Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-13, 17:56
  #39961
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Varför kackla om vilken skit de andra har gjort när det är Kräftan som anklagas för att ha boxat L.
Ha i åtanke att det finns två personer som gött och eldat på det här drevet för att hålla det igång.
Jullan som hittade på saker för att smutskasta L och Kräftan som ljuger och inte vill se dålig ut och gottar sig i att L får mer skit än någonsin.
Jag står inte för drevet överhuvudtaget och tycker att det är vidrigt, men! Hade Jullan och Kräftan inte kommit med lögner om sekt, barnmisshandel, att Kräftan fick ont i håret och är en utsatt snubbe och allt annat vidrigt de ljugit om, så hade drevet lagt sig snabbt.
Då kanske situationen sett annorlunda ut och en utredning kanske till och med hade pågått för att utreda om Kräftan ska sitta eller inte.

De i Kräftans närhet trodde på att han var oskyldig och blivit falskt anklagad. De gjorde vad de kunde för att rentvå han och hitta saker som visar på det. Jullan är där en STOR bidragande faktor till prints, information etc sedan starten för att försöka få L att se dålig ut.

Det fokuseras alldeles för mycket på annat krimskrams än vad hela cirkusen faktiskt handlar om.
Kanske det är dags att gå tillbaka och till botten med om Kräftan är skyldig till boxning först och främst och inte sopa det under mattan tills man har ett svar.
Han är duktig att pladdra om annat just för att sådana som du ska börja kackla om Jocke och Anjo istället. Kräftan var den som styrde skeppet med sin sanning för att han inte ville se dålig ut.
Där är det stora problemet.
Nu vill du att Julia ska slängas under bussen igen?

Joakim Lundell har gött och eldat på drevet sen häktningen. Genom Anjo, genom Cluee, genom Julia, genom 400Ben.

Våldtäkt? Nu ska vi prata om hur Jocke kunde gå så långt att han inför Sverige hittar på att Linnea har anmält Chrippa för våldtäkt?

Förrädarna gjorde ett misstag när dom castade Jocke. Han är en YouTubes skamfläck.
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Om vi nu ska vara korrekta så var det Chrippa som verkligen startade drevet.
Men det kommer ju inte på fråga att förstå.
Har du bestämt dig? Över tid har du ändrat dig några gånger gällande vem som startade drevet. Hela tiden för att skifta fokus från huvudmännen.
__________________
Senast redigerad av Pallal 2024-06-13 kl. 18:02.
Citera
2024-06-13, 18:05
  #39962
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Och vem tror du matade Jocke och Anjo med prints, information och såg till att det här skulle komma ut?

Drev hade startat på utsidan med hjälp av en person som matade på och hittade på information för att rentvå Kräftan.

Gissa vem det var

Jocke med sin fullmakt. Det var vad han själv sa.
Varför ska vi gissa vem när vi har alla bevis som behövs för att bevisa att det var Jocke.

Vi har 400Ben och vi har Cluee och vi har Jullan dom alla säger samma sak. Alla kanske inte går ut med det publikt, men privat säger dom exakt samma sak. Kanske blir det en rättssak en dag och vi får höra alla vittnesmål om hot och terror.
__________________
Senast redigerad av Pallal 2024-06-13 kl. 18:07.
Citera
2024-06-13, 18:12
  #39963
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jocke med sin fullmakt. Det var vad han själv sa.
Varför ska vi gissa vem när vi har alla bevis som behövs för att bevisa att det var Jocke.

Vi har 400Ben och vi har Cluee och vi har Jullan dom alla säger samma sak. Alla kanske inte går ut med det publikt, men privat säger dom exakt samma sak. Kanske blir det en rättssak en dag och vi får höra alla vittnesmål om hot och terror.

Jocke har ju messat till Chrippa att han lämnar över material till Anjo
Citera
2024-06-13, 18:13
  #39964
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jasså, nu bestämmer du vad andra ska tycka. Vet du vad, en person som så uppenbart drivs av det hatet du gör är den allra minst betrodda. Varför tar du på dig rollen att vara sanningsägare när det endast är ett fåtal som faktiskt tar dig seriöst?

Jag tror tusen gånger mer på Danjal än dig och Cluee. Jag tror att din spåkula har antagit formen av ett dött klot.
Härskarteknik kan du utöva på någon mer lättpåverkad. Det är knappast ett fåtal som tar mig seriöst, men av oss högre upp i näringskedjan är det få som lägger tid på Flashback eller att skapa rättvisa. Jag drivs inte av hat, jag drivs av att hat, hot och terror ska upphöra.

Jag kritiserar YouTubes största rötägg för vad dom gör mot enskilda människor och vad dom använder sina plattformar till. Jag kritiserar Joakim här, för alla som kritiserar honom i på ett sakligt vis i verkligheten blir utsatta för ett gigantiskt drev. Han behöver bli ifrågasatt utan att kunna tysta för att ändra på sig.

Hans publik måste börja få upp ögonen för vad han utsätter andra för.

Hängde han inte ut Mumsbulle nyss för att hon var kritisk mot honom? Men 400Ben får fortsätta skriva trots att hen är dum och skriver ut lögner.

Man kan undrar varför, men jag vet att det är för att personen 400Ben styrs av Jocke med hot och terror.

Här är vad hen tycker, men inte längre vågar skriva
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ja Jocke är som diktatorer, vill ha ja-sägare kring sig.
__________________
Senast redigerad av Pallal 2024-06-13 kl. 18:28.
Citera
2024-06-13, 18:22
  #39965
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Nu vill du att Julia ska slängas under bussen igen?

Joakim Lundell har gött och eldat på drevet sen häktningen. Genom Anjo, genom Cluee, genom Julia, genom 400Ben.

Våldtäkt? Nu ska vi prata om hur Jocke kunde gå så långt att han inför Sverige hittar på att Linnea har anmält Chrippa för våldtäkt?

Förrädarna gjorde ett misstag när dom castade Jocke. Han är en YouTubes skamfläck.

Har du bestämt dig? Över tid har du ändrat dig några gånger gällande vem som startade drevet. Hela tiden för att skifta fokus från huvudmännen.

Jag kan ändra mig ibland utan att be om tillstånd. Jag står fast vid att Chrippa da dramaqueen är den som verkligen var den som såg till att drevet drog i gång. Sen var det också Chrippa da dramaqueen som ändrade sig och drog igång drevet fast åt andra hållet.
Citera
2024-06-13, 18:29
  #39966
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jocke med sin fullmakt. Det var vad han själv sa.
Varför ska vi gissa vem när vi har alla bevis som behövs för att bevisa att det var Jocke.

Vi har 400Ben och vi har Cluee och vi har Jullan dom alla säger samma sak. Alla kanske inte går ut med det publikt, men privat säger dom exakt samma sak. Kanske blir det en rättssak en dag och vi får höra alla vittnesmål om hot och terror.


Okej, så du menar att Jocke har en fullmakt och hittar på att barnet blivit misshandlat och spelar in ett "förhör" med flickan? Var det så det var?
Så det var Jocke med sin fullmakt som hörde av sig till Anjo om att L och hennes familj var med i en sekt?

Tror inte det va.

Du kan för fan inte ta upp Jullan som en pålitlig källa, det.är det dummaste jag läst.
Bruden som skickade info redan från start för att dra igång ett drev mot L.

Eller juste! Det var ju barnet som ljög om att hon hade blivit misshandlad. Vad dum jag är. Det var ju barnet som drog igång den lögnen.
Märkligt bara att pappan sagt att han var vittne till misshandeln som aldrig ägde rum.. Hur kan han ha sett den?
Citera
2024-06-13, 18:29
  #39967
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Till producenten sa han att han var tvungen att fly till Dubai.
Efteråt säger han att de inte har flytt. Sverige blev för litet.

L fick ju jobb i Dubai, flydde hon då till sitt nya jobb?

Han har ju sagt att de ska till Kroatien och gå på Ultra festivalen, den är i juli.
Måste vara jobbigt och tufft att behöva fly landet och bli tvungen att fly till en musikfestival. Fy fan för att bli tvungen att lyssna på Axwell, Eric Prydz, AfroJack och Armin Van Buuren i tre dagar. Dans, fest, glada människor, det måste ju vara ren tortyr.


Han har svårt att hålla reda på sina historier.
Nästan komiskt att se hur mycket han ljuger och att han är för puckad för att fatta själv vad han säger eller att han gör bort sig.


Jag vill inte veta vad han tänker på, men att man tänker sådana tankar om sitt egna barn, finns ord för vad en sådan kallas. Äckligt är det!
Att ingen ens har reagerat på det är mycket förvånande.

Äckligt är ordet. Det kanske är för känsligt för användare att lyfta den frågan. Hur det än är så är vi olika människor med olika bagage med oss. Typ.

Ja på en oerhört kort tid både ljög han och ljög igen. Eller så var det ena sant. Det är svårt att veta. Men han glömde i vart fall vad han sagt till producenten när han stressat fick en pratstund med Cluee. Ja jösses.

Ska man ljuga trovärdigt måste man vara extremt smart. Håller man sig till sanningen är det busenkelt. Då blir allt rätt.
Hade han gjort det så hade ju iofs denna tråden inte blivit kilometerlång.
Citera
2024-06-13, 18:31
  #39968
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Kanske inte blir så lätt här hemma i Sverige trots allt 😉

Nä det kanske inte går som han tänker. Han har ju tydlig benägenhet att fly.
En sak håller jag i varje fall med honom om. Vädret i Spanien är mycket bättre än här just nu.
Citera
2024-06-13, 18:49
  #39969
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja det finns titel på sådana vidriga människor och bara tanken på att sådant yttras ger mig kalla kårar. Dom finns överallt tyvärr.

Lögnerna avlöser varandra och tydligen finns det nya reseplaner,/flyktplaner. Antingen ljuger han om det också eller så är han rent korkad som ger en resväg så ev myndighet kan följa honom tex genom skriverier här.
Lögn eller korkad är frågan.
Ska vi ta in en legitimerad psykolog?

Äntligen får jag berätta att Joakim är psykopat. Joakim är en psykopat som försöker få den stora massan att tro att han är offer för andra psykopater. Typiskt psykopatdrag.

Joakim Lundell påstår att Linnea har borderline och psykopati, att Joz är psykopat, att Chrippa är psykopat och narsicisst, att Mamman är psykopat, att Jessie är en manipulativ psykopat.

Hans beskyllningar rimmar inte med statistik tyvärr. 100 % av hans ovänner kan enligt statistiken sett knappast lida av psykopati. Dessutom agerar han inte alls som ett gaslightat offer, det är så han avslöjar sig.
Citera
2024-06-13, 19:01
  #39970
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Kräftan är lågutbildad
Kräftan ljuger dagligen
Kronofogden tar Kräftans barns kläder
Kräftan har inga samarbeten, inget seriöst företag eller seriösa personer vill eller bör förknippas med honom.
Kräftan har inget stadigt boende
Kräftan får inte själv stå på ett hyreskontrakt
Kräftan har inte deklarerat hela sin inkomst, pengar försvinner någonstans som han inte kan visa upp
Kräftan förknippas det mesta som är dåligt
Kräftans content är hjärndött fyllt med lögner
Kräftan har sagt att han är vittne till barnmisshandeln
Kräftan erkänner att han ljugit om barnmisshandel
Kräftan ljög om att hans nuvarande sambo hade äckliga tankar om hans barn
Kräftan erkänner att han och hans nuvarande sambo knuffats och puttat varandra
Kräftan ser ner på personer med funktionsnedsättning genom att använda det som skällsord för att förminska andra
Kräftan utnyttjar sitt barn för att smutskasta andra



Bara för att flika in så att du inte glömmer.
Du skriver det om Chrippa, 90 % är ren lögn, men här får du en sammanfattning om hans bror, så du inte glömmer.

Jocke är också lågutbildad
Jocke ljuger dagligen, det gör inte kräftan
Kronofogden är tvungna att kräva ut byggarnas betalning från Jocke. 20 mille i skulder brorsan
Jocke har fast att han är en stor kreatör bara ett fåtal samarbeten och inga återkommande, inget seriöst företag eller seriösa personer vill eller bör förknippas med honom.
Joakim har inget stadigt boende, han blev vräkt från sin hyresrätt för att han ställde till med oreda och inte följde regler och lagar. Han bor i en liten tvåa med två barn
Chrippa får stå på ett hyreskontrakt själv eftersom hyresbolaget själva beslutar vem som får hyra hos dom
Jocke har inte deklarerat hela sin inkomst, pengar försvinner någonstans som han inte kan visa upp. 6-7 mille brorsan
Jocke förknippas det mesta som är dåligt
Jockes content är hjärndött fyllt med lögner
Jocke har sagt att han är vittne till misshandel och att han har filmer med barnmisshandeln och dödshot mot barn
Jocke erkänner inte att han ljugit om misshandeln, filmen på barnmisshandeln och filmen med alla dödshot
Jocke hade äckliga tankar om tonåriga tjejer när han var 30 +
Jocke säger att han och hans nuvarande sambo har en sjukdom som gör att hon slåss och slänger saker
Jocke ser ner på personer med funktionsnedsättning genom att använda det som skällsord för att förminska andra, som att Chrippa är lågbegåvad
Jocke utnyttjar sina barn för att smutskasta andra

Jocke har hotat 400Ben att skriva ut lögner här.
Bara för att flika in så att du inte glömmer.
__________________
Senast redigerad av Pallal 2024-06-13 kl. 19:17.
Citera
2024-06-13, 19:07
  #39971
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Äckligt är ordet. Det kanske är för känsligt för användare att lyfta den frågan. Hur det än är så är vi olika människor med olika bagage med oss. Typ.

Ja på en oerhört kort tid både ljög han och ljög igen. Eller så var det ena sant. Det är svårt att veta. Men han glömde i vart fall vad han sagt till producenten när han stressat fick en pratstund med Cluee. Ja jösses.

Ska man ljuga trovärdigt måste man vara extremt smart. Håller man sig till sanningen är det busenkelt. Då blir allt rätt.
Hade han gjort det så hade ju iofs denna tråden inte blivit kilometerlång.

Lögnerna kommer ju ur hans mun per automatik
Ingen behöver varken säga eller göra något, de kommer ändå.

Undrar hur Kräftan var som barn/tonåring. Ljög han lika mycket då och hade den här nonchalanta narcissistiska dragen?
Citera
2024-06-13, 19:14
  #39972
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Vart har jag skrivit om våldtäkt?
Är du inte läskunnig eller vad fan är det frågan om.
Du hittar på saker hela tiden och babblar om helt andra saker. Precis som Kräftan. Lägg ner det där tramset.

Hur fick du att jag skrev att Joakim har sagt att Linnea anklagat Chrippa för våldtäkt till att jag har sagt att du har sagt att Linnea har anklagat Chrippa för våldtäkt?

Försök sov lite.
__________________
Senast redigerad av Pallal 2024-06-13 kl. 19:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in