Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-08, 16:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Låter bra att det inte drevs på något drama. Första gången isåfall, det går framåt.
Vilka andra kvinnor brukar han göra videos med i liknande format?
Inga vad jag vet - jag tänkte mer på hur Jonna, Lisen och Therese har behandlats i liknande format.
Citera
2024-06-08, 18:50
Medlem
vemsfels avatar
Lyssnade på Joakims senaste poddavsnitt, och han pratade lite om det senaste. Sa bland annat att C bränt alla broar att delta i någon större tv-produktion igen efter hans agerande (parafraserat). Inte för att jag tror det bekommer C.
J kommer att stå oemotsagd. ”Andra sidan” har fått chansen att uttala sig och besvara påståenden, men inte tagit den. Det kommer att framgå och bli en del av serien nu istället.
Citera
2024-06-08, 19:20
Medlem
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det är den där specifika videon gjord i Anjos studio (?) som till 100% är fabricerad. Lögner från början till slut, och min åsikt är det den som är viktigast att Chrippa förklarar
Det är också den videon Chrippas hatar återkommer till oftast, speciellt om dom blir motbevisade i andra påståenden
Nej, inget i videon är sant

Vad tjänar puckot på att sitta i den videon och ljuga samt lipa medans han berättar om chloe och Linnea då?

Han hittade på allt i den videon för han blev tvingad eller vadå?
Citera
2024-06-08, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Håll dig till ämnet. Jag frågade vem som berättade för världen att det finns en video där Linnea sparkar Chrippa och när hen gick ut med det. Två enkla frågor som kräver två enkla svar. Det var han som gick ut med det först säger du, efter frisläppandet. Tolkar jag dig rätt då? Jag hade för mig att jag hörde det långt tidigare därför behövde jag se att vi inte missförstod varandra

Varför så upprörd?

Kräftan säger det, orden kommer ur hans mun. Jag skrev ju det innan.
Senast redigerad av VilaVila 2024-06-08 kl. 20:18.
Citera
2024-06-08, 19:35
Medlem
micke_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Men det är ju det som är grejen. Hon satt ju inte snett bakom honom, hon satt precis bakom honom, rakt bakom honom, hon satt i baksätet bakom förarsätet.
Så hennes spark måste ha gjort en u-svängd från Linneas plats, runt sätet och upp i chrippas fejs rakt på hans näsa.
Du tror inte det kan vara så att chrippa tittade bakåt och hon puchkick rakt framåt,och vad har du hört att linnea satt precis rakt bakom chrippa ?
Citera
2024-06-08, 19:42
Medlem
Citat:
Det är den där specifika videon gjord i Anjos studio (?) som till 100% är fabricerad. Lögner från början till slut, och min åsikt är det den som är viktigast att Chrippa förklarar
Det är också den videon Chrippas hatar återkommer till oftast, speciellt om dom blir motbevisade i andra påståenden
Nej, inget i videon är sant

Inget konstigt att det refereras till en video där Kräftan uppenbarligen sitter och ljuger för fulla muggar om det mest bisarra och sjuka saker. Han maxade järnet med allt han vräkte ur sig.
Det han sitter och säger är sjukt och äckligt. Att en del bara rycker på axlarna åt det är i obegripligt vrickat.

Oavsett om det är sant eller inte så kommer det från hans mun.
Precis innan den videon körde han en live med Anjo där han är otroligt taggad på den här videon som ska släppas.
Helt sjukt.
Citera
2024-06-08, 20:43
Medlem
frasons avatar
Nu är det kört. Bevis att Jocke och Anjo ligger bakom allt. Kräftan hade rätt hela tiden.
https://www.youtube.com/watch?v=FQtMwPnp7Ms
Citera
2024-06-08, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Nu är det kört. Bevis att Jocke och Anjo ligger bakom allt. Kräftan hade rätt hela tiden.
https://www.youtube.com/watch?v=FQtMwPnp7Ms

Chrippa har rätt oavsett vad Simon tycker och tänker
Detta är ju ett skämt, han är precis lika dum i huvudet som Motvikt, Rask och alla andra. Han påstår att han är en egen individ, men det är han då fan inte
Den dan han blir en egen individ då klipper han navelsträngen till Jocke
Jag gillade Simon från början, men när han började samarbeta med Anjo visste jag att han var förlorad
Tur att han har ett inkomstbringande arbete på sidan om sin YT-karriär
Senast redigerad av Goldentie 2024-06-08 kl. 20:56.
Citera
2024-06-08, 21:15
Medlem
Jocke är med Anjo körda!

Fy fan för vad de håller på med.
Chrippa är ett offer i ett vidrigt system,

Äckliga jävla Jocke och Anjo
Citera
2024-06-08, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jocke är med Anjo körda!

Fy fan för vad de håller på med.
Chrippa är ett offer i ett vidrigt system,

Äckliga jävla Jocke och Anjo

Någon på tiktok har varit rätt tuff mot Anjo och Jocke, Chrippa vet jag inte. Danjal och Analyshasse fick också en känga. Tyvärr missade jag spektaklet
Citera
2024-06-08, 21:19
Medlem
Citat:
Någon på tiktok har varit rätt tuff mot Anjo och Jocke, Chrippa vet jag inte. Danjal och Analyshasse fick också en känga. Tyvärr missade jag spektaklet
Wow

Kolla videon han la ut.

Jag tappar andan.
Citera
2024-06-08, 21:23
Medlem
Kolla

’Vad är problemet’

Usch
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera