Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-10-09, 22:32
  #2581
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
När ska hon förstå att hon har träffat världens största douchebag. En man som ingen annan vill ha. Herregud hur stora skygglappar kan man ha? Sedan att fortsätta anklaga följare för personer med psykisk ohälsa är under all kritik. Bauer har ju fullständigt hjärntvättat henne!

Det är helt otroligt att en vuxen (?) människa uttrycker sig på det viset! Har svårt att hitta någon mer patetisk människa än henne, just nu. Dock har hon ju gjort det även tidigare, så just det, är han oskyldig till.
Citera
2021-10-10, 01:11
  #2582
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Är du traumaexpert? Nä, tänkte väl inte det.

Det kan ta år att komma över en narcissist.

PW knäcktes av exets otrohet och låg i dvala i 10 år, känslomässigt.

Att lägga ut "varningar" på FB kan mycket väl vara ett sätt att läka om nu CB är den hon refererar till.
Vilken tur att vi mindre vetande har dig då som kan det här med trauma.
Vi andra kan ju inget och har levt inlindade i bomull. Du vet bäst.
Citera
2021-10-10, 01:17
  #2583
Medlem
Kan någon skriva lite kortfattat vad den nya mannen har gjort, tack! orkar inte gå tillbaka 100l sidor..
Citera
2021-10-10, 09:32
  #2584
Medlem
Edit

Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Vilken tur att vi mindre vetande har dig då som kan det här med trauma.
Vi andra kan ju inget och har levt inlindade i bomull. Du vet bäst.

Nä, jag vet inte bäst.

Vad jag vet är att PW träffat en ny man vars yngsta dotters mamma lägger ut information och länkar för hjälp/stöd kring mäns våld mot kvinnor.

Hänger kanske inte alls ihop men i den tråden sägs saker som KAN vara svaret på varför PW verkar ha tappat det samt varför exet gör som hon gör.
__________________
Senast redigerad av Realdoll00 2021-10-10 kl. 09:34. Anledning: Stavfel
Citera
2021-10-10, 10:25
  #2585
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Nä, jag vet inte bäst.

Vad jag vet är att PW träffat en ny man vars yngsta dotters mamma lägger ut information och länkar för hjälp/stöd kring mäns våld mot kvinnor.

Hänger kanske inte alls ihop men i den tråden sägs saker som KAN vara svaret på varför PW verkar ha tappat det samt varför exet gör som hon gör.
Det jag vill ha sagt är att det skadar mer än gör nytta när hon slår så hårt och vilt med inlägg.
Jag kan också se att hon råkat illa ut och har full förståelse för det men när känslorna styr så blir det fel. Det går i baklås.
En annan sak jag funderar över är att folk skriver elaka saker och ”trollar” på pw s blogg. Går vissa rakt från fb och direkt till attack på bloggen?
Till vilken nytta och vilket syfte? Rena idiotin.
Vi kan sitta här och tänka och skriva men man går inte in där och bråkar.
Bryr man sig så kontaktar man henne via meddelanden på sidan av.
Citera
2021-10-10, 10:36
  #2586
Medlem
mvpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Kan någon skriva lite kortfattat vad den nya mannen har gjort, tack! orkar inte gå tillbaka 100l sidor..

Det finns inget konkret alls. En hel tråd med rykten och ”he said, she said”. Helt klart verkar många ogilla CB. Och ja, jag tror också han är riktigt hal (kändiskåt etc). Men några bevis finns det inte. Hela tråden borde falla på ”trams”
Citera
2021-10-10, 10:50
  #2587
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mvpy
Det finns inget konkret alls. En hel tråd med rykten och ”he said, she said”. Helt klart verkar många ogilla CB. Och ja, jag tror också han är riktigt hal (kändiskåt etc). Men några bevis finns det inte. Hela tråden borde falla på ”trams”
Antog nästan det! :/ Är ändå inne lite då och då och läser i tråden det jag har läst är vilket svin han är men inte vad han har gjort
Kan ha missat det med iofs..
Citera
2021-10-10, 11:45
  #2588
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Det jag vill ha sagt är att det skadar mer än gör nytta när hon slår så hårt och vilt med inlägg.
Jag kan också se att hon råkat illa ut och har full förståelse för det men när känslorna styr så blir det fel. Det går i baklås.
En annan sak jag funderar över är att folk skriver elaka saker och ”trollar” på pw s blogg. Går vissa rakt från fb och direkt till attack på bloggen?
Till vilken nytta och vilket syfte? Rena idiotin.
Vi kan sitta här och tänka och skriva men man går inte in där och bråkar.
Bryr man sig så kontaktar man henne via meddelanden på sidan av.

Jag kan ändå förstå henne och hennes inlägg är ju helt oskyldiga. Allt för många lever i osunda förhållanden och det är inte mer än rätt att man vågar prata om det. Jag har haft turen att träffa partners som varit schyssta, men hade det tett sig annorlunda så hade jag varit en ambasssadör mot mäns dåliga beteende mot kvinnor. Även fast jag inte själv blivit utsatt så ser jag tokrött mot sådant beteende. Inte ok någonstans.
Citera
2021-10-10, 11:53
  #2589
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Det jag vill ha sagt är att det skadar mer än gör nytta när hon slår så hårt och vilt med inlägg.
Jag kan också se att hon råkat illa ut och har full förståelse för det men när känslorna styr så blir det fel. Det går i baklås.
En annan sak jag funderar över är att folk skriver elaka saker och ”trollar” på pw s blogg. Går vissa rakt från fb och direkt till attack på bloggen?
Till vilken nytta och vilket syfte? Rena idiotin.
Vi kan sitta här och tänka och skriva men man går inte in där och bråkar.
Bryr man sig så kontaktar man henne via meddelanden på sidan av.

...eller så går man in på Flashback och skriver.

Valet är fritt!

Är CB som ryktet säger är det kanske så att ingen vågar kontakta PW och riskera repressalier.

En trovärdig skrivare här pudlade för ett tag sedan och försvann. Just sayin'.
Citera
2021-10-10, 12:15
  #2590
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Tror dock att mamman till yngsta dottern, CB’ s ex, är engagerad i Metoo och våld i nära relation. Det kan man se på andra facebook sidor.
Så kopplingen just till CB behöver ju inte gälla.
Citera
2021-10-10, 12:56
  #2591
Medlem
Tiden får utvisa hur det blir. Hoppas bara ingen skriver elaka saker till henne när/om det händer.
Hon är en vuxen kvinna och gör sina egna val men hon har ju nära vänner som säkert finns där om det går illa.
Ni som vet, ni vet och kan inte göra mer hur väl ni än vill henne.
Hon skriver tillbaka rent av elakt och då är det bara att släppa.
Citera
2021-10-10, 13:06
  #2592
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Tiden får utvisa hur det blir. Hoppas bara ingen skriver elaka saker till henne när/om det händer.
Hon är en vuxen kvinna och gör sina egna val men hon har ju nära vänner som säkert finns där om det går illa.
Ni som vet, ni vet och kan inte göra mer hur väl ni än vill henne.
Hon skriver tillbaka rent av elakt och då är det bara att släppa.

Ja hon har verkligen en elak framtoning i hennes kommentarer. Även fast hon utåt sett inte verkar ta till sig av vad som skrivs så undrar jag om det verkligen är så. Kan inte tänka mig att hon fick så mycket kommentarer då hon träffade hennes ex. Bara det borde få henne att stanna till och fundera på om det verkligen inte ligger något i det alla försöker förmedla. Hade det inte legat någon sanning i det så hade folk gett upp för länge sen. Det borde hon inse vid det här laget!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in