Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-24, 16:51
  #1873
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mali09
Yes, jag såg den. RSMH var det. Verkligen oproffsigt. Hon verkar stressad.

Ojdå! Jag kan verkligen förstå deras reaktion. Det är inte schysst att influencers börjar svänga sig med psykiatriska diagnoser och liknande använt som nedsättande, fula ord i syfte att anklaga följare som de inte gillar. RSMH är en seriös organisation som arbetar för människor med psykisk ohälsa. De gör ett mycket bra jobb.
Citera
2021-08-24, 17:04
  #1874
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Ja, i mina ögon kallar hon alla som inte tycker exakt som henne för psykopater och krösamajor. Men det är klart, att erkänna att det inte är helt hundra mellan dem vore ett nederlag inför stor publik.

Ju fler som säger till henne att CB inte är en bra människa, desto fastare kommer hon klamra sig fast vid honom. Det är ju så det där fungerar. Men det ska ju bli intressant att se uppföljningar.
Citera
2021-08-24, 17:20
  #1875
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Ojdå! Jag kan verkligen förstå deras reaktion. Det är inte schysst att influencers börjar svänga sig med psykiatriska diagnoser och liknande använt som nedsättande, fula ord i syfte att anklaga följare som de inte gillar. RSMH är en seriös organisation som arbetar för människor med psykisk ohälsa. De gör ett mycket bra jobb.

Nej precis, där klampade hon verkligen i klaveret. Är hon smart pudlar hon om just det uttrycket, för att dämpa skadorna på sitt varumärke. För det är ju det hon är, ett varumärke.

Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Ju fler som säger till henne att CB inte är en bra människa, desto fastare kommer hon klamra sig fast vid honom. Det är ju så det där fungerar. Men det ska ju bli intressant att se uppföljningar.

Ja så funkar det ju oftast. Fortsättning följer.
Citera
2021-08-24, 18:16
  #1876
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mali09
Nej precis, där klampade hon verkligen i klaveret. Är hon smart pudlar hon om just det uttrycket, för att dämpa skadorna på sitt varumärke. För det är ju det hon är, ett varumärke.



Ja så funkar det ju oftast. Fortsättning följer.


Verkligen! Det gör det hela desto pinsammare för henne när hon vaknar upp ur bubblan.

Hon är verkligen en Emma tvärtemot. Ju mer information som kommer fram om Bauer desto mer lyfter hon honom i sina kanaler. Som att hon försöker bevisa något till alla ”avundsjuka” personer. Såg just det ordet i ytterligare en kommentar på hennes blogg. Så vitt jag vet så finns det inget att vara ”avundsjuk på” så kanske dags att släppa det ordet nu.
Citera
2021-08-24, 18:25
  #1877
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mali09
Är hon smart pudlar hon om just det uttrycket, för att dämpa skadorna på sitt varumärke. För det är ju det hon är, ett varumärke.

Har svårt att se att hon kommer ”pudla”, för hon ser inte sitt fel.
Citera
2021-08-24, 18:36
  #1878
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Verkligen! Det gör det hela desto pinsammare för henne när hon vaknar upp ur bubblan.

Hon är verkligen en Emma tvärtemot. Ju mer information som kommer fram om Bauer desto mer lyfter hon honom i sina kanaler. Som att hon försöker bevisa något till alla ”avundsjuka” personer. Såg just det ordet i ytterligare en kommentar på hennes blogg. Så vitt jag vet så finns det inget att vara ”avundsjuk på” så kanske dags att släppa det ordet nu.

Ja just ordet avundsjuk är så pinsamt! Som att alla andras liv är helt värdelösa. Nej jag är inte avundsjuk, jag unnar henne sina framgångar men hade aldrig velat vara gift med EI… Jag vill inte heller ha en relation med någon som har så tråkiga rykten om sig. Känner mig supernöjd med min familj faktiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Har svårt att se att hon kommer ”pudla”, för hon ser inte sitt fel.

Nej kanske inte hon men hennes manager Mr Pråmell borde ju vara mån om det.
Citera
2021-08-24, 19:02
  #1879
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Någon som såg klippet på Nyhetsmorgon om två kvinnor som blivit utsatta för en psykopat? De har startat en pod rörande ämnet. Är medveten om att det med största sannolikhet finns flertalet psykopater i Stockholm men ändå..

Psykopatpodden.

Shit, nu smäller det snart om organisationer ger sig in i hennes sätt att agera.

Hon är trängd. Känslorna säger en sak men nu börjar det bli svårt för henne att agera och kanske, kanske, börjar sinnet komma ikapp - även om hon nekar till det.
Citera
2021-08-24, 19:07
  #1880
Medlem
Skulle också bli arg och irriterad på folk som tror sig veta allt om ens liv!
Citera
2021-08-24, 19:20
  #1881
Medlem
Bra att hon visar sitt rätta jag, det visar bara hur omogen hon är när hon slänger sig med sådana kommentarer på sin blogg.
Dom kanske passar ihop, de är kanske på samma nivå båda två.
Citera
2021-08-24, 20:24
  #1882
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solrosen2018
Skulle också bli arg och irriterad på folk som tror sig veta allt om ens liv!

Fast det är här det blir knepigt då hon lever på "folket". Då får hon liksom ta att "folk" har åsikter. Det plus att hon ju riktigt fläker ut sitt privatliv... Vad tror hon?
Citera
2021-08-24, 20:44
  #1883
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Fast det är här det blir knepigt då hon lever på "folket". Då får hon liksom ta att "folk" har åsikter. Det plus att hon ju riktigt fläker ut sitt privatliv... Vad tror hon?

Sant, och vet människor saker om hennes partner så är det mer än rätt att det kommer fram. Bara för att hon är förblindad så behöver hon inte baktala alla som säger sanningen. För det är precis det som lyfts i denna tråd, sanningen om Bauer.

Nu kom jag att tänka på Ninalina igen. Har hon blivit hotad på något sätt så hoppas jag att det kommer fram.

#karma
Citera
2021-08-24, 23:39
  #1884
Medlem
På tal om uttryck: Konstigt att hon inte skrivit ”Döööör för dig”, på något foto på ”C” än..

Förövrigt bland det mest töntiga uttryck, hon kör med, tycker jag. Kommer hon någonsin bli vuxen..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in