Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-30, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davent
Fantastiskt roligt med dessa skvallertrådar. OM det nu är så att ni som svartmålar Christian menar allvar med att ni bryr er om PW, då kör ni helt fel taktik... Förutsatt att hon läser här förstås...

Min dotter blev ihop med en djävla slusk för ett par år sedan, jag höll på att fara i taket. En rockwannabe-fjant med tatueringar på varenda hudfläck och misstänkta drogproblem, var så djävla inte nöjd med den situationen. Var på väg att hålla mitt faderstal till henne, men min kvinna stoppade mig klokt nog. Hon sade att om vi vill bli av med snubben är det sista vi ska göra att "säga sanningen" - för tydligen fungerar det ofta så att kommer det "hot" mot relationen så håller tjejen desto hårdare i mannen.

Min kvinna upplevde samma som ung, när hon blev ihop med sin karatetränare (5 år äldre) som 15-åring och hennes farsa blev helt galen. Då blev det "vi mot världen" och trots, fast hon i efterhand insåg att hon inte var så kär egentligen.

Så vi höll käften angående slusken - och vår dotter dumpade honom efter ett år. Hon insåg att det inte var så sexigt med rocklivet när man inte kan betala räkningar...

Så OM nu PW läser här kommer hon bara uppleva att hon ska hålla hårdare i denna man, oavsett vad magkänslan säger. För då kommer hon ha som fokus att "ha rätt" och skulle hellre ha en dålig relation än att erkänna att den är det och göra slut. Prestige vet ni.

Bryr mig om PW - nä det gör jag inte.

Jag är mest irriterad på att hon är så j-a blåögd som inte fattar att hon blir blåst.

CB älskar stjärnglans och pengar. Nuff said.
Citera
2022-05-01, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Avsnittet var fruktansvärt trist. Så fort denne Bauer visar sig dör avsnitten. Om Pernilla var uttråkad av en bilresa i ösregn till ett gammalt ruckel med en som bara pratar om sig själv, vad tron hon tittarna blir? Denna CB saknar helt självdistans, humor eller likeability. Så totalt platt personlighet. Inget för tv.

Att händelser filmade samma halvår visas tyder på att serien är på väg att avslutas. Tidigare visades bara innehåll från föregående halvår.

Nästa säsong kanske blir Bauers värld? Det är inte friskt att gå in och ta så stor plats i ett program. Han blir rörd över sin egen förträfflighet och bryr sig inte alls om att Pernilla fryser och är ointresserad. Känner igen typen helt och hållet då jag träffat på en och annan sådan man.

Jag säger som tidigare, han är en inskriven karaktär i serien för att höja intresset för Wahlgrens värld. OM han inte är det så är han helt rubbad med sitt egocentriska beteende.
Citera
2022-05-01, 10:12
Medlem
Är det en slump att Pernillas blogg läggs ned samtidigt som Namaste Emilia kommer ut med en egen hudvårdsserie, samtidigt som Pernilla kommer ut med en hudvårdsserie?

”Allt gott kommer till ett slut.. men slut är bara början på nått nytt. I 8 år har jag och Pernilla byggt en digital plattform tillsammans och haft så roligt under tiden. Helt sagolika samarbeten och medan detta pågått har vi blivit de bästa av vänner.”
Citera
2022-05-01, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Är det en slump att Pernillas blogg läggs ned samtidigt som Namaste Emilia kommer ut med en egen hudvårdsserie, samtidigt som Pernilla kommer ut med en hudvårdsserie?

”Allt gott kommer till ett slut.. men slut är bara början på nått nytt. I 8 år har jag och Pernilla byggt en digital plattform tillsammans och haft så roligt under tiden. Helt sagolika samarbeten och medan detta pågått har vi blivit de bästa av vänner.”

Hahaha! I'll scratch your back if you scratch mine... 🙈

PW hade haft en hel drös med äkta vänner om hon inte envisats med att försörja dem alla.
Citera
2022-05-01, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Nästa säsong kanske blir Bauers värld? Det är inte friskt att gå in och ta så stor plats i ett program. Han blir rörd över sin egen förträfflighet och bryr sig inte alls om att Pernilla fryser och är ointresserad. Känner igen typen helt och hållet då jag träffat på en och annan sådan man.

Jag säger som tidigare, han är en inskriven karaktär i serien för att höja intresset för Wahlgrens värld. OM han inte är det så är han helt rubbad med sitt egocentriska beteende.

Ja, allvarligt talat - hur mycket är man beredd att h**a för pengar och stjärnglans?!
Citera
2022-05-02, 20:16
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Hur kan PW säga i sin podd att C visade runt i Grisslehamn där han är uppväxt…han är uppvuxen i en lgh i Hässelby med enbart sin pappa.
Det är hans mamma som har haft sommarhus i Grisslehamn.
Han hade ingen kontakt med sin mamma när han var liten.
Så Nä PW det stämmer inte, han förskönar sin barndom också för dig.
Citera
2022-05-02, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Hur kan PW säga i sin podd att C visade runt i Grisslehamn där han är uppväxt…han är uppvuxen i en lgh i Hässelby med enbart sin pappa.
Så Nä PW det stämmer inte, han förskönar sin barndom också för dig.
Hahaha Det absolut roligaste med WV numera är att CB lögner slås hål på här på fb. Programmet är dött. Dags att lägga ner.
Citera
2022-05-04, 07:31
Medlem
Citat:

Det är PW som säger detta. Hur C har uttryckt sig till henne framgår inte.

Citat:

Och detta vet du hur? Har du känt CB och hans familj så väl under uppväxten att du kan säga detta med säkerhet menar du?

Citat:
Så Nä PW det stämmer inte, han förskönar sin barndom också för dig

Du vet alltså exakt vad CB sa och har sagt till PW om sin barndom? Var du med när det sades? Eller har du avlyssnarutrustning?
Senast redigerad av MrsGossip 2022-05-04 kl. 07:35.
Citera
2022-05-04, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Det är PW som säger detta. Hur C har uttryckt sig till henne framgår inte.

Och detta vet du hur? Har du känt CB och hans familj så väl under uppväxten att du kan säga detta med säkerhet menar du?

Du vet alltså exakt vad CB sa och har sagt till PW om sin barndom? Var du med när det sades? Eller har du avlyssnarutrustning?

Japp har avlyssnar utrustning…😂🙄
Nä men är nära en av alla hans ex som vet.
Citera
2022-05-04, 15:11
Medlem
Citat:
Sluta ljug nu! Du vet fortfarande inte vad CB har sagt till Pernilla Wahlgren.om sin uppväxt.
Citera
2022-05-04, 16:16
Medlem
Citat:

Intressant att hans ex vet vad C sagt till PW om sin uppväxt.
Citera
2022-05-04, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Sluta ljug nu! Du vet fortfarande inte vad CB har sagt till Pernilla Wahlgren.om sin uppväxt.
Nä Juttis det är sant det vet jag inte men jag hörde vad PW sa om Grisslehamn, att C hade visat henne där han växte upp.
Då tänker jag att han skulle ha visat henne lägenhetshuset i Hässelby inte Grisslehamn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in