Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-08-04, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Var är beviset för det någonstans?

Det angår väl inte dig vilka rutiner de har vid överlämning. Men ett skäl kan ju vara att Julia ljuger rätt ofta och tydligen inte kan släppa Chrippa.
Jag skulle inte heller ha åkt ensam om jag var Chrippa.

Varför kan Julia inte prata med honom om barnet om de inte är ensamma? Hör du inte själv hur sjukt det låter?

Nej, det är nog snarare så att jag inte sett dig leverera några bevis.

Om du vill ha bevis kan du fråga människor runtomkring dom, alla vet. Det är därför så många drar sig undan, och alla tycker att Chrippa har förändrats dom kan inte stå bakom de han gör, han har förlorat alla sina närmsta vänner.

Linnea tillåter inte chrippa prata med Julia själv.
Tror nog chrippa skulle kunna träffa Julia själv utan problem.
Sen att Linnea får kalla julia för en massa elaka saker kan man ju undra varför chrippa tillåter de är ändå mamman till hans barn.
Citera
2024-08-04, 17:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Om du vill ha bevis kan du fråga människor runtomkring dom, alla vet. Det är därför så många drar sig undan, och alla tycker att Chrippa har förändrats dom kan inte stå bakom de han gör, han har förlorat alla sina närmsta vänner.
Nej, DU skulle prestera bevis för det DU påstår .. och det kan du uppenbarligen inte.

Citat:
.
Det vet du nog inget om.
Citera
2024-08-04, 17:10
Medlem
Citat:

Sen att Linnea får kalla julia för en massa elaka saker kan man ju undra varför chrippa tillåter de är ändå mamman till hans barn.

BS Big Time
Julia har snart stalkat sönder Chrippa, låter honom aldrig vara ifred oavsett om flickan är hos honom eller inte. Linnea finns, ja, men hon lägger sig inte i, hon vill bara vara ifred från exet som vägrar släppa taget.
Är det inte Julia så är det Jocke. Släpp för fan och gå vidare
Citera
2024-08-04, 17:17
Medlem
Citat:
Nej, DU skulle prestera bevis för det DU påstår .. och det kan du uppenbarligen inte.

Det vet du nog inget om.

Kan ju inte du heller… Ingen kan komma med bevis för nånting.
Citera
2024-08-04, 17:25
Medlem
Citat:

Det vet du nog inget om.

Fast nu har du snurrar till det jag sa att får jag tillåtelse så kan jag visa att chrippa skickade runt länken.

Jag har inte sagt något om att jag ska bevis vad Linnea säger om Julia. Det är lätt att ta reda på man kan fråga alla som finns runt dom som vet precis hur det är.
Citera
2024-08-04, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
BS Big Time
Julia har snart stalkat sönder Chrippa, låter honom aldrig vara ifred oavsett om flickan är hos honom eller inte. Linnea finns, ja, men hon lägger sig inte i, hon vill bara vara ifred från exet som vägrar släppa taget.
Är det inte Julia så är det Jocke. Släpp för fan och gå vidare

Är det därför hon lär barnet att kalla Julia för orre, snyggt!
Citera
2024-08-04, 17:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Fast nu har du snurrar till det jag sa att får jag tillåtelse så kan jag visa att chrippa skickade runt länken.
Jag väntar på bevis.

Citat:
Jag har inte sagt något om att jag ska bevis vad Linnea säger om Julia. Det är lätt att ta reda på man kan fråga alla som finns runt dom som vet precis hur det är.
Nej, för det är ju bara pladder du kommer med.
Citera
2024-08-04, 17:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Kan ju inte du heller… Ingen kan komma med bevis för nånting.
Bevis för vad?
Min uppfattning?
Citera
2024-08-04, 17:34
Medlem
Citat:
Om jag får tillgång till de jag har sett kan jag absolut dela med mig av de.
Du vet att jag brukar kunna lägga upp bevis samt att jag har legat steget före många ggr när det gäller olika relationer som folk inte har trott på men sen har det visat sig att jag har haft rätt.
Du själv har aldrig kommit med något vettigt du bara hatar rask och njuter av att han och Therese hängs ut på detta sätt.
Det är väl det här som även jag tycker är intressant. Vad är det du skrivit som sedan visat sig vara sant?
Jag har faktiskt också missat det.

Har du nåt exempel?
Citera
2024-08-04, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det är väl det här som även jag tycker är intressant. Vad är det du skrivit som sedan visat sig vara sant?
Jag har faktiskt också missat det.

Har du nåt exempel?

Det har väl varit i Jocke tråden också, tex om att Jocke fått en närmare relation med Jacke, då fick jag samma svar som nu och sen visade det sig stämma.

När jag sa att Jocke & Chrippa pratade lite med varandra så fick jag skit för de och sen visade de sig också stämma.
Citera
2024-08-04, 17:51
Medlem
Citat:
Jag väntar på bevis.

Ja och får jag det kommer jag visa dig omgående.

Nej, för det är ju bara pladder du kommer med.

Det är ju inte de tyvärr önskar att det var så för det hade gjort att flickan hade en mycket bättre miljö.
Du som verkar ha bra koll på chrippa kanske ska kolla med hans närmsta om vad dom känner och tycker samt vet.
Citera
2024-08-04, 18:15
Medlem
Citat:
Är det därför hon lär barnet att kalla Julia för orre, snyggt!

Bevis på det? Och kom inte med att "Chrippa sa det"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in