Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-08-03, 17:42
  #3781
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Emilia ? Vem är hon

Namaste-Emilia.
Pernillas granne i nya huset.
Citera
2022-08-04, 22:50
  #3782
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Namaste-Emilia.
Pernillas granne i nya huset.

Är det Namaste som bor granne med Pernilla i Marbella? Då har jag missat något.
F ö så ogillar jag både Namaste och Jessica Wahlgren. Dom är de värsta linslusarna i Pernillas vänskapskrets. Ja, just det, glömde skådespelaren CB.
Citera
2022-08-04, 23:25
  #3783
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floppavoffel
Är det Namaste som bor granne med Pernilla i Marbella? Då har jag missat något.
F ö så ogillar jag både Namaste och Jessica Wahlgren. Dom är de värsta linslusarna i Pernillas vänskapskrets. Ja, just det, glömde skådespelaren CB.

Jag kommer inte ihåg exakt just nu om Emilia bor även i Spanien. Tror faktiskt att hon gör det. I Sverige bor på hon Lidingö - typ granne med Pernillas nybygge.

Jag har känslan av att hon gärna vill vara med i Pernillas inre krets, men att hon inte riktigt blir insläppt. P pratar illa om henne mellan raderna. Hon är spydig och lite avståndstagande mot henne. Inte little miss sunshine som hon är mot Jessica, Susanne, Sofia mfl.
Citera
2022-08-04, 23:30
  #3784
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Jag låter kanske onödigt kritisk mot Pernilla, men jag har svårt för vissa av hennes sidor.

Däremot kan jag skratta så jag gråter åt annat hon säger och gör. Jag tror att hon är väldigt härlig och generös som vän, men definitivt mindre skön som ovän (i likhet med de flesta, så klart.)
Citera
2022-08-05, 21:00
  #3785
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floppavoffel
Är det Namaste som bor granne med Pernilla i Marbella? Då har jag missat något.
F ö så ogillar jag både Namaste och Jessica Wahlgren. Dom är de värsta linslusarna i Pernillas vänskapskrets. Ja, just det, glömde skådespelaren CB.

Emilia er gift med Lasse, som er Pernilla`s manager. Emilia og Lasse er foreldre til Leon, som er kompis til Theo.
Citera
2022-08-06, 09:47
  #3786
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snopp1
Emilia er gift med Lasse, som er Pernilla`s manager. Emilia og Lasse er foreldre til Leon, som er kompis til Theo.

Och Nova är dottern. Hon som fick bättre säng när Emilia och Pernilla höll på med säng-rockaden 😂
Citera
2022-08-10, 21:19
  #3787
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma69
Känner CB mycket väl och kan intyga att han är en narcissist, jag hoppas PW inser det i tid och inte flyttar ihop eller gifter sig med honom!!! Det är en farlig person han är bara ute efter kändisskap och hennes pengar!

Nu har han bytt jobb igen.
Inköpsansvarig på ICA Group.
Han bli aldrig kvar länge på några jobb.
Skärgårdshunken!!!!!
Citera
2022-08-10, 23:21
  #3788
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Nu har han bytt jobb igen.
Inköpsansvarig på ICA Group.
Han bli aldrig kvar länge på några jobb.
Skärgårdshunken!!!!!

🤣🤣🤣 Vilken LOSER 🤣🤣🤣
Citera
2022-08-11, 08:38
  #3789
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Nu har han bytt jobb igen.
Inköpsansvarig på ICA Group.
Han bli aldrig kvar länge på några jobb.
Skärgårdshunken!!!!!
Alltså, va?! Kanske skulle ta ett snack med min kompis som jobbar inom Ica med högre position. CB kommer inte bli långvarig.

Vad jag hört så är det klart att han flyttar in hos PW under hösten. Så det var väl skönt för honom att ha ett ordentligt hus att bo i. 😅
Kanske också dax att börja betala för sin dotter nu när han fått jobb och allt.
Citera
2022-08-11, 08:50
  #3790
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floppavoffel
Är det Namaste som bor granne med Pernilla i Marbella? Då har jag missat något.
F ö så ogillar jag både Namaste och Jessica Wahlgren. Dom är de värsta linslusarna i Pernillas vänskapskrets. Ja, just det, glömde skådespelaren CB.

Emilia har ett varggrin, visar alla tänder när hon ler och ser helt galen ut. Jessica W har blivit överklassfru och kanske inte kommer att vara med så mycket nu när hon gift upp sig.
Citera
2022-08-11, 09:25
  #3791
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Alltså, va?! Kanske skulle ta ett snack med min kompis som jobbar inom Ica med högre position. CB kommer inte bli långvarig.

Vad jag hört så är det klart att han flyttar in hos PW under hösten. Så det var väl skönt för honom att ha ett ordentligt hus att bo i. 😅
Kanske också dax att börja betala för sin dotter nu när han fått jobb och allt.

Herr Bauer har på Linkedin haft 18 jobb. Han har knappt stannat på sina jobb ca 1 år. Med undantag på 1 där han stannar 4 år.
Skrattade gott när han uppgett sina språkkunskaper.
English. Fullständig professionell nivå.
German. Begränsad yrkeskunskap.
Sedan Tyska. Professionell yrkeskunskap.
Han som är fullständig professionell nivå på engelska borde veta att German är Tyska. Är hans Tyska begränsad eller professionell? 😬😄
Citera
2022-08-11, 17:20
  #3792
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Herr Bauer har på Linkedin haft 18 jobb. Han har knappt stannat på sina jobb ca 1 år. Med undantag på 1 där han stannar 4 år.
Skrattade gott när han uppgett sina språkkunskaper.
English. Fullständig professionell nivå.
German. Begränsad yrkeskunskap.
Sedan Tyska. Professionell yrkeskunskap.
Han som är fullständig professionell nivå på engelska borde veta att German är Tyska. Är hans Tyska begränsad eller professionell? 😬😄

Vilken klant!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in