Citat:
Ursprungligen postat av
skabbeskabbrav
Men de kallar det för ”lön” är nog bara en utbetalning han gör som swish eller liknande för att vara snäll. Har han inte företag utomlands?
Hans ex.
Ja..och det säger mycket om Chrippas omdömde till miss big head. Hon klarar inte ens av att ha ett arbete trots en unge. Men han tycker nog inte att hon är en bra mamma men han orkar inte heller ha ungen på heltid
Ingen aning om med vilket betalmedel lönen betalas ut med.
De kallar det för lön, och hon ska själv ha sagt att det är en av hennes inkomster. Då är det mer en veckopeng/månadspeng som ges. Det är inte att vara självständig utan att vara beroende av att den där veckopengen trillar in.
En annan inkomst ska tydligen enligt hennes egen utsago vara gåvor från investerare. Säger inget mer om det.
Båda är skattepliktiga i Sverige så inkomster från utlandet ska redovisas vare sig man vill eller inte. Men det vet de båda om och är inget nytt.
Vet inger om företag i utlandet, men det förändrar inget vad jag vet.
Du menar Jullan.
Jag har för mig att det var svårt för henne att skaffa ett stadigt jobb eftersom
Kräftans livsstil kräver att man lämnar Sverige titt som tätt. Svårt att skaffa ett stadigvarande jobb då. Tror att Jullan förklarat det tidigare. Jag köper det helt. Inte alls ovanligt och har sett det i många situationer.
Det är ett mönster som följs till punkt och pricka och har gjort det sedan start och då menar jag inte cirkusens start. Det kanske är kul nu, men inte i långa loppet.