Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-03, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Det var ett riktigt kvalitativt skvaller, i nivå med att det finns offentliga papper på hans mycket tvivelaktiga förehavanden. Ja det är klart han gillar Pernilla, då är alla hans ekonomiska problem som bortblåsta.
Storkund hos kronofogden, fy så pinsamt!!

Det var det här jag väntade på.
CB är en ulv I fårakläder. Charmig, vältalig och manipulativ som få.
Att han skulle kliva på WV tåget är självklart. Att han inte sett WV innan han träffade Pernilla är lögn.
Men maka söker kaka.
Citera
2021-12-04, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Det var ett riktigt kvalitativt skvaller, i nivå med att det finns offentliga papper på hans mycket tvivelaktiga förehavanden. Ja det är klart han gillar Pernilla, då är alla hans ekonomiska problem som bortblåsta.
Storkund hos kronofogden, fy så pinsamt!!

Dessa rader ur Stoppa pressarnas artikel är intressanta:
"
Icke desto mindre har modellen med den lite grånade looken sedan 2018 haft fem olika ärenden, de flesta skulderna rör parkeringsböter men det finns även andra poster som Stoppa Pressarna av*pressetiska*hänsyn väljer att inte specificera."
Citera
2021-12-04, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Det var det här jag väntade på.
CB är en ulv I fårakläder. Charmig, vältalig och manipulativ som få.
Att han skulle kliva på WV tåget är självklart. Att han inte sett WV innan han träffade Pernilla är lögn.
Men maka söker kaka.

Klart att det är en lögn att CB inte sett WV. Han har haft möjligheten att granska henne på TV, för att sedan låtsas att han inte hade en aaaaning om att hon gillar det han säger/gör för henne.. 🙄
På klassiskt narcissistiskt manér. Så förutsägbart 🚩🚩🚩

Personligen så fattar jag inte varför någon kvinna skulle tycka han är charmig. Leendet når inte fram till ögonen.
Senast redigerad av Tausen 2021-12-04 kl. 01:44.
Citera
2021-12-04, 02:34
Medlem
Tydligen betalade SkärgårdsSKUNKEN, varför envisas de med att kalla honom Skärgårdshunken, sin sista skuld precis. Förmodligen med pengar från WV…
Citera
2021-12-04, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuttiotre
Tydligen betalade SkärgårdsSKUNKEN, varför envisas de med att kalla honom Skärgårdshunken, sin sista skuld precis. Förmodligen med pengar från WV…

SkärgårdsSKUNKEN.. 🤣

Det tror jag oxå.. Att P betalade hans skuld. Hon såg inte alltför glad ut på insta igår.
Citera
2021-12-04, 12:55
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
Dessa rader ur Stoppa pressarnas artikel är intressanta:
"
Icke desto mindre har modellen med den lite grånade looken sedan 2018 haft fem olika ärenden, de flesta skulderna rör parkeringsböter men det finns även andra poster som Stoppa Pressarna av*pressetiska*hänsyn väljer att inte specificera."
Vad jag har förstått så struntar han i att betala underhåll trots domstolsbeslut.
Citera
2021-12-04, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Vad jag har förstått så struntar han i att betala underhåll trots domstolsbeslut.

Precis. Så mycket familjefar är CB.
Sånt spel för galleriet.
Säger väl ganska mycket. Att hamna hos Kronofogden är något som kan hända alla.
Men att inte betala underhåll och låtsas att barnen är hans allt. Så herr Bauer.
Hur ska du kunna trassla dig ur detta?
Citera
2021-12-04, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Precis. Så mycket familjefar är CB.
Sånt spel för galleriet.
Säger väl ganska mycket. Att hamna hos Kronofogden är något som kan hända alla.
Men att inte betala underhåll och låtsas att barnen är hans allt. Så herr Bauer.
Hur ska du kunna trassla dig ur detta?
Om detta stämmer är jag den första att vika mig! Då är han ett riktigt rövhål...
Citera
2021-12-04, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Om detta stämmer är jag den första att vika mig! Då är han ett riktigt rövhål...

Det kommer att komma upp mer vad det lider. Han skulle kunna få en Oscar för bästa manliga skådespelare.
Citera
2021-12-04, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Personligen så fattar jag inte varför någon kvinna skulle tycka han är charmig. Leendet når inte fram till ögonen.

Nej det där leendet når aldrig upp till ögonen, det syns att han inte är en genuin person.

Citat:

Det där säger väldigt mkt om vad han är för typ av person. Men han är inte rädd för att skylta med att han både är pappa och morfar…
Citera
2021-12-04, 22:24
Medlem
Citat:

Åh, fy fan vad PW kommer att skämmas när bomben briserar.
Citera
2021-12-04, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Varför då? Vad lever du själv på? Var och en ser väl om sitt eget hus eller hur? Jävla Jante

Jag är akademiker och jobbar med myndighetsutövning på en stor förvaltning - vad gör du själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in