Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-29, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Men herregud! Folk skriver i kommentarsfältet på hennes blogg att hennes nya kärlek är narcissist, obehaglig, kändiskåt osv osv osv. Dessutom uppmanar de henne att gå in här för att läsa sanningen...🤣🤣🤣
Hur stolligt får det bli? Klart som fan hon kallar folk för psykfall! Allt som skrivs här är bara fjärdehandsinformation, dvs hörsägen, och inget man ska ta på allvar.

Hur stolligt det kan bli? Knappast lika stolligt som PW själv som slänger ur sig grodor och agerar stolligt lite hur som!!
Citera
2021-08-29, 08:58
Medlem
Fel

Citat:
Ursprungligen postat av minnie.e.nord
Hur stolligt det kan bli? Knappast lika stolligt som PW själv som slänger ur sig grodor och agerar stolligt lite hur som!!

Jamen, eller hur. Hade hon ignorerat och/eller svarat avväpnande hade detta lagt sig.

Nu undrar man ju. Vet hon om allt han sägs ha gjort och skiter i det pga "äkta kärlek"? Eller vägrar hon se att prinsen egentligen är en groda...?

Att det skulle vara äkta kärlek tvivlar jag på för efter förra helgens Ba*erska familjeträff (med Cs mamma, syster och 1-3 bröder - eller hur många det nu är...) kom det minsann inte ut IG-bilder på mat eller samkväm. Går enkelt att skylla på deras privatliv men tänk OM det inte är tjusigt nog för prinsessan PW...? It's also all about image.
Senast redigerad av Realdoll00 2021-08-29 kl. 09:00. Anledning: Fel gubbe
Citera
2021-08-29, 09:11
Medlem
Pengar...Tänk om PW är så cynisk att hon inser att detta kommer höja publiksiffrorna. Och därmed generera högre inkomster.....Nej,det var kanske konstigt tänkt...
Citera
2021-08-29, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Men herregud! Folk skriver i kommentarsfältet på hennes blogg att hennes nya kärlek är narcissist, obehaglig, kändiskåt osv osv osv. Dessutom uppmanar de henne att gå in här för att läsa sanningen...🤣🤣🤣
Hur stolligt får det bli? Klart som fan hon kallar folk för psykfall! Allt som skrivs här är bara fjärdehandsinformation, dvs hörsägen, och inget man ska ta på allvar.
Så då är du m.a.o ett psykfall som bara sprider hörsägen och lögner här på FB?! Sten och glashusgrej...
Citera
2021-08-29, 09:51
Bannlyst
Hon verkar träffa nya hela tiden
Citera
2021-08-29, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Pengar...Tänk om PW är så cynisk att hon inser att detta kommer höja publiksiffrorna. Och därmed generera högre inkomster.....Nej,det var kanske konstigt tänkt...

Heltokigt!! 😜

Tänkte detsamma när CBs nuna dök upp på SWs insta för 4 dgr sedan under ett Kvix-event. Är han ute efter publicitet eller är det verkligen äkta kärlek...? Nä, fy Dollan - så är det förstås inte. 😉

Han lilla ordskämt/kommentar är ju helt outstanding också och inte alls übertöntig, så naturligtvis är han en reko, kul grabb som "råkat" falla head-over-heels för PW. Inga som helst dolda agendor här inte. Nej, nej.

😱🤢🙈
Citera
2021-08-29, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Heltokigt!! 😜

Tänkte detsamma när CBs nuna dök upp på SWs insta för 4 dgr sedan under ett Kvix-event. Är han ute efter publicitet eller är det verkligen äkta kärlek...? Nä, fy Dollan - så är det förstås inte. 😉

CB eftersöker publicitet, få röra sig i kändiskretsar på riktigt och få en bättre ekonomi.
Han har slagit i PW att han mått så dåligt och därför drog till Norge och sedan landande i ett hyrt attefallshus norr om stan.
Vi som vet vem den riktige CB är vet också att detta ej är sant. Men PW har svalt hela betet.

Hennes mamma satt och sa i en podd att "Christian har berikat hela familjens liv". Ytterligare tecken på hur skicklig han är!

Finns ingen som älskar sig själv så mkt som Chrille! Det kan jag garantera!
Citera
2021-08-29, 10:24
Medlem
Citat:
CB eftersöker publicitet, få röra sig i kändiskretsar på riktigt och få en bättre ekonomi.
Han har slagit i PW att han mått så dåligt och därför drog till Norge och sedan landande i ett hyrt attefallshus norr om stan.
Vi som vet vem den riktige CB är vet också att detta ej är sant. Men PW har svalt hela betet.

Hennes mamma satt och sa i en podd att "Christian har berikat hela familjens liv". Ytterligare tecken på hur skicklig han är!

Naturligtvis. Har han fått PW att "må bra" med sina lögner och sitt fjäskande mår de ju bättre för då slipper de PWs svada, som den barnrumpa hon verkar bli när hon inte får sin vilja igenom.

Många krokodiltårar som runnit där, kan jag tänka mig. 👍
Citera
2021-08-29, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie

Är säker på att WV kommer bibehålla eller få högre tittarsiffror nu när P hittat kärleken.
Dock tror jag en hon planerat in det så att säga för hade hon kunnat det hade hon dragit in en ny man i sin serie omedelbart. Som hon själv sa i programmet "nu när jag äntligen fått bra ekonomi".

Det många inte verkar förstå är att serien är högst planerad. Vad som ska sägas, göras och visas. Med producenten Pråmell på plats ibland. Alltså inget spontant eller taget ur den sanna verkligheten.

PW tycker jag alltid varit en surtant samt inte alls är sprallig, glad och vänlig. Den masken har hon tagit på sig sedan hon märkte att WV gick hem i stugorna och att detta var hennes nya kassako.
Citera
2021-08-29, 10:41
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martinmartinus
Är säker på att WV kommer bibehålla eller få högre tittarsiffror nu när P hittat kärleken.
Dock tror jag en hon planerat in det så att säga för hade hon kunnat det hade hon dragit in en ny man i sin serie omedelbart. Som hon själv sa i programmet "nu när jag äntligen fått bra ekonomi".

Det många inte verkar förstå är att serien är högst planerad. Vad som ska sägas, göras och visas. Med producenten Pråmell på plats ibland. Alltså inget spontant eller taget ur den sanna verkligheten.

PW tycker jag alltid varit en surtant samt inte alls är sprallig, glad och vänlig. Den masken har hon tagit på sig sedan hon märkte att WV gick hem i stugorna och att detta var hennes nya kassako.

Så är det ju! Hennes 10 år i fosterställning är glömda sedan pengarna började rulla in.

Han kocken sade i något program att P var som ett stort barn han blev orolig för ( hon flamsade ut på en klippa med metspö).

Jag personligen vet inte varför jag skriver här mer än att jag blir så provocerad. Inte ett dugg avundsjuk! Det som provocerar är att folk i gemen går på allt skit. Och P och B tror att de är förmer än andra. La vida Loca som vanlisarna bara får drömma om.

De som vill får naturligtvis köpa fejsrollare, gå VW-program sminkade i CAIA och sen undra varför deras liv inte är som WV.
Citera
2021-08-29, 13:12
Medlem
Citat:

Stackars, stackars PW’s föräldrar. De blir så förda bakom ljuset. Att inte CB skäms, fast det tillhör väl hans personlighet att sätta sig själv i främsta rummet.
Citera
2021-08-29, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Jamen, eller hur. Hade hon ignorerat och/eller svarat avväpnande hade detta lagt sig.

Nu undrar man ju. Vet hon om allt han sägs ha gjort och skiter i det pga "äkta kärlek"? Eller vägrar hon se att prinsen egentligen är en groda...?

Att det skulle vara äkta kärlek tvivlar jag på för efter förra helgens Ba*erska familjeträff (med Cs mamma, syster och 1-3 bröder - eller hur många det nu är...) kom det minsann inte ut IG-bilder på mat eller samkväm. Går enkelt att skylla på deras privatliv men tänk OM det inte är tjusigt nog för prinsessan PW...? It's also all about image.

Tycker också att det är intressant att inget kom upp. En bild på maten eller vad som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in