Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-13, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Undrar om han har barnens födelsedagar tatuerade. Hade varit kul att veta. Hur många barn har han?

Två; en vuxen Caroline med barn och en 17-årig (?) Smilla. Olika mammor.
Citera
2022-03-13, 17:25
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Två; en vuxen Caroline med barn och en 17-årig (?) Smilla. Olika mammor.
PW sa i intervjun att hon älskade Christians barn.
PW har väl träffat, iallafall den yngsta, typ tre gånger på middagar.
Stora känslor på så kort tid. Hoppas det gynnar dottern så kanske PW kan övertala CB att det är en bra grej att betala underhåll.
Citera
2022-03-13, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Stora känslor på så kort tid. Hoppas det gynnar dottern så kanske PW kan övertala CB att det är en bra grej att betala underhåll.

Uttrycket älska används kanske på sånt där amerikanskt sätt. Man älskar alla som man inte hatar typ.

Tycker det är många som är negativa till den här mannen C. Är det någon sanning i det som skrivs så är det tråkigt för Pernilla. Men han har ju tatuerat nåt datum har jag läst. Kanske han aldrig gjort förut så att det betyder något.
Citera
2022-03-13, 21:57
Medlem
Det är helt enkelt för perfekt för att vara på riktigt.. Men hoppas jag har fel och att dom. Är rätt för varandra
Citera
2022-03-13, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Uttrycket älska används kanske på sånt där amerikanskt sätt. Man älskar alla som man inte hatar typ.

Tycker det är många som är negativa till den här mannen C. Är det någon sanning i det som skrivs så är det tråkigt för Pernilla. Men han har ju tatuerat nåt datum har jag läst. Kanske han aldrig gjort förut så att det betyder något.

En tatuering är knappast ett tecken på äkta kärlek. Skulle nog vilja säga det omvända...
Citera
2022-03-13, 23:59
Medlem
Citat:

Eller hur! Jag älskar inte ens barnens kusiner som jag träffat återkommande sedan 2004...

Krävs lite mer än så, men det är väl därför det skaver: det slängs med kraftiga kärleksuttryck och det görs dramatiska utspel som känns falska efter så förhållandevis kort tid. En omogenhet.
Citera
2022-03-14, 00:00
Medlem
AdMortems avatar
Brukar inte titta men jäklar vad snygg Benjamin börjar bli. Tänkte på det sist jag såg honom på tv.
Citera
2022-03-14, 00:54
Medlem
Citat:
En tatuering är knappast ett tecken på äkta kärlek. Skulle nog vilja säga det omvända...

Du menar alltså att en tatuering är ett tecken på hat, illvilja, att man föraktar en annan människa. Intressant!
Citera
2022-03-14, 01:59
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Du menar alltså att en tatuering är ett tecken på hat, illvilja, att man föraktar en annan människa. Intressant!

Motsatsen till kärlek är hat, men motsatsen till äkta kärlek är snarare spelad kärlek. Har tv:n på i bakgrunden från ett annat rum och hör reprisen från Bergfeldts pratintervjuer. Jag hör att det är PW där, men jag hör inte vad som sägs. Denna CB hör jag prata och på tonfallet låter det som en person med full koll på hur man spelar spelet.
Citera
2022-03-14, 05:02
Medlem
Citat:
Stora känslor på så kort tid.

Så du menar alltså att du vet exakt hur många gånger PW har träffat yngsta dottern?
Snacka om hybris!
Citera
2022-03-14, 05:10
Medlem
Citat:

Varför det omvända?
Det är väl olika för olika personer vad man ser som äkta kärleksförklaringar?
Citera
2022-03-14, 09:50
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania

En psykopat gör sånt för att få uppmärksamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in