• 1
  • 2
2021-06-04, 16:17
Medlem
Hej, jag vill lösa upp ett vitaminpulver till en vätska som kan göras för injektion i ven. Vad är något som kan lösa upp ett pulver / tablett till ett flytande form som är säkert att injicera och inte förstör innehållet?
Använder en orange injektionsnål 25 g x 5/8 "0,5 mm x 16 mm. tänkte på att använda DMSO.
Citera
2021-06-04, 16:21
Medlem
darebuilders avatar
Det här låter helt sjukt, vafan ska du göra detta för?
Citera
2021-06-04, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darebuilder
Det här låter helt sjukt, vafan ska du göra detta för?
varför? det är bara vitaminer etc. tänk om någon svarade samma sak när den första personen ville injicera hormoner? vitamin 'injektioner' skrivs också ut så det är inget nytt..
Senast redigerad av HackForums 2021-06-04 kl. 16:38.
Citera
2021-06-04, 16:33
Medlem
darebuilders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HackForums
varför? det är bara vitaminer etc.

exakt ta dom oralt, varför ska du va en sån jävla pundare? tror du att det blir bättre effekt av att förstöra venerna? eventuellt få jobbiga problem om det går åt helvete. Förstår om du ska skjuta tjack eller nått, men vi snackar om vitaminer.
Citera
2021-06-04, 17:07
Medlem
CarlXIIs avatar
Kolla här i stället https://racehorsemedshop.com/shop/in...als-injection/
Har beställt liknande därifrån. Fungerar.
Citera
2021-06-04, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlXII
Kolla här i stället https://racehorsemedshop.com/shop/in...als-injection/
Har beställt liknande därifrån. Fungerar.
Jag har redan köpt från durvet och interchemie (sidor som har deras produkter de säljer ej till privat bruk) de båda säljer djurinjektioner men de är förfalskade. animaliska vitaminer är förfalskade mycket mer än för människor, och många kosttillskott för människor förfalskas så du kan föreställa dig hur många djur injicerbara / droger är falska om inte från en regering -ställe som sjukhus.

Är du säker på att det inte är placebo? de säljer en hel del olagliga saker jag skulle vara försiktig med att köpa från dem eftersom ibland frågar tullen efter var du köpte din produkt och du kan få problem för att du indirekt Stöd dem.
Och gällande när jag testa dem - de fungerade inte alls, de innehöll bara färgämnen för att göra det till en viss färg och lukta hemskt och kanske innehålla 1 vitamin underdoserat. Även interkemi som påstår sig följa GMP-regler och holländska autortier kontrollerar deras anläggningar (MEN INTE ingredienserna i deras produkter). Dock Jag kanske har köpt en förfalskning / replika av introvit-produkten från en webbplats, vem vet. Även vitaminquick som hela företaget center är att sälja b-vitaminer till människor förfalskar sina produkter, åtminstone b-komplexet.

Så nu köper jag bara kosttillskott från välkänt tilläggsmärke som är USP- eller NSF-godkända etc. Jag sa för mycket.
Senast redigerad av HackForums 2021-06-04 kl. 17:27.
Citera
2021-06-04, 18:00
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Hej, jag vill lösa upp ett vitaminpulver till en vätska som kan göras för injektion i ven. Vad är något som kan lösa upp ett pulver / tablett till ett flytande form som är säkert att injicera och inte förstör innehållet?
Använder en orange injektionsnål 25 g x 5/8 "0,5 mm x 16 mm. tänkte på att använda DMSO.

Vitaminpulver? Du vet inte vad det innehåller och funderar på att injicera i en ven? Hur kan man få en så tokig ide om att injicera ett okänt ämne i sitt blodomlopp? Ett vitaminpulver gjort att tas oralt kan innehålla tillsatser som är livsfarliga att injiceras direkt in i blodomloppet...

har du otur kan du dö, drabbas av blodpropp eller bli skadad för livet och i bästa fall en rejäl blodförgiftning, du borde nog tänka dig för ett varv till...
Citera
2021-06-04, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mymyself
Vitaminpulver? Du vet inte vad det innehåller och funderar på att injicera i en ven? Hur kan man få en så tokig ide om att injicera ett okänt ämne i sitt blodomlopp? Ett vitaminpulver gjort att tas oralt kan innehålla tillsatser som är livsfarliga att injiceras direkt in i blodomloppet...

har du otur kan du dö, drabbas av blodpropp eller bli skadad för livet och i bästa fall en rejäl blodförgiftning, du borde nog tänka dig för ett varv till...
de innehåller andra saker men i så små doser att det spelar ingen roll
Citera
2021-06-04, 19:33
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
de innehåller andra saker men i så små doser att det spelar ingen roll
Omg.... Alla bindemedel som inte är helt vattenlösliga kmr tillslut göra så du åker på en blodpropp
Citera
2021-06-04, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Omg.... Alla bindemedel som inte är helt vattenlösliga kmr tillslut göra så du åker på en blodpropp
Är du dum i huvud? om det ej är vattenlösligt kommer det inte gå igenom nålen.
Citera
2021-06-04, 20:03
Medlem
Mastifmeisters avatar
Skulle tro att du riskerar blodförgiftning på detta sätt. Men det där kan du säkert bättre.

MVH
Citera
2021-06-04, 20:18
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Är du dum i huvud? om det ej är vattenlösligt kommer det inte gå igenom nålen.
Dum i huvudet?
Har du hört talas om nanopartiklar ditt jävla spån. Hur jävla bränd i huvudet är du egentligen???? Räcker med några nanopartiklar i hjärtats kranskärl så voilá - hjärtinfarkt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in