Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-30, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Ja, vad är grejen med att hennes hår är smutsigt så ofta..

Tror det är en kombination av att det är slitet och användning av olika hårprodukter.
Gele/vax gör att håret ser väldigt fett ut.
Hon nämnde att hon har som en tics att sitta och dra i håret hela tiden. Särskilt om hon är stressad. Det sliter mycket på håret att göra det.
Man ser att hon gör det väldigt ofta i WV.
Citera
2021-09-30, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Det skulle jag vilja ha mer säkra källor på. Facebook är inte särskilt tillförlitligt

Det var ju ett fejk-bröllop i Las Vegas med Edward af Sillen står det klart och tydligt i artikeln.
Citera
2021-09-30, 23:04
Medlem
Ikväll firas en vän och givetvis är det P som hörs mest. Så rädd är hon om rösten..

Varför har en person sånt behov av att överdriva hela tiden?
Citera
2021-09-30, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Ikväll firas en vän och givetvis är det P som hörs mest. Så rädd är hon om rösten..

Varför har en person sånt behov av att överdriva hela tiden?
Vännen som firas är Kristin Kaspersen
Citera
2021-10-01, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teddybest
Vännen som firas är Kristin Kaspersen

Det vet jag också, men ville inte namnge henne här.
Citera
2021-10-01, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
📯 Går rykten på Facebook att Pernilla har gift sig nu med herr C 😁
Otroligt vad många här verkligen är underbegåvade
Citera
2021-10-01, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Ja, vad är grejen med att hennes hår är smutsigt så ofta..

Precis som hennes hem!
Citera
2021-10-01, 13:33
Medlem
Funderade igår på hur det kommer sig att P vill bygga detta enorma hus med pool osv. Uppmärksamhet? Vill visa sig förmer än vad hon är? Menar, hon har ju absolut inget intresse för trädgård, har stök i var och varannat hörn. Hon är ju ett typexempel på en som skulle bo i lägenhet.. (med trädgårdsmissären i åtanke).
Citera
2021-10-01, 20:48
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Funderade igår på hur det kommer sig att P vill bygga detta enorma hus med pool osv. Uppmärksamhet? Vill visa sig förmer än vad hon är? Menar, hon har ju absolut inget intresse för trädgård, har stök i var och varannat hörn. Hon är ju ett typexempel på en som skulle bo i lägenhet.. (med trädgårdsmissären i åtanke).
Jag håller med men har man mycket pengar så kan man förlora omdömet. Nu tror jag inte att det blir en stor trädgård eftersom huset ligger, efter vad jag förstår, på en höjd med berggrund
Senast redigerad av enfindam 2021-10-01 kl. 20:55.
Citera
2021-10-02, 14:38
Medlem
Glad för att städa är hon absolut inte. Det man sett i WV är stökigt värre, ingen koll på nånting. Uppställt, förstår att dom inte ens hittar skorna i den oredan. Och så hundarna på det.. 🙄
Citera
2021-10-02, 19:26
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amme16
Glad för att städa är hon absolut inte. Det man sett i WV är stökigt värre, ingen koll på nånting. Uppställt, förstår att dom inte ens hittar skorna i den oredan. Och så hundarna på det.. 🙄

Och ? Jag tycker det är underbart att hon bjuder på sig själv och visar . Befriande !
Citera
2021-10-02, 23:01
Medlem
Helt ärligt, OM det är Bauer som fjantar runt på Pernillas blogg under olika namn så är det helt sinnes. Dags att växa upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in