Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-13, 08:24
  #8077
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
ÄLskar hur han skriver " Miljon investeringar klar på avanza". Är ingen expert men kan inte kronofogden ta dom pengarna man har på ett svenskt avanza konto om man sitter i stora skulder?
Citera
2023-12-13, 09:03
  #8078
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
ÄLskar hur han skriver " Miljon investeringar klar på avanza". Är ingen expert men kan inte kronofogden ta dom pengarna man har på ett svenskt avanza konto om man sitter i stora skulder?


De borde ryka ganska fort, men tvivlar på att det finns en miljon. Lögner och clickbait lever han på!
Citera
2023-12-13, 09:34
  #8079
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
ÄLskar hur han skriver " Miljon investeringar klar på avanza". Är ingen expert men kan inte kronofogden ta dom pengarna man har på ett svenskt avanza konto om man sitter i stora skulder?
Så Jockibooooy som just blivit upptaxerad 5 miljoner har gett en miljon till Chrippa, vem försöker han lura?

Dessutom skulle fogden knipa dom omgående om investeringarna låg under hans namn.

Den superskuldsatta Chrippa vill ge sken av att ha pengar samtidigt som han har miljoner i skulder och går runt i fakekläder, det är patetiskt.
Citera
2023-12-13, 09:52
  #8080
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Så Jockibooooy som just blivit upptaxerad 5 miljoner har gett en miljon till Chrippa, vem försöker han lura?

Dessutom skulle fogden knipa dom omgående om investeringarna låg under hans namn.

Den superskuldsatta Chrippa vill ge sken av att ha pengar samtidigt som han har miljoner i skulder och går runt i fakekläder, det är patetiskt.

Han skrev aldrig att jocke hade gett hononm 1 miljon men aldrig att Chrippa har 1 mille som ligger och chillar.
Citera
2023-12-13, 10:09
  #8081
Medlem
Treschows avatar
Hur kommer det sig att Jocke vill ha med Skuldberget på resor? Jocke ser ut att vantrivas i jättebebisens sällskap. Gapar och skriker konstant, skämmer ut sig själv och alla runt omkring honom. Om man vill ha sin resa eller tillställning förstörd - ta med jättebebisen!
__________________
Senast redigerad av Treschow 2023-12-13 kl. 10:12.
Citera
2023-12-13, 10:49
  #8082
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Chrippa i vloggen "Jag har handlat mat för 1200kr, borde få en klapp på ryggen" " Jag har handlat tacos till alla" Fan va det tar för honom att betala det så han måste nämna det för alla.

Någon som vet vad huset kostar? Försökte hitta det men gick sådär.
Citera
2023-12-13, 10:55
  #8083
Medlem
Vad är det för förhör med Julia ni nämner? Vad har vi missat
Citera
2023-12-13, 10:57
  #8084
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Chrippa i vloggen "Jag har handlat mat för 1200kr, borde få en klapp på ryggen" " Jag har handlat tacos till alla" Fan va det tar för honom att betala det så han måste nämna det för alla.

Någon som vet vad huset kostar? Försökte hitta det men gick sådär.

Det bror ju på hur länge dem skall vara där och om dem skall ha skidpaket. Inte för att jag kan se det framför mig att någon av dem åker skidor. Skall man tänka normalpris för alla så hamnar det på ca 20-25K men Chrippa kommer snart rapportera att det kostar 75K eller mer
Citera
2023-12-13, 11:12
  #8085
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Våldtagen med en mobil i analen? Vad snackar vi om för modell då?

Det är väl bara att kolla vad Julia hade för mobil i Chrippas sista vloggar med henne
Citera
2023-12-13, 11:13
  #8086
Medlem
GregerAfGyllensties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det bror ju på hur länge dem skall vara där och om dem skall ha skidpaket. Inte för att jag kan se det framför mig att någon av dem åker skidor. Skall man tänka normalpris för alla så hamnar det på ca 20-25K men Chrippa kommer snart rapportera att det kostar 75K eller mer

Skidpaket? Alltså liftkort? Skit i det, jag är bara intresserad av vad hyran av huset kostar. MEn som du säger kommer Chrippa säga att det kostar 100k och yttligare 25K per rum dom låser upp, och allt det stämmer nog men då räknar dom väll i typ Koreanska woon.
Citera
2023-12-13, 11:21
  #8087
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Det är väl bara att kolla vad Julia hade för mobil i Chrippas sista vloggar med henne

Vad är det som har hänt?
Citera
2023-12-13, 11:22
  #8088
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Varför är Chrippa otrevlig mot Jockes personal och förminskar dom hela tiden?

Oliva syns inte med på resan är det för att Chrippa är med? Hon av någon syns det tydligt hur hon avskyr honom och såg inte henne prata med Linnea heller.

Ja sjukt att Jocke accepterar det.

Olivia verkar väldigt anti till Skuldberg ja.

Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jocke har ingen miljon att ge bort

Precis deras företag går inte bra om de förlorar tvisten mot Skatteverket.

Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
De borde ryka ganska fort, men tvivlar på att det finns en miljon. Lögner och clickbait lever han på!

Så är det. Helt orimligt Jocke skulle ge bort 1 miljon också.

Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Så Jockibooooy som just blivit upptaxerad 5 miljoner har gett en miljon till Chrippa, vem försöker han lura?

Dessutom skulle fogden knipa dom omgående om investeringarna låg under hans namn.

Den superskuldsatta Chrippa vill ge sken av att ha pengar samtidigt som han har miljoner i skulder och går runt i fakekläder, det är patetiskt.

Precis. Helt orimligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in