt han kan.

Är det någon skillnad på dem?
Citera
2024-04-18, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det är ett fejkat messamtal, har det inte gått lite väl långt nu? Att somliga vill bryta ner Chrippa och hans förhållande, för vad?

Det har du bevis på?
Citera
2024-04-18, 14:26
Avstängd
Citat:
Det roligaste är att de inte ens har nåt motiv. Varför vill Jocke bråka med Chrippa? Varför vill han så gärna ha bort Linnea?.Han tjänar inga pengar på detta. Om det skulle vara en konspiration mellan alla har de blandat in Soc, Polis osv väldigt skickligt och med stora risker att det går åt helvete. Det är för riskfyllt och detta är inga NASA ingenjörer. I sådana fall borde Jocke också använda sin kanal och Sociala medier för att hälla mer eld på bensinen.

Eller så har Jocke sett hur Linnea är och först ville hjälpa sin bror och sedan prioritera C. Vi har 7 sek videon, Linneas sms, vittnesmål, sett själv från Sälen och Cypern osv. Vi har C egna ord om Linnea monster osv. Nej det är inga ledande frågor. Det är ja och nej frågor. Även om Julia inte är världens bästa utfrågare. Sedan bråkar Linnea och Chrippa mycket framför barnet och barn har livlig fantasi. Det är svårtolkat absolut.

Man fick lätt en bild i Januari av hur deras förhållande såg ut där Chrippa var rädd och ett offer där Linnea var ett monster. Nu några månader senare vet vi att det inte riktigt var så. Chrippa, Julia, Linnea. Alla är dumma i huvudet. De förstår inte bättre. Den enda det är synd om är C. När hon blir LVUad finns ingen bensin kvar att hälla på att det skulle finnas nåt drev.

Jag tror inte Linnea i det stora hela är våldsam mot C. Men allt som kommit fram hade hon inte fått vara nära mina barn utan andra ansvarsfulla vuxna närvarande och det är solklart att deras förhållande är destruktivt och inte en bra miljö för barn. Alla 3 vuxna behöver hjälp och stöd.

Alltså du är så ormig, du tyckte väl MOTSATSEN för ett halvår sedan wtf.

Någon 7 sek videon räddar inte Joakim. Inte ledande frågor, bitch Please ”Slår Linnea dig då?”

Han vill inte hälla bensin på elden? Låt mig rada upp några problematiska uttalanden av Jocke som har haft syftet att hans små orcher ska skriva hatkommentarer till:
- Linnea har psykiskt och fysiskt misshandlat Chrippa i flera månader
- Linnea har falskt anklagat Chrippa för misshandel
- Vi har vetat lång tid att denna dagen skulle komma
- Linnea lider av borderline
- Linnea är en renodlad psykopat
- Jag såg att Linnea slog chrippa (sen var det hörde, sen var det anade)
- Chrippa har flytt Sverige
- Chrippa har valt bort sin dotter och familj
- vi tror att Linnea hotar Chrippa
- Jag är rädd för Chrippa
- chrippa är labil
- Chrippa är aggressiv och farlig
- Chrippa är en ekonomiska brottsling
- chrippa betalar inte skatt
- chrippa väljer bort sitt barn för en tjej
- Linnea är farlig för Lillen och soc har beslutat att hon inte får vistas runt Linnea
- chrippa utpressar mig
-chrippa ljuger
- chrippa har dödshotat BARN
- Chrippa har dödshotat mig och min familj
- Chrippa har misshandlat mig

”Jag står bakom Anjo, han har inte gjort fel”

Vittnesmål från sälen? Du menar det Jocke drog tillbaka? Eller Anjos som i första videon lät ungefär ”innan allt så hade jag bara positivt att säga om Linnea, vi bodde ju ihop i sälen och när hon var där så var hon väldigt snäll mot alla så jag har inte upplevt den sidan som Chrippa har fått se. ”

eller vilket vittnesmål pratar du om?

- Linnea
Citera
2024-04-18, 14:28
Medlem
Citat:
Ja det är saker jag är relativt säker på.

Men hur har han då tänkt kring barnet undrar jag förfärat?
Citera
2024-04-18, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Det är århundradets självmål när Chrippa attackerar folk i sina kommentarsfält på IG och YT att 50% är FAS 3 människor.
Men han själv doppar och skaffar barn med just FAS 3 brudar som han nu själv får försörja. 😂
Han skriver ju dock FAS 10 tydligen, vad nu det är.
Citera
2024-04-18, 14:37
Avstängd
Citat:
Alltså du är så ormig, du tyckte väl MOTSATSEN för ett halvår sedan wtf.

Någon 7 sek videon räddar inte Joakim. Inte ledande frågor, bitch Please ”Slår Linnea dig då?”

Han vill inte hälla bensin på elden? Låt mig rada upp några problematiska uttalanden av Jocke som har haft syftet att hans små orcher ska skriva hatkommentarer till:
- Linnea har psykiskt och fysiskt misshandlat Chrippa i flera månader
- Linnea har falskt anklagat Chrippa för misshandel
- Vi har vetat lång tid att denna dagen skulle komma
- Linnea lider av borderline
- Linnea är en renodlad psykopat
- Jag såg att Linnea slog chrippa (sen var det hörde, sen var det anade)
- Chrippa har flytt Sverige
- Chrippa har valt bort sin dotter och familj
- vi tror att Linnea hotar Chrippa
- Jag är rädd för Chrippa
- chrippa är labil
- Chrippa är aggressiv och farlig
- Chrippa är en ekonomiska brottsling
- chrippa betalar inte skatt
- chrippa väljer bort sitt barn för en tjej
- Linnea är farlig för Lillen och soc har beslutat att hon inte får vistas runt Linnea
- chrippa utpressar mig
-chrippa ljuger
- chrippa har dödshotat BARN
- Chrippa har dödshotat mig och min familj
- Chrippa har misshandlat mig

”Jag står bakom Anjo, han har inte gjort fel”

Vittnesmål från sälen? Du menar det Jocke drog tillbaka? Eller Anjos som i första videon lät ungefär ”innan allt så hade jag bara positivt att säga om Linnea, vi bodde ju ihop i sälen och när hon var där så var hon väldigt snäll mot alla så jag har inte upplevt den sidan som Chrippa har fått se. ”

eller vilket vittnesmål pratar du om?

- Linnea

Allt du nämner har zigenaren själv anklagat fillersprinsessan för.. Du vet de två turturduvorna som ger sken utåt att allt är grymt men så fort kameran släcks är det andra tongångar...

Fillersprinsessan har anklagat zigenaren för diverse saker och tvärtom.. Allt grundar sig i deras egna val och handlingar.
Citera
2024-04-18, 14:49
Medlem
Citat:
Vanföreställningar? Det är hans modus operands och egna ord?

Han ska mörda Linnea medialt, Jonna är en psykbrud som han låter ta en överdos utan att ringa 112, han skapar skärmdumpar för att se till att varenda kotte i Sverige hatar hans ex och även läcka bilder på hennes fitta, vill du ha fler? Det finns fler.

Jag är övertygad om att alla utbildade psykologer antingen hade diagnostiserat honom med psykopati eller dold narcissism.

Har du inte lärt dig att man måsye ja bevis innan man sprider skit. Det lärde jag mig på förskolan/
Citera
2024-04-18, 14:51
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Varför ser alla hans brudar likadana ut? Klart det MÅSTE dyka upp en ny brud.
Drama.. Drama..
Klipp och klistra? Eller så har SNEA chattat med denna tjej? Eller?
Seriös fråga.. - Äh...
Orkar inte ens skriva *går*
Citera
2024-04-18, 14:54
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Precis tvärtom hörde jag han säga, han skrev ju ett helt manus om den psykiska & fysiska misshandeln samt vad lilla C blivit utsatt för.
Jag hänvisar till mitt tidigare inlägg

Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Nej, han säger ju att Linnea inte har skadad lilla C. (<- denna mening är ironiskt för er som inte fattar, läs resten av inlägget)

Det är ju det som är problemet, Chrippa säger först en sak, sen säger han en annan sak.
Och folk väljer att tro på han när han säger det som passar deras agenda, och påstår att han ljuger när han säger saker som inte passar deras agenda.
Dem som hatar Linnea väljer att tro att chrippa talar sanning när han säger elaka saker om Linnea, när han säger snälla saker ljuger han.
Dem som gillar Linnea väljer att tro att Chrippa talar sanning när han säger snälla saker om Linnea, men när han säger elaka saker ljuger han.

Folk är extremt selektiva, och vill bara höra det som stödjer deras åsikt och agenda.
Jag tror han ljuger om allt tills motsatsen är bevisad. Desamma gäller Anjo, Jocke och Julia. Alla har ljugit så extremt mycket, och det är bevisat att dem ljugit.
Och eftersom utredningen om barnmisshandel lades ner tror jag att Linnea inte misshandlat lilla C.
Citera
2024-04-18, 14:59
Avstängd
Citat:
Varför skulle Jocke vara avundsjuk på Chrippa angående Linnea? Visst jag ska erkänna att hon kan se väldigt bra ut ibland. Men han har ett förhållande med Jonna som verkar väldigt starkt och två barn med henne. Linnea verkar ju heller inte gjort så bra intryck på.Cypern och i Sälen. Det är bara att gå tillbaka och se att Linnea är väldigt mycket i bakgrunden sur (blyg?) samt ofta inte närvarande (uppe i sängen mycket tydligen). Hur har Jocke fått Olivia till falskt vittnesmål av det som hände i Cypern? Och övriga? Tog Jocke Jonnas mobil och skrev till Chrippa på Messenget den 28/12 att hon inte träffar Linnea mer?

Det enda ni gör är att säga att Jocke har en enorm makt. Han styr tydligen Olivia, Jonna, Anjo, Julia osv. Även polis, åklagare, soc osv styr han. Snart är han #1 i Vita huset också nog. Hör ni hur orimligt detta är? Jocke har förlorat en del rättstvister och många youtubers har vänt han ryggen. Förstår ni hur orimligt det blir att han skulle ha massa makt? Tror i Lundellhuset att Jonna och Danijel har mycket makt. Tror inte de går på tå för Jocke.

Det du säger motsägs ju ah att det har Jocke som typ TVINGADE Linnea att åka med på flera resor, till Sälen senast och och det idoga tjatet in att Linnea är en fangirl som har varit efter Jocke i flera år. Viktig info? KANSKE, om det inte är helt baserat på att hennes syster bad om en autograf för 6 år sedan.

Vadå Jocke fått Olivia till vittnesmål?

Linnea gillar inte Olivia iallafall, det är ett som är säkert.
”Titta Chrippa, hon är egentligen ute efter mig”

Alltså.. den 28:e dumpade LINNEA Chrippa, haha! Vill se skärmvideo på det påstådda smset förresten!

Jag vet INTE vad du snackar om, hahaha, makt?! Han har INGEN makt över vuxna välutvecklade och välutbildade människor, men han manipulerar sin publik (det är därför den mestadels består av barn) och har dåligt inflytande på våra barn.

Vadå styr polis, soc? Om polisen får reda på pågående grovt brott så MÅSTE DOM åka ut, får dom in anmälningar via soc så MÅSTE det utredas.
Han har ingen makt, men han är desperat efter att få makt och kontroll och därför utnyttjar han våra myndigheter till hans sandlådetjafs. Chrippa tog Jockes hink.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in