Citat:
Ursprungligen postat av
CarlXII
Kolla här i stället
https://racehorsemedshop.com/shop/in...als-injection/
Har beställt liknande därifrån. Fungerar.
Jag har redan köpt från durvet och interchemie (sidor som har deras produkter de säljer ej till privat bruk) de båda säljer djurinjektioner men de är förfalskade. animaliska vitaminer är förfalskade mycket mer än för människor, och många kosttillskott för människor förfalskas så du kan föreställa dig hur många djur injicerbara / droger är falska om inte från en regering -ställe som sjukhus.
Är du säker på att det inte är placebo? de säljer en hel del olagliga saker jag skulle vara försiktig med att köpa från dem eftersom ibland frågar tullen efter var du köpte din produkt och du kan få problem för att du indirekt Stöd dem.
Och gällande när jag testa dem - de fungerade inte alls, de innehöll bara färgämnen för att göra det till en viss färg och lukta hemskt och kanske innehålla 1 vitamin underdoserat. Även interkemi som påstår sig följa GMP-regler och holländska autortier kontrollerar deras anläggningar (MEN INTE ingredienserna i deras produkter). Dock Jag kanske har köpt en förfalskning / replika av introvit-produkten från en webbplats, vem vet. Även vitaminquick som hela företaget center är att sälja b-vitaminer till människor förfalskar sina produkter, åtminstone b-komplexet.
Så nu köper jag bara kosttillskott från välkänt tilläggsmärke som är USP- eller NSF-godkända etc. Jag sa för mycket.