Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-14, 23:54
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Det skulle väl vara en kort och tunnhårig man med mage. Tror på mediumet och att denna man inte dykt upp än. Christian är tunnhårig men inget annat stämmer in. Så Pernilla din drömprins kommer snart, håll ut 🙏🏼.
Jag tror också på mediumet. Den korta mannen med magen kanske redan har dykt upp, men eftersom Pernilla vill ha en lång man och tydligen gärna en ung sådan har hon säkert inte "sett" honom.

Söker man en viss typ av man ser man inte dom andra.
Citera
2021-08-14, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
St1? Trodde han var mer av en höjdare? Lite chef eller något inom ekonomi?
Vad gjorde han för jobb där?

Han är säljare, stod alltså inte på macken i sig.
Han är inte lyckad karriärmässigt pga alla lögner mm.
På LEWA blir han nog kvar ett tag med tanke på att det just nu är gratis marknadsföring för dem att ha honom där...
Citera
2021-08-15, 00:01
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninalina
Han är säljare, stod alltså inte på macken i sig.
Han är inte lyckad karriärmässigt pga alla lögner mm.
På LEWA blir han nog kvar ett tag med tanke på att det just nu är gratis marknadsföring för dem att ha honom där...
Hahaha ja spot on på den. LEWA har ökat sin försäljning nästan 60% sedan P kom in i bilden.
Citera
2021-08-15, 00:01
Medlem
Må være en grunn til at CB bytter jobb så ofte. Han er sjelden lenger enn 1-2 år på samme arbeidsplass.
I alle fall om man leser hans CV på LinkedIn.
Citera
2021-08-15, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snopp1
Må være en grunn til at CB bytter jobb så ofte. Han er sjelden lenger enn 1-2 år på samme arbeidsplass.
I alle fall om man leser hans CV på LinkedIn.

Red Flag på honom😞 Tycker mer synd om P då hon inser detta....😞
Citera
2021-08-15, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Jisses, vilket cv! Så trist. Han är ju ändå fullvuxen till gränsen övermogen. Kanske har han ändrat stil och lärt sig men det är väl naivt tänkt av mig?
Man vill ju tro gott om andra.

Hade det varit i sina yngre dar så hade jag kunnat resonera som ovan. Men då vi som skriver vet att det pågått under tiden då han varit en medelåldersman så är loppet rätt kört. Han är den han är och jag kan inte se hur det skulle förändras.
Citera
2021-08-15, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Hahaha ja spot on på den. LEWA har ökat sin försäljning nästan 60% sedan P kom in i bilden.

Har tänkt exakt samma sak. Klart det är guldläge för dem!
Citera
2021-08-15, 11:22
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninalina[/B
910238]
Känner som sagt flera stycket (min syster mfl) som jobbat nära med honom - de ska alla sluta se WV nu när han ska vara med!
Man ska som kvinna inte stödja ett program som ger utrymme till en man med det beteendet av kvinnor.

Kommentarer som att några ska sluta att kolla på WV bara pga CB .. får mig bara att tro att det finns minst ett bittert avundsjukt dumpat ex här i tråden .
Senast redigerad av nickomyra 2021-08-15 kl. 11:41.
Citera
2021-08-15, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Kommentarer som att några ska sluta att kolla på WV värld .. får mig bara att tro att det finns minst ett bittert avundsjukt dumpat ex här i tråden .

Stämmer inte in på mig. Har tack och lov ingen sådan bakgrund med C. Är bara fullständigt emot hans sätt att utnyttja kvinnor. Gäller alla med hans beteende.
Citera
2021-08-15, 12:20
Medlem
Citat:
Kommentarer som att några ska sluta att kolla på WV bara pga CB .. får mig bara att tro att det finns minst ett bittert avundsjukt dumpat ex här i tråden .

Man kan ju vara så skadad av människan att man vill dela med sig av sina egna erfarenheter. Lögner och otrohet i kombination med raseriutfall är sjukt farligt att leva i.

Tror knappast ett ex skulle skriva här. Det verkar dock vara trovärdiga uppgifter från fd kollegor, syskon till kollegor och bekanta till döttrar/mammor.

Blev smått illamående när PW delade från Diggiloo... CB satt bredvid och "diggade" med ett halvt öga på PWs kamera, som för att ha koll på om hon filmar. 🙈

Sedan finns det ju dokumenterade uppgifter från PW själv att han inte vill figurera i offentliga sammanhang. My ass. 😂
Citera
2021-08-15, 17:28
Medlem
Citat:

Det finns det kanske. Dock ej min syster eller jag för den delen.
Det kan ju vara så att man inte vill stödja en show som ger plats åt en man som behandlar kvinnor dåligt. Gäller arbetslivet rörande det jag skrivit.

Tror faktiskt inte CB har så många svartsjuka ex. De som haft en riktig relation med honom de sista 10 åren har varit glada när de väl kom ut det psykiska greppet.
Citera
2021-08-15, 18:52
Medlem
Man ska nog ändå vara försiktig med att skriva saker och sprida rykten även om det nu är sant. Det kan ju skada mer än att göra nytta både för anhöriga och hans vänner. Vi VET ju inte om det är sanning och han kan ju lärt av sina misstag.
Pw är en vuxen kvinna och tar egna beslut, även Cb.
Förstår att andra inklusive mig själv vill ha svar på vad han gjort men det kan lika gärna vara så att han berättat för Pernilla och hon vet.
Vi vet ju inget om deras förhållande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in