Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-15, 09:07
  #3193
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Du fattar väl att hon kallar sig "tjäj" för att provocera sådana som du?

Haha nej. Hon gör det pga ålderskomplex. 54 tant som vill vara 15 och misslyckas kapitalt.
Citera
2022-02-15, 09:12
  #3194
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hilldingslangballe
Ja exakt o jag reagerade på att hur elak Pernilla än är så finns det ändå galna tomtar i tråden som är orolig för henne ...hon kallade ju till och med de som skrev om hennes snubbe psykopater och andra trevliga saker.
Är väl helt enkelt 2 narcisster som funnit varandra. De kommer alltid köra sitt race oavsett om de har egna barn eller ej att ta hand o bry sig om

Exakt. Tror hon är siktelak. Bara se på WV sä ser man hur mkt hon älskar sig själv och tror högt om sig själv. Hon är MED sina miljoner en WT tant i förorten. Och är det nån som är narcissistisk är det ju HON för fan. Älskar avsnittet så B tror de har adhd. Testa en annan personlighetsstörning. 😂
Citera
2022-02-15, 09:14
  #3195
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Att hon gör! Sedan lyckas hon alltid lyfta personer på insta efter diskussioner på detta forum.

Haha så hon ÄR inne här och läser omsorg själv som den lilla tonåring hon är? Jag tänkte att nej SÅ lågt sjunker väl inte ens hon men jag är inte förvånad. Hej hej Pernilla. Vi snackar vidare. 👋👋
Citera
2022-02-15, 10:52
  #3196
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Tror inte att CB har bjudit PW. Hon råkade filma en ur produktion på sin story. Varför skulle han vara där om det inte var upplagt?

Däremot håller jag med dig, i det andra du skriver.


Kan bekräfta att det absolut inte var Christian Bauer som var flott och bjöd sin flickvän på Valentineuppvaktning. Det var Hotell Havsbaden i Grisslehamn som stod för kalaset (i gengäld för exponering). Dessa människor betalar ALDRIG i onödan. Herr Bauer skulle heller inte ha råd att lägga dessa pengar på dylikt. Ett liv med Wahlgrenskan passar honom därför perfekt.
Citera
2022-02-15, 11:26
  #3197
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Haha nej. Hon gör det pga ålderskomplex. 54 tant som vill vara 15 och misslyckas kapitalt.

Det tror jag faktiskt inte alls på.
Citera
2022-02-15, 12:49
  #3198
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Kan bekräfta att det absolut inte var Christian Bauer som var flott och bjöd sin flickvän på Valentineuppvaktning. Det var Hotell Havsbaden i Grisslehamn som stod för kalaset (i gengäld för exponering). Dessa människor betalar ALDRIG i onödan. Herr Bauer skulle heller inte ha råd att lägga dessa pengar på dylikt. Ett liv med Wahlgrenskan passar honom därför perfekt.
Ah se där. Ja det gör ju rejält ont i hans dotters hjärta när han gör sådana saker m PW och dottern inte får underhåll till mat, kläder mm.
CB har väl aldrig betalat något för sina närmaste. Hoppas dottern då ser på IG att det PW skrev om att han bjöd inte stämmer.
Citera
2022-02-15, 13:57
  #3199
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Kan bekräfta att det absolut inte var Christian Bauer som var flott och bjöd sin flickvän på Valentineuppvaktning. Det var Hotell Havsbaden i Grisslehamn som stod för kalaset (i gengäld för exponering). Dessa människor betalar ALDRIG i onödan. Herr Bauer skulle heller inte ha råd att lägga dessa pengar på dylikt. Ett liv med Wahlgrenskan passar honom därför perfekt.
Varför har PW skrivit på IG att hon blev bortskämd av CB om det är havsbaden som betalat. 🧐
Citera
2022-02-15, 15:13
  #3200
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Varför har PW skrivit på IG att hon blev bortskämd av CB om det är havsbaden som betalat. 🧐

Det tar väl inte ifrån honom att han uppvaktar henne på plats? Eller?
Citera
2022-02-15, 17:20
  #3201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Vet inte om hon har stenkoll här men jag vet att Pernilla är otroligt manipulativ. Absolut hon har ett gulligt och charmigt sätt utåt och mot de som står henne nära, men i övrigt kan hon vara brutalt elak om man hamnar på hennes svarta lista. Tro ingenstans på hennes oskyldiga spel att vara drabbad, hon har gjort andra så otroligt mycket ont. Ja hon och Charlotte pratar inte och har inte gjort på LÄNGE. Går man inte i Pernillas koppel så har man inte i hennes värld att göra

Det är ju bara att lyssna på Sofia och Pernillas POD. Pernilla pratar om sig själv hela tiden. Och sin familj. Vilka kändisar som Benjamin träffat under en dag. Att Dan Ekborg hyllar henne. Hon har verkligen hybris. Förstår inte hennes storhet heller. Hon har gjort 1 hit (vad jag vet).
Citera
2022-02-15, 18:28
  #3202
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Jag tycker så jäkla synd om CB’s dotter, han kan inte betala underhåll men att bjuda PW på Grisslehamns havsbad går bra.
Hur är man då funtad som pappa?!
Enl kronofogden så är han skyldig stora pengar nu.
Usch för män som inte prioriterar sina barn.

Var Grisslehamn ett enda PR-jippo/avsnitt för WV så är den romantiska gesten = 0.

Hur lirar Cs ignorans av underhåll med Ps värderingar. Borde vara ett stort varningstecken.
Citera
2022-02-15, 18:51
  #3203
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Var Grisslehamn ett enda PR-jippo/avsnitt för WV så är den romantiska gesten = 0.

Hur lirar Cs ignorans av underhåll med Ps värderingar. Borde vara ett stort varningstecken.

Pernilla har så extremt länge längtat efter kärlek, och att få visa upp sig själv i sociala sammanhang med en man vid sin sida att hon ser mellan fingrarna med ganska så mycket= Hon blundar för lite skit i ryggsäcken. Hon är ju knappast snövit själv
Citera
2022-02-16, 11:06
  #3204
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Det är ju bara att lyssna på Sofia och Pernillas POD. Pernilla pratar om sig själv hela tiden. Och sin familj. Vilka kändisar som Benjamin träffat under en dag. Att Dan Ekborg hyllar henne. Hon har verkligen hybris. Förstår inte hennes storhet heller. Hon har gjort 1 hit (vad jag vet).

Skulle aldrig orka lyssna på den skiten. Pernilla är sån toknarcissit. Jag tror inte hon fick vara barn för Christina och C försökte helt enkelt göra sig odödlig via henne för där är en till narcissist. Vet ej fan hur relationerna i familjen är. Minns en intervju med Niclas för några år sen där han pressades om en del frågor. 😱
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in