Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-02, 19:11
  #10429
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Och var var du under meetoo? Så kallade ex, har lättviktig bäring enligt mig.
Jag 100% stödjer alla kvinnor som blir utsatta på något sätt.
Men metoo va fan ett skämt
"jag började gå i terapi, och då berättade terapeuten att jag blivit våldtagen för 10 år sedan, så jag anmälde"
Så jävla kul att dessa nötter behövde att någon annan berättade för dem att dem blev våldtagna.
Dem flesta kvinnor brukar veta eller känna själva att dem inte ville, att det inte var rätt, men inte dessa metoo nötter
__________________
Senast redigerad av Dopy 2024-01-02 kl. 19:22.
Citera
2024-01-02, 19:12
  #10430
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Så hur har dessa förhållanden avslutats? Finns det polisanmälningar i hennes cv?


Vet ej
Citera
2024-01-02, 19:13
  #10431
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Har Jocke hotat Julia? För några veckor sedan vittnade hon i rätten mot sin misshandlande pojkvän och berättade att hon tidigare levt med psykisk misshandel. Varför i helvete skulle hon vilja tillbaka till Chrippa efter allt han sagt och gjort mot henne. Det är så mycket BS i den här historien. Jocke läre väl skicka ut sin hang-around Anjo för hitta och hota folk runt om i Sverige. Helt okej för min del för då kanske Cluee kan få lite lugn och ro. Cluee droppade sanningar som Anjo inte ville att folk skulle veta vilket gjorde att han nu visar vilket svin han är

Ja det är jävligt mysko. Jocke anser sig vara en man av många talanger. Men är det nåt han bemästrar så är det hur man drar igång offentliga drev på sociala medier, där vet han exakt vad han gör.
Citera
2024-01-02, 19:13
  #10432
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Jag 100% stödjer alla kvinnor som blir utsatta på något sätt.
Men metoo vad fan ett skämt
"jag började gå i terapi, och då berättade terapeuten att jag blivit våldtagen för 10 år sedan, så jag anmälde"
Så jävla kul att dessa nötter behövde att någon annan berättade för dem att dem blev våldtagna.
Dem flesta kvinnor brukar veta eller känna själva att dem inte ville, att det inte var rätt, men inte dessa metoo nötter


Män kan också bli utsatta, som det verkar i detta fallet. Varför ska alltid kvinnorna bära offerrollen?
Citera
2024-01-02, 19:15
  #10433
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Ja det är jävligt mysko. Jocke anser sig vara en man av många talanger. Men är det nåt han bemästrar så är det hur man drar igång offentliga drev på sociala medier, där vet han exakt vad han gör.

Karma kommer bita han i röven
Citera
2024-01-02, 19:16
  #10434
Medlem
De som matade sociala medier om vart Chrippa befinner sig och outade tjejen är Chrippas anhöriga. Hade de inte hört av sig eller postat inlägg så hade ingen vetat vart han tagit vägen.
Bra på att starta igång drev må jag säga
Citera
2024-01-02, 19:16
  #10435
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Du menar att han plockade ned kanalen för flera dagar sedan, för att han planerat att boxa på våpet några timmar innan tolvslaget och sedan bli omhändertagen? Sherlock Fuckface.

Roid rage har hänt innan
Citera
2024-01-02, 19:16
  #10436
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
kommer inte ihåg vilken affär, men han kan säkert ha gjort så flera gånger emot henne.
Synd att hans videos är borta, där allt videobevis för hans beteende emot Julia fanns...
Jarå Chrippa är sån men Julia är ju WT deluxe som fortfarande vill ha snubben efter allt han gjort så att han gjort det flera gånger emot henne berör ingen.
Citera
2024-01-02, 19:16
  #10437
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Underhållande ja, men samtidigt tragiskt. Vuxna människor som inte har något bättre för sig än att tjafsa och bråka och skämma ut sig för öppen ridå.
Nu har en blivit misshandlad. Vad händer här näst? Någon blir skjuten?

Nån försökte preja Joz bil av vägen. Mordförsök är väl det ultimata som förtal helst ska leda till om Jockiboi får välja.

Crille skröt ju i video om att nån flashbackare hade hängts ut för lögner på flashback, och sen fick han sin bil vandaliserad förklarade Crille.. sen fick han lära sig att youtube inte tillåter häxjakter och sönderslagna bilar eller mordförsök längre.
Citera
2024-01-02, 19:17
  #10438
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Vet ej

Då är det inte säkert att det ens har hänt.
Anmärkningsvärt är att ingen yppat något under hela deras tid tillsammans, men nu poppar det upp en och annan historia.
Citera
2024-01-02, 19:17
  #10439
Medlem
Något nytt?
Citera
2024-01-02, 19:18
  #10440
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Jag tycker fortfarande det är konstigt att så många timmar gick mellan att youtubekontot försvann och händelsen/gripandet skedde om det nu skulle varit en utlösande faktor. För det är inte som att Chrippa skulle missat det under så lång tid.
Så jag lägger upp min teori igen;
Kontot raderades någon gång innan/kring 09 den 29/12 och han greps på förmiddagen samma dag.
Och det kan mycket väl finnas en tanke bakom att ha Linneas telefonnummer kopplat till Chrippas youtube-konto och behöver inte alls innebära att hon hackat det och tagit över kontrollen från Chrippa. Det kan ju till exempel ha varit för att öka säkerheten efter att han hävdade att hans snapkonto och övrigt höll på att bli hackat (vilket han nämnde i sin sista video) - om han då haft sitt eget telefonnummer kopplat innan dess kanske det var ett försök att hindra lyckade hackningsattacker bytte till Linneas vars nummer inte har någon tidigare koppling till honom/hans konton.
Och det kan ju vara så enkelt att hon kanske av misstag råkat radera kontot från sin telefon om hon fått tillgång till det och att de sedan försökt få tillbaka det men när det inte lyckats så brann Chrippa av för han lär inte ha så bra tålamod med tanke på allt som hänger kring honom i övrigt och eventuellt aktuellt användande av substanser.
För har svårt att förstå annars om hon gjort det med flit varför det skulle gå så lång tid mellan att det uppmärksammats vara borta till att misshandeln och gripandet ska ha skett (speciellt med tanke på den koll Chrippa har på flashback då det redan på morgonen började undra vart kontot var någonstans). Det har ju gått flera timmar däremellan om man utgår från den informationen som kommit fram.
Sen kan jag i övrigt egentligen inte heller se att hon skulle vinna något på att leka hacker för det är ju rätt självklart att hon skulle få hela Lundell/Berg och deras undersåtar emot sig och det skulle ju vara totala motsatsen till att vinna fame.
Teori
Linnea gick upp på morgonen, var arg på Chrippa, deletade hans kanal som hämnd.
Chrippa ligger full och hög och sover fram till lunch, vaknar, och efter ca 1 timme upptäcker han att hans youtube kanal är raderad, frågar ut Linnea om det, tappar det och slår henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in