Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-08-05, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
På hans vloggar är det ju det han gör. Gymmar och gå på restaurang. Och sitter i lägenheten och skriker. Samma saker han gör i Sverige. Men kanske det som kallas för att ”njuta av livet”
För honom är det ju det.
Citera
2024-08-05, 14:08
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det är inte upp till oss att avgöra vad han sätter värde i.

Jag bara säger vad man ser honom göra när han är på resande fot. Tycker det är synd bara att han inte utnyttja allt sitt resande med något vettigt. Men, men när han väl proppat sig full med testo och växlat in sina bitcoins så är han väl nöjd.
Citera
2024-08-05, 14:11
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Jag bara säger vad man ser honom göra när han är på resande fot. Tycker det är synd bara att han inte utnyttja allt sitt resande med något vettigt. Men, men när han väl proppat sig full med testo och växlat in sina bitcoins så är han väl nöjd.

Jag kan inte tänka mig honom gå och titta på historiska byggnader eller lära sig om den lokala kulturen mer än vad det finns för mat.
Citera
2024-08-05, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Haha när har jag sagt jag är impad av han. Jag säger bara han är inte värre än anjo rask och dom andra.
tycker nog det är värre och va tillsammans med förövaren och allt han gjort mot sitt eget barn är hel sjukt. Allt mot barn är helt absurt, står å trycker bola i röven framför dottern, på tänd med dottern osv.
Citera
2024-08-05, 14:12
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
För honom är det ju det.

Kläderna gör inte mannen. Då är han trots allt bara en tattare.
Citera
2024-08-05, 14:14
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
tycker nog det är värre och va tillsammans med förövaren och allt han gjort mot sitt eget barn är hel sjukt. Allt mot barn är helt absurt, står å trycker bola i röven framför dottern, på tänd med dottern osv.

Han njuter av livet som micro skulle ha sagt.
Citera
2024-08-05, 14:15
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao

Absolut inte bra.

Men anjo har ju kört bil bäng med barn och allt i.
Citera
2024-08-05, 14:26
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Absolut inte bra.

Men anjo har ju kört bil bäng med barn och allt i.

Ger det Chrippa rätt till det han sysslar med? Lite omoget att jämföra vad andra gör hela tiden. Chrippa är en patetisk looser. En vacker dag kommer han förhoppningsvis inse det.
Citera
2024-08-05, 14:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Eftersom han själv inte är laglydig. Du är verkligen blåst på riktigt.
Det spelar väl ingen roll. Även en som själv brutit mot en lag måste ju kunna se och diskutera andra som gör det.
Citera
2024-08-05, 14:35
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det spelar väl ingen roll. Även en som själv brutit mot en lag måste ju kunna se och diskutera andra som gör det.

Jag anser att det är slöseri med tid att titta mycket på hans videor, så jag har inte titta mycket på vad han säger och gör, men jag minns att hela hans "poäng" var att Greta gjorde fel för att hon bröt mot lagen.

Svenska 'hyckleri' betyder precis samma sak som engelska 'hypocrisy'. Vi ska se vad Wiktionary säger: hypocrisy

"3 . The practice of engaging in the same behaviour or activity for which one criticises another; moral self-contradiction whereby the behavior of one or more people belies their own claimed or implied possession of certain beliefs, standards or virtues."
Citera
2024-08-05, 14:49
Medlem
micro113s avatar
Citat:
På hans vloggar är det ju det han gör. Gymmar och gå på restaurang. Och sitter i lägenheten och skriker. Samma saker han gör i Sverige. Men kanske det som kallas för att ”njuta av livet”
Ja, och?
Det kanske är vad han vill ha ut av tillvaron och då skapar han ju bra minnen åt sig själv.
Det är sannolikt också så att du inte får se allt de gör.

Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Jag anser att det är slöseri med tid att titta mycket på hans videor, så jag har inte titta mycket på vad han säger och gör, men jag minns att hela hans "poäng" var att Greta gjorde fel för att hon bröt mot lagen.

Svenska 'hyckleri' betyder precis samma sak som engelska 'hypocrisy'. Vi ska se vad Wiktionary säger: hypocrisy

"3 . The practice of engaging in the same behaviour or activity for which one criticises another; moral self-contradiction whereby the behavior of one or more people belies their own claimed or implied possession of certain beliefs, standards or virtues."
Om man inte få ha åsikter om andras beteende utan att vara hycklare - då är vi allesammans hycklare, du också.

Jag vill hävda att hyckleri hade det varit om han också brukade sitta på gatan och stoppa trafiken och sedan klagade på henne för att hon gör det.
Ungefär som med Rask och förtal alltså .. han slår på stora gråttarmen och hulkar att han är förtalas så fort någon nämner honom i kritiska ordalag -- samtidigt som han och Anjo är Youtubes största förtalsgrisar.
DET är hyckleri.
Citera
2024-08-05, 14:49
Medlem
Citat:
Hon ser ut som kvinnor ofta gör i den åldern och förhoppningsvis i många år till.

Jag har problem med att (inte bara du) vill insinuera på att hon fortfarande är/ser ut som en tonåring (13-19 år) och genom det få Chrippa att se mer skadad ut han är.
Det är möjligtvis inte din mening, men det låter så.

Jag har aldrig sagt att hon ser ut som 13, 15 eller att det skulle vara något fel om någon i de åldrarna Chrippa och Linnea är i vill vara ett par. Och jag säger inte att jag tycker hon ser ut som en tonåring för att kasta skit på Chrippa. Jag tycker hon har de ansiktsdrag som man förknippar med yngre flickor. Stora ögon, runda kinder, liten näsa, fylliga läppar, perfekt hy och så hårlinjen gör sitt till också även på kvinnor. Man kan ta miste på flickor/unga kvinnor i den åldern för att de har olika ansiktsdrag. Hon är jättesöt.

Sen i övrigt så verkar de rätt förvirrade. Men de kanske är kvalitativt för dem.
Senast redigerad av Sturuf 2024-08-05 kl. 14:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in