Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-29, 17:02
  #2473
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Den är väl i och för sig inte mindre stabil än alla källorna härinne?

Det skrev jag inte heller. Dock skrev personen att det var en källa till skillnad från allt skvaller och skitsnack härinne. Därav min kommentar.
Citera
2021-09-29, 18:21
  #2474
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m466e
Det skrev jag inte heller. Dock skrev personen att det var en källa till skillnad från allt skvaller och skitsnack härinne. Därav min kommentar.

Okidoki
Men...
Citat:
Hehe, stabil källa...
....det är inte direkt utförligt beskrivet.
Kan tolkas lite hur som i ärlighetens namn.
*
Citera
2021-09-29, 18:59
  #2475
Medlem
Läste chatten som P hade på Expressen ang att Sverige öppnar upp.

Lite ”kul” svar..
På frågan om hur hon vårdar sin röst, svarar hon bla ”Inte prata för högt”. Kanske ska tänka på rösten vid sina idiotskratt också..
Sen nämns kampanjen ”Kavla upp” - varför var hon ens ett ansikte i den? Hon höll ju verkligen inte på restriktionerna..
Och så skriver hon att filmteamet och en ”liten skara vänner” är de enda hon har träffat. Och inga kramar..

Japp..
Citera
2021-09-29, 22:56
  #2476
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Läste chatten som P hade på Expressen ang att Sverige öppnar upp.

Lite ”kul” svar..
På frågan om hur hon vårdar sin röst, svarar hon bla ”Inte prata för högt”. Kanske ska tänka på rösten vid sina idiotskratt också..
Sen nämns kampanjen ”Kavla upp” - varför var hon ens ett ansikte i den? Hon höll ju verkligen inte på restriktionerna..
Och så skriver hon att filmteamet och en ”liten skara vänner” är de enda hon har träffat. Och inga kramar..

Japp..
Men hon har ju inte alla hästar hemma. Hon är ju efterbliven stackarn, syns ju lång väg. Det finns en anledning till att hon varit ensam så länge. Till slut tog hon en som inte ens hororna vill ta i. En gråhårig gubbe. Hon ser t om äldre ut än sin mor. Kort, tjock och fett hår, det är PW det! Jämför med Carola som är så snygg!
Citera
2021-09-29, 23:59
  #2477
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amme16
Men hon har ju inte alla hästar hemma. Hon är ju efterbliven stackarn, syns ju lång väg. Det finns en anledning till att hon varit ensam så länge. Till slut tog hon en som inte ens hororna vill ta i. En gråhårig gubbe. Hon ser t om äldre ut än sin mor. Kort, tjock och fett hår, det är PW det! Jämför med Carola som är så snygg!

Ja, vad är grejen med att hennes hår är smutsigt så ofta..
Citera
2021-09-30, 16:46
  #2478
Medlem
📯 Går rykten på Facebook att Pernilla har gift sig nu med herr C 😁
Citera
2021-09-30, 17:50
  #2479
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
📯 Går rykten på Facebook att Pernilla har gift sig nu med herr C 😁

Är det sant hoppas jag hon skrev äktenskapsförord...
Citera
2021-09-30, 18:52
  #2480
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Ja, vad är grejen med att hennes hår är smutsigt så ofta..
Hon kanske inte vet hur man sköter den personliga hygienen.
Citera
2021-09-30, 19:03
  #2481
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
📯 Går rykten på Facebook att Pernilla har gift sig nu med herr C 😁

Det skulle jag vilja ha mer säkra källor på. Facebook är inte särskilt tillförlitligt
Citera
2021-09-30, 19:13
  #2482
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Det skulle jag vilja ha mer säkra källor på. Facebook är inte särskilt tillförlitligt

Jag har hört att de firat en milstolpe i relationen (X antal månader tillsammans) så det handlar nog om det. Pernilla är nog smartare än så än att springa till altaret med denna man.
Citera
2021-09-30, 19:24
  #2483
Medlem
Tror ikke P & C har giftet seg.

https://www.hant.se/noje/pernilla-wa...sillen/7904639

Hänt kopierer direkte fra instagram. Dårlig journalistikk. Fatter ikke at de kan holde på sånn.
Citera
2021-09-30, 21:28
  #2484
Medlem
elgecys avatar
Ingen som reagerar på att deras hundar bajsar och kissar inne samt attackerar människor? Det är sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in