Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-10-08, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Min dotter tittade på WV igår. Jag hajade till när jag hörde Pernilla berätta för Bianca, att hon ringt och pratat med C.B efter deras andra dejt. Han hade sagt att han saknade henne! 🚩
Pernilla tyckte typ, att i hennes värld är det samma det samma att säga ” Jag älskar dig”…
Hon borde ha lyssnat på sin magkänsla där.. 🚩

Eller hur!!!! Men så gick hon på "Jag måste släppa ner garden"-skiten istället.
Citera
2021-10-08, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Hoppsan, det var visst en öm tå. Ja, men då så, då får vi än en gång veta hur du ser på saken. Den här tråden är nog den mest sanna som jag någonsin läst plus någonsin skrivit i, av just den anledningen att jag vet vem C är. Så med det sagt, vad specifikt är “hittepå”?
Jag tycker att det är en väldig rundgång i allt som skrivs här! Känner som sagt varken Pernilla Wahlgren eller hennes kille men hoppas på det bästa. Skicka ett mall till Wahlgren istället och berätta om din erfarenhet av Bauer istället för att skriva här. Detta är ju bara ett skvallerforum som hon dessutom klart och tydligt deklarerat att hon inte läser.
Senast redigerad av juttan 2021-10-08 kl. 21:14. Anledning: felcitat
Citera
2021-10-08, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Jag tycker att det är en väldig rundgång i allt som skrivs här! Känner som sagt varken Pernilla Wahlgren eller hennes kille men hoppas på det bästa. Skicka ett mall till Wahlgren istället och berätta om din erfarenhet av Bauer istället för att skriva här. Detta är ju bara ett skvallerforum som hon dessutom klart och tydligt deklarerat att hon inte läser.

Och trots att du tycker att det är en rundgång här, så fortsätter du att göra inlägg i denna tråden?

Precis som du skriver så är detta ett skvallerforum. Det är därför som vi gör inlägg här, eftersom det handlar om en offentlig person aka kändis.
Citera
2021-10-09, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan

Vilket naturligtvis är sant. Eller?! I somras sa hon detta i sin podd som för att "hinta" att det skrivs här men hon minsann läser inte längre.

Det är klart att kändisar läser här! Plus okända som vill bli kända på bekostnad av typ PW.

Så nog kommer informationen fram.
Citera
2021-10-09, 11:47
Medlem
Är helt övertygad att CB läser i alla fall.
Kanske tom skriver. Men oavsett så kommer det att visa sig. Det är en tidsfråga. Blir han ifrågasatt och trängd så blir det inte lika trevligt. Tror Pernilla kommer att fatta rätt beslut så småningom. Dyrköpt läxa. Och hon är så värd att hitta en bra man.
Vet att en av hans ex vill kontakta PW. Men tvekar om det är värt det. Dels att CB kommer att göra livet surt för henne samt att PW skulle tro att hon är svartsjuk och vill förstöra.
CB är en ulv i fårakläder. Ser bra ut.. Säger dom rätta sakerna. Utstuderande som få.
Fortsättning följer.
Citera
2021-10-09, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Är helt övertygad att CB läser i alla fall.
Kanske tom skriver. Men oavsett så kommer det att visa sig. Det är en tidsfråga. Blir han ifrågasatt och trängd så blir det inte lika trevligt. Tror Pernilla kommer att fatta rätt beslut så småningom. Dyrköpt läxa. Och hon är så värd att hitta en bra man.
Vet att en av hans ex vill kontakta PW. Men tvekar om det är värt det. Dels att CB kommer att göra livet surt för henne samt att PW skulle tro att hon är svartsjuk och vill förstöra.
CB är en ulv i fårakläder. Ser bra ut.. Säger dom rätta sakerna. Utstuderande som få.
Fortsättning följer.
Är det hans ex som är mamma till yngsta? Hon lägger ut hysteriskt mycket som kan härleda till cb om man ska gå på vad som skrivs här.
Låt pw leva med honom och släpp det. Tycker inte det är värt att exet lägger energi på det.
Citera
2021-10-09, 12:38
Medlem
Hon lägger upp på sin fb menar jag
Citera
2021-10-09, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Är det hans ex som är mamma till yngsta? Hon lägger ut hysteriskt mycket som kan härleda till cb om man ska gå på vad som skrivs här.
Låt pw leva med honom och släpp det. Tycker inte det är värt att exet lägger energi på det.

Är du traumaexpert? Nä, tänkte väl inte det.

Det kan ta år att komma över en narcissist.

PW knäcktes av exets otrohet och låg i dvala i 10 år, känslomässigt.

Att lägga ut "varningar" på FB kan mycket väl vara ett sätt att läka om nu CB är den hon refererar till.
Citera
2021-10-09, 15:21
Medlem
Kikade på bloggen idag - herregud.

Bra dock att någon faktiskt lagt ut def. på en narcissist och dess beteende.

PW däremot svarar på inlägg och eldar på.

Förstår inte riktigt varför hon gör så.
Citera
2021-10-09, 16:53
Medlem
Hon är ju inte så smart vad gäller att svara sina följare. Nu skrev hon att hennes kommentarsfält blivit en samlingspunkt för människor med psykisk ohälsa.
Med tanke på att hennes dotter lider av psykisk ohälsa är det tragiskt att en kvinna på 50 + inte har större respekt än så. Hennes språk är sorgligt. Hon tror på riktigt att människor är avundsjuk på henne. En 50 åring som fnittrar hela tiden.
Kanske är det så enkelt att hon förtjänar en man som CB.
Tyckte tidigare att hon förtjänar någon bättre. Nu vet jag faktiskt inte.
Världen kretsar runt PW. Tror hon.
Korkad som få.
Citera
2021-10-09, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Hon är ju inte så smart vad gäller att svara sina följare. Nu skrev hon att hennes kommentarsfält blivit en samlingspunkt för människor med psykisk ohälsa.
Med tanke på att hennes dotter lider av psykisk ohälsa är det tragiskt att en kvinna på 50 + inte har större respekt än så. Hennes språk är sorgligt. Hon tror på riktigt att människor är avundsjuk på henne. En 50 åring som fnittrar hela tiden.
Kanske är det så enkelt att hon förtjänar en man som CB.
Tyckte tidigare att hon förtjänar någon bättre. Nu vet jag faktiskt inte.
Världen kretsar runt PW. Tror hon.
Korkad som få.

När ska hon förstå att hon har träffat världens största douchebag. En man som ingen annan vill ha. Herregud hur stora skygglappar kan man ha? Sedan att fortsätta anklaga följare för personer med psykisk ohälsa är under all kritik. Bauer har ju fullständigt hjärntvättat henne!
Citera
2021-10-09, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Kikade på bloggen idag - herregud.

Bra dock att någon faktiskt lagt ut def. på en narcissist och dess beteende.

PW däremot svarar på inlägg och eldar på.

Förstår inte riktigt varför hon gör så.

Läste texten och den var riktigt, riktigt intressant och bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in