Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-09-28, 09:09
  #2461
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Christian Bauer lär inte behöva bli försörjd av Pernilla, hans företag har en hög omsättning och han lyfter en månadslön på runt 60 000 kronor. Det går bra för honom och han har verkligen råd att betala för sig själv och behöver inte bli försörjd av någon annan. Källa:

https://www.hant.se/noje/sa-mycket-t...-bauer/7889331

Hahaha….. det där stämmer inte för fem öre. Det är inte hans företag och uträkningen måste vara gjord av någon svagbegåvad.
Citera
2021-09-28, 12:35
  #2462
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Hahaha….. det där stämmer inte för fem öre. Det är inte hans företag och uträkningen måste vara gjord av någon svagbegåvad.
Stämmer bra det, bolaget ägs vad som står i Ratsit av CB’s bror CB… de har samma initialer.
Hans bror har en klädesbutik i Vasastan.
CB har ingen direkt egen ekonomi då LEWA inte går superbra.
Och han har inte haft något modell jobb på sista året. Han extra knäcker lite på events då & då.
Så nog lever han goda livet på PW.
Boende, gratis middagar och så blir han garanterat snart med en ny VW.
Citera
2021-09-28, 12:42
  #2463
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Christian Bauer lär inte behöva bli försörjd av Pernilla, hans företag har en hög omsättning och han lyfter en månadslön på runt 60 000 kronor. Det går bra för honom och han har verkligen råd att betala för sig själv och behöver inte bli försörjd av någon annan. Källa:

https://www.hant.se/noje/sa-mycket-t...-bauer/7889331

Att dividera ett företags omsättning med 12 och tro att man därigenom får fram månadslönen verkar ju inte alltför genomtänkt. Han har väl inga omkostnader…
Citera
2021-09-28, 13:07
  #2464
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeMommy
Att dividera ett företags omsättning med 12 och tro att man därigenom får fram månadslönen verkar ju inte alltför genomtänkt. Han har väl inga omkostnader…

Naturligtvis inte. Det har väl ingen företagare
Citera
2021-09-28, 13:26
  #2465
Medlem
mvpys avatar
Den tråden är så extremt substanslös. Jag har läst inlägg efter inlägg om vilken sopa CB är. Men jag har inte sett ett enda konkret bevis. Inte ett.

Jag kommer använda oskuldspresumtionen och anta att CB är en reko kille och att ni andra är avundsjuka.
Citera
2021-09-28, 14:10
  #2466
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Christian Bauer lär inte behöva bli försörjd av Pernilla, hans företag har en hög omsättning och han lyfter en månadslön på runt 60 000 kronor. Det går bra för honom och han har verkligen råd att betala för sig själv och behöver inte bli försörjd av någon annan. Källa:

https://www.hant.se/noje/sa-mycket-t...-bauer/7889331
Det där är skitsnack och det vet du. Du borde också veta att skvallertidningar tjänar pengar på just skvaller och lögner. Han lever gott på Wahlgrens och får flytta in i värmen i nybyggt hus istället för den lilla stugan han satt dubbelvikt i. Dags att landa i verkligheten?
Citera
2021-09-28, 15:05
  #2467
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amme16
Det där är skitsnack och det vet du. Du borde också veta att skvallertidningar tjänar pengar på just skvaller och lögner. Han lever gott på Wahlgrens och får flytta in i värmen i nybyggt hus istället för den lilla stugan han satt dubbelvikt i. Dags att landa i verkligheten?
Nej, jag kan inte säga att jag vet att det är skitsnack. Skvallertidningen Hänt är visserligen inte alltid den mest tillförlitliga källan men hade dom verkligen velat skvallra och skapa rubriker så hade dom skrivit att CB står på bar backe och utnyttjar Pernilla, men dom lyfter faktiskt fram motsatsen.

Det finns en källa på CB:s lön och det är den dom skriver om. Så mycket för det skitsnacket. Däremot är det skvaller och troligtvis en hel del lögner som många ägnar sig åt i den här tråden gentemot CB och Pernilla och det om något är kvalificerat skitsnack.
Citera
2021-09-28, 18:54
  #2468
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mvpy
Den tråden är så extremt substanslös. Jag har läst inlägg efter inlägg om vilken sopa CB är. Men jag har inte sett ett enda konkret bevis. Inte ett.

Jag kommer använda oskuldspresumtionen och anta att CB är en reko kille och att ni andra är avundsjuka.

Avundsjuka och reko låter som en gammal repig skiva. Men visst får du tycka så! Läser man denna tråd grundligt så är det väldigt mycket information om C och reko är nog det sista jag skulle kalla den mannen. Smaken är som baken helt enkelt!
Citera
2021-09-28, 19:00
  #2469
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Nej, jag kan inte säga att jag vet att det är skitsnack. Skvallertidningen Hänt är visserligen inte alltid den mest tillförlitliga källan men hade dom verkligen velat skvallra och skapa rubriker så hade dom skrivit att CB står på bar backe och utnyttjar Pernilla, men dom lyfter faktiskt fram motsatsen.

Det finns en källa på CB:s lön och det är den dom skriver om. Så mycket för det skitsnacket. Däremot är det skvaller och troligtvis en hel del lögner som många ägnar sig åt i den här tråden gentemot CB och Pernilla och det om något är kvalificerat skitsnack.
Jag vet inte men tror också det är kvalificerat skitsnack! Någon skribent bad tom om ursäkt för det hon skrev om CB, det var andrahandsinformation, lögner och överdrifter.
Citera
2021-09-29, 14:14
  #2470
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Det finns en källa på CB:s lön och det är den dom skriver om. Så mycket för det skitsnacket.

Hehe, stabil källa...
Citera
2021-09-29, 15:16
  #2471
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m466e
Hehe, stabil källa...

Den är väl i och för sig inte mindre stabil än alla källorna härinne?
__________________
Senast redigerad av MrsGossip 2021-09-29 kl. 15:22.
Citera
2021-09-29, 15:20
  #2472
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeMommy
Att dividera ett företags omsättning med 12 och tro att man därigenom får fram månadslönen verkar ju inte alltför genomtänkt. Han har väl inga omkostnader…

Det var väl Hänt´s reporter som knåpade ihop den där uträkningen själv. Säger en hel del om intelligenskvoten på Hänt-redaktionen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in