Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-18, 22:17
  #35677
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
Brudens video var det värsta jag sett på länge. Jag vet att Jocke är riktigt lågbegåvad, men kan det vara såhär illa?

Joakim jag-vill-inte-blanda-mig-i-det-här-mer-
lundell sitter alltså och skickar bevis på att hans bror (som han absolut inte vill ha något med att göra längre) är otrogen till hans brorsas ex fullt normalt beteende för någon som vill ta avstånd hahaha
Citera
2024-04-18, 23:09
  #35678
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Jag får inte grepp om den här senaste tjejen som påstår en massa grejer om Chrippa. De ska alltså ha träffats flera gånger och gjort en massa aktiviteter, men hon kan inte presentera något annat än ett par skärmdumpar från en konversation? Inga selfies eller liknande? Har jag missat något?
Hon är en crazybitch looking for clout! Sämsta vittnet lol
Citera
2024-04-18, 23:24
  #35679
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
2 larmade personer där TikTok prioriteras medans lillen gapar ”SÄÄÄÄÄNKA” i bakgrunden.

https://vm.tiktok.com/ZGeHPfV7F/

Men för fan!!

De ber om att Soc ska bli nerringda och LVU väntar runt hörnet.

Och folk försvarar dessa?
Citera
2024-04-18, 23:29
  #35680
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lungcancer
Fler som får vibbarna att Chloe inte kommer komma levande hem?
Tror det kommer ta nya sjuka svängar helt klart! Men kanske att Linnea kommer stå fast vid vad hon sa från början, ngt i stil med att hon skulle rasera hela Chrippas liv totalt?! Är det planen hon konsekvent fortsätter fullfölja? Man får fortf inte helt riktigt grepp om henne. Hon verkar va den mest beräknande, mest tålmodiga. Arbetandes i det tysta, medans alla andra gör bort sig dagligen till höger o vänster, känslostyrda utan tanke bakom. Hm, har en känsla. Hon verkar helt klart mest skarp av samtliga inblandade. Men å andra sidan är allihopa extremt lågbegåvade WT människor. Inte svårt att ligga steget före då. Och tiden har hon till det. Hon har myycket ensam tid att planera på. Chrippa fintar hon enkelt bort både intellektuellt och känslomässigt, då han är fullkomligt förtrollad av henne!
Citera
2024-04-18, 23:38
  #35681
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Den där bruden låter påtänd, påminner om bruden jacke hade förr
Citera
2024-04-18, 23:52
  #35682
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Widerstedt? Jockes ex?
Jacke inte jocke
Citera
2024-04-18, 23:57
  #35683
Avstängd
Bruden som påstår att Chippa varit otrogen med henne ljuger uppenbarligen. Det är så dåligt.
Citera
2024-04-19, 00:10
  #35684
Avstängd
Vad menar han med fas 10? Googlar och hittar bara ett kortspel. Han har nämnt fas 8 också som inte har nån betydelse. Syftar han inte på fas 3?

Han skriver att han har 250k sparat till C. Det är, om det är sant vilket det inte är, jävligt dumt med tanken på räntorna på hans skulder. Hade kvalat in topp 10 sämsta investeringar någonsin nästan.
Citera
2024-04-19, 00:17
  #35685
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Du menar att Rask och Anjo har KÖPT denna tjej ... Jag tror INTE på Chrippa och än mindre på SNEA! Dom har inte talat sant någon gång.

Inte jag heller. Dessa individer de sk försvararna här skulle försvara dessa två om de så såg det med egna ögon. Neeej, jag blundar då har det inte hänt.

Det kan ligga ett sexmissbruk i Chrippas beteende. Eller adrenalinsökande. Bekräftelsebehov kanske.

Julia och Linnea är beroende av hans pengar så de går väl med på allt.
Citera
2024-04-19, 00:22
  #35686
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Vad menar han med fas 10? Googlar och hittar bara ett kortspel. Han har nämnt fas 8 också som inte har nån betydelse. Syftar han inte på fas 3?
Fas 3 ja, men han är inte den skarpaste kniven i lådan.
Citera
2024-04-19, 00:22
  #35687
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
Brudens video var det värsta jag sett på länge. Jag vet att Jocke är riktigt lågbegåvad, men kan det vara såhär illa?


Om du kan prestera bevis på att det är någon som står bakom hennes uttalande så kommer jag tro på dig. Fram till dess tror jag att några här försöker sig på trådsanningar som är otroligt tråkigt 🥱
Citera
2024-04-19, 00:23
  #35688
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det kan ligga ett sexmissbruk i Chrippas beteende. Eller adrenalinsökande. Bekräftelsebehov kanske.
En missbrukare är alltid en missbrukare, oavsett vad det gäller. Kan hoppa mellan olika typer av missbruk, men missbrukar för det mesta alltid något. Sex, mat, spel, alkohol, droger osv..

Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Julia och Linnea är beroende av hans pengar så de går väl med på allt.
Jepp.
Enligt Chrippa var det ju dock Linnea som var sexgalningen.. En Skabbesanning förmodligen.

Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Om du kan prestera bevis på att det är någon som står bakom hennes uttalande så kommer jag tro på dig. Fram till dess tror jag att några här försöker sig på trådsanningar som är otroligt tråkigt 🥱
Linnea? Kan ju ingå i hennes plan för Chrippa.
__________________
Senast redigerad av toonajnwan 2024-04-19 kl. 00:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in