Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-05-17, 23:54
  #1
Medlem
fethorunges avatar
Har ni en vecko eller månads eller kvartals eller års budget ni håller er till.

Jag har en månads budget för regelbundna köp och en separat årsbudget för mer extravaganta sexresor.

Månads budgeten är 5k i månaden och års 90k. Det blir en bra kombination, då får jag regelbundna nyp med noga utvalda eskorter på hemma plan och mer storslagna resor utomlands där jag får möjlighet att sätta på riktiga lyxhoror.

Extravaganta resor sker 2-4 gånger per år där 20-45k spenderas per gång. Då kan det antingen vara att jag ligger med ordentliga lyxhoror som tar 5k/timmen eller spenderar 3-7 dagar på fkk eller bordellhoppar.

Över vintern när jag trycker testo kanske jag åker på 2 feta sexresor (för att sexdrivet skjuter i höjden hahaha) men på somrarna gillar jag sverige och tar clen vilket sänker sexlusten enormt och därför kanske det bara blir 1 resa. Därför blir slutet på sommaren alltid bästa resan, ett par veckor efter jag lagt av med tren och börjat äta mer, då återkommer sex driften och man knullar av sig.

Vissa perioder går jag helt i celibat eller knullar bara fula tinderhoror men då sparar jag mina 5k/månad i 3-4 månader och har en extra 15-20k att lägga utöver 20-45k som spenderas på extravaganta resor.

Hur gör ni mina kära horknullare? MVHorunge.
Citera
2021-05-18, 00:37
  #2
Medlem
90 larre per år? Du var mig en riktig jävla horknullare du.

Jag kan unna mig 1-2 storeboughtpussys på semestern.

Så horknull per år för mig 5-k till Max 10k.

Och mat och droger till evenemanget ~ 5k.

Allt brukar utspela sig på 1 ett dygn, sen får jag ångest och runkar resten av året.
Citera
2021-05-18, 17:30
  #3
Medlem
90´låter tunt, antar att du inte räknat med resorna o uppehälle då.

Inte meningen o skrävla för jag har ingen budget alls. Kombinationen tur, skicklighet o hästar har gett mig ett par rejäla omgångar senaste åren både på hemmaplan o utomlands När det väl gick att resa. Nu sitter pengarna i fonder istället i vänta på att Europa skall öppna upp. Första flyget till Düsseldorf är bokad till i augusti, sitter o hoppas att det skall vara full fart då.
Citera
2021-05-18, 20:27
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harryeken
90´låter tunt, antar att du inte räknat med resorna o uppehälle då.

Inte meningen o skrävla för jag har ingen budget alls. Kombinationen tur, skicklighet o hästar har gett mig ett par rejäla omgångar senaste åren både på hemmaplan o utomlands När det väl gick att resa. Nu sitter pengarna i fonder istället i vänta på att Europa skall öppna upp. Första flyget till Düsseldorf är bokad till i augusti, sitter o hoppas att det skall vara full fart då.


Inspirerad av tankarna om ett öppet Europa blev det en bokning till Berlin också, två veckor efter Düsseldorf.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback