Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-25, 08:16
  #1885
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Vilken jädra shitstorm det utbrutit på hennes blogg.

Men undrar om hon bryr sig?

Hon skriver också att Theos pappa fick mycket skit här, men det har inte hänt…. tvärtom faktiskt. Hon fick skit när de hade ett förhållande.

Man kan kalla hennes utbrott för skademinimering gentemot C.
__________________
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-08-25 kl. 08:30.
Citera
2021-08-25, 09:35
  #1886
Medlem
Nu besvara P vissa kommentarer på bloggen. En person tackar hon, för att den avbokat sina biljetter till showen, för hon vill inte ha sånna som personen i publiken. ”Och ang psykfall, verkar du vara ett”.

Hon gräver sig längre och längre ner nu, tror jag.
Citera
2021-08-25, 10:16
  #1887
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Hon skriver nu att hon läst allt här. Vad konstigt då hon ju skrev att hon slutade med det för 17 år sedan.

Måste ju brinna i hennes huvud nu. Hon vet att det finns sanning här därav hennes aggressiva attityd.
Citera
2021-08-25, 11:18
  #1888
Medlem
Hon fick ju lite som hon ville, med sitt utbrott - nu skriver inte folk om ”C” längre, utan om hennes vidriga inlägg.
Citera
2021-08-25, 11:21
  #1889
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Hon fick ju lite som hon ville, med sitt utbrott - nu skriver inte folk om ”C” längre, utan om hennes vidriga inlägg.

Ja hur skulle man kunna undvika? P framstår som alldeles bindgalen! Inte ens sin egen dotter har hon skyddat så på sociala medier.
Citera
2021-08-25, 11:31
  #1890
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Ja hur skulle man kunna undvika? P framstår som alldeles bindgalen! Inte ens sin egen dotter har hon skyddat så på sociala medier.

Eller hur?!

Kvällstidningarna brukar ju vara snabba att skriva om skitgrejer - bagateller- som P gör, men detta verkar de inte våga skriva om.

Detta kommer låta motsträvigt - jag vill ingen illa, men jag hoppas faktiskt att hennes inlägg kommer ”straffa” henne. Inte okej någonstans!
Citera
2021-08-25, 11:35
  #1891
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Eller hur?!

Kvällstidningarna brukar ju vara snabba att skriva om skitgrejer - bagateller- som P gör, men detta verkar de inte våga skriva om.

Detta kommer låta motsträvigt - jag vill ingen illa, men jag hoppas faktiskt att hennes inlägg kommer ”straffa” henne. Inte okej någonstans!

Ja, bilden av den gulliga, vimsiga och rara P.W suddades raskt bort.
Citera
2021-08-25, 12:15
  #1892
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Ja hur skulle man kunna undvika? P framstår som alldeles bindgalen! Inte ens sin egen dotter har hon skyddat så på sociala medier.
Trott tyvärr det är C som styr. Låter mycket som hans ordval i bloggen.

Tidningarna är väldigt tysta. De kanske inväntar att det nu kommer bli kalabalik.
Citera
2021-08-25, 12:33
  #1893
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Trott tyvärr det är C som styr. Låter mycket som hans ordval i bloggen.

Tidningarna är väldigt tysta. De kanske inväntar att det nu kommer bli kalabalik.

Jag tror dessutom att Wahlgrens har mycket inflytande på pressen.
Citera
2021-08-25, 12:37
  #1894
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Jag tror dessutom att Wahlgrens har mycket inflytande på pressen.

Det tror jag också. Pressen får nog välja vad de trycker om familjen.
Citera
2021-08-25, 13:05
  #1895
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Hon skriver nu att hon läst allt här. Vad konstigt då hon ju skrev att hon slutade med det för 17 år sedan.

Måste ju brinna i hennes huvud nu. Hon vet att det finns sanning här därav hennes aggressiva attityd.
Bra att hon läser här, då kan jag ju påminna dig P om att C gillar snygga flygvärdinnor. Dig är han med för att slippa bo i ett litet kyffe. Kalla mig gärna psykfall, det faller tillbaka på dig själv bara. Du har visat din rätta sida nu.

Du är snart 54 bast, hallå skärp dig och sluta fnittra och flamsa..
Citera
2021-08-25, 13:08
  #1896
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Ja, bilden av den gulliga, vimsiga och rara P.W suddades raskt bort.
Bra att hon visat vem hon är bakom sin fasad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in