Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-08-05, 17:31
  #4981
Medlem
P avslutar ett inlägg på Instagram med ”Älskar lugna sköna hemmakvällar tillsammans med dom jag älskar mest.”

Vet inte varför, men första tanken var ”är det uppriktigt eller något hon skriver för att övertyga folk om hennes känslor för C..?”

Vem som helst hade kunnat skriva så och jag hade inte tänkt två gånger på det, men det är något som känns fake..
Citera
2023-08-09, 11:17
  #4982
Medlem
Themoonbarkings avatar
Någon mer än jag som tror att Pernilla är bitter över att hennes allsång slogs av Dam VM? För det tror jag. På riktigt. Efter alla avsnitt WV. Jag tror det lika mkt som att jag tror hon läser allt som skrivs om henne här. 👋👋👋 Pernilla. 🙂
Citera
2023-08-10, 10:13
  #4983
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Någon mer än jag som tror att Pernilla är bitter över att hennes allsång slogs av Dam VM? För det tror jag. På riktigt. Efter alla avsnitt WV. Jag tror det lika mkt som att jag tror hon läser allt som skrivs om henne här. 👋👋👋 Pernilla. 🙂

Hon får nog till någon bortförklaring till detta..
Citera
2023-08-17, 19:26
  #4984
Medlem
Otroligt duktig är hon .lyckas med allt...men utan smink ser hon ganska gammal ut
Citera
2023-08-22, 22:40
  #4985
Medlem
Undras varfor Mr Bauer har fått den blå v (verifiseringen) på instagram? Hva er han kjent for? Å vara kjendiskåt??
Citera
2023-09-05, 18:54
  #4986
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Undras varfor Mr Bauer har fått den blå v (verifiseringen) på instagram? Hva er han kjent for? Å vara kjendiskåt??

Den köper man ju själv. Vem som helst som har en öppen profil kan ansöka om att bli verifierad...
Citera
2023-09-05, 20:17
  #4987
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canima
Undras varfor Mr Bauer har fått den blå v (verifiseringen) på instagram? Hva er han kjent for? Å vara kjendiskåt??

Han betalar 200kr i månaden för den.
Citera
2023-09-05, 23:02
  #4988
Medlem
Var tog hennes Ozonair-reklam vägen?
Citera
2023-09-06, 03:35
  #4989
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Var tog hennes Ozonair-reklam vägen?
Vart den tog vägen???!!!! Den rullar ju oavbrutet!!!! Kan vara den värsta mest patetiska reklamen jag sett. Det totala beviset på att Pernilla gör EXAKT vad som helst för pengar. Horar ut sig trots att hon redan har alla pengar i världen. Pinsamt!!!!
Citera
2023-09-06, 08:22
  #4990
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Vart den tog vägen???!!!! Den rullar ju oavbrutet!!!! Kan vara den värsta mest patetiska reklamen jag sett. Det totala beviset på att Pernilla gör EXAKT vad som helst för pengar. Horar ut sig trots att hon redan har alla pengar i världen. Pinsamt!!!!

Jag har inte sett den på flera dagar, och ja det va den mest sjuka reklamen jag sett. Reklamen var så jäkla spretig och rörig att man inte fattade någonting.
Citera
2023-09-06, 15:15
  #4991
Medlem
peterZiipens avatar
Kanske redan har avhandlats i tråden - vem tror ni det var hon knullade i Let's Dance? Kom över en artikeln där Pernilla själv berättar att hon låg med både med sin danspartner, men även en konkurrent när hon var med i programmet:

Pernilla Wahlgren och Tobias Bader
Anders Timell och Cecilia Ehrling
Molly Nutley och Calle Sterner
Marcus Schenkenberg och Maria Bild
Bengt Frithiofsson och Oksana Spichak
Camilla Läckberg och Kristjan Lootus
Helena Paparizou och David Watson
Pär-Ola Nyström och Jeanette Karlsson
Antonio Hysén och Sigrid Bernson
Camilla Henemark och Tobias Karlsson

Antar att lågoddsarna är Schenkis och Pär-Ola. Antonio är väl bög, och Frifthiofsson lär vara impotent, så dem går bort. Går såklart inte heller att utesluta att det var en kvinna.
Citera
2023-09-06, 18:16
  #4992
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Kanske redan har avhandlats i tråden - vem tror ni det var hon knullade i Let's Dance? Kom över en artikeln där Pernilla själv berättar att hon låg med både med sin danspartner, men även en konkurrent när hon var med i programmet:

Pernilla Wahlgren och Tobias Bader
Anders Timell och Cecilia Ehrling
Molly Nutley och Calle Sterner
Marcus Schenkenberg och Maria Bild
Bengt Frithiofsson och Oksana Spichak
Camilla Läckberg och Kristjan Lootus
Helena Paparizou och David Watson
Pär-Ola Nyström och Jeanette Karlsson
Antonio Hysén och Sigrid Bernson
Camilla Henemark och Tobias Karlsson

Antar att lågoddsarna är Schenkis och Pär-Ola. Antonio är väl bög, och Frifthiofsson lär vara impotent, så dem går bort. Går såklart inte heller att utesluta att det var en kvinna.

Schenkenberg troligen. Pernilla var 45 då och jäkligt fräsch.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in