2023-10-20, 21:01
Medlem
För i helvete, Bauer är fullkomligt patetisk. Boule. Lika övertaggad som ett barn och hänger läpp när ingen håller med om att boule är det roligaste som existerar…

Hur fan kan Pernilla tro att ett äktenskap med denna supertönt ska fungera? 😂
Citera
2023-10-20, 21:59
Medlem
Pernillas konstanta klagande på C :/
Senaste avsnittet så gnälldes det på hans falsettröst.
Innan så klagade hon på sättet han friade på mm mm mm

Det där kommer inte att hålla länge :/
Citera
2023-10-20, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB
Pernillas konstanta klagande på C :/
Senaste avsnittet så gnälldes det på hans falsettröst.
Innan så klagade hon på sättet han friade på mm mm mm

Det där kommer inte att hålla länge :/
Dom kör ju enligt manus i serien fattar du väl....

Tror du ngn skulle se skiten om de satt o killade varandra på ryggen utan konflikter?
Citera
2023-10-21, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hilldingslangballe

Tror du ngn skulle se skiten om de satt o killade varandra på ryggen utan konflikter?

Fast å andra sidan - vill man framhäva dåliga personlighetsdrag hos en person man säger sig älska?

Se på era egna förhållanden. Pratar man skit om sin partner inför andra? Jag har aldrig gjort det, och min kvinna är naturligtvis inte perfekt. Skulle ändå aldrig sitta och gnälla inför andra och det gör inte hon heller.

Ska väl mycket till för att wannabe-kändisen Bauer - som uppenbart vill framstå fantastisk- skulle ge tummen upp för Pernillas hån pga ”manus”… Den tror jag inte på.

Däremot tror jag att Pernilla är så van kamerateamet att hon pratar framför kameran som till vänner. Tror det skrattas en hel del åt Bauer Pernilla och hennes vänner emellan…
Citera
2023-10-21, 15:48
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hilldingslangballe

Då är allt ett spel för att luras och hur ska man som tittare veta vad som "äkta" och inte. Låter också jobbigt att läsa manus inför varje avsnitt för vad som sägas och göras och för att få förhållandet att se så dåligt ut som möjligt.
Citera
2023-10-21, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Då är allt ett spel för att luras och hur ska man som tittare veta vad som "äkta" och inte. Låter också jobbigt att läsa manus inför varje avsnitt för vad som sägas och göras och för att få förhållandet att se så dåligt ut som möjligt.

Allt för pengar och uppmärksamhet Föga förvånande
Citera
2023-10-22, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davent
Fast å andra sidan - vill man framhäva dåliga personlighetsdrag hos en person man säger sig älska?

Se på era egna förhållanden. Pratar man skit om sin partner inför andra? Jag har aldrig gjort det, och min kvinna är naturligtvis inte perfekt. Skulle ändå aldrig sitta och gnälla inför andra och det gör inte hon heller.

Ska väl mycket till för att wannabe-kändisen Bauer - som uppenbart vill framstå fantastisk- skulle ge tummen upp för Pernillas hån pga ”manus”… Den tror jag inte på.

Däremot tror jag att Pernilla är så van kamerateamet att hon pratar framför kameran som till vänner. Tror det skrattas en hel del åt Bauer Pernilla och hennes vänner emellan…

Tror att du har mycket rätt. Mycket går att säga om honom, men förstår ändå inte att han står ut.. Borde inte vara värt pengarna, om det nu är de som hägrar.
Citera
2023-10-22, 02:15
Medlem
Undra vem det är som städar palatset. Trodde inte att det skulle hålla så länge utan högar lite varstans.
Citera
2023-10-22, 13:00
Medlem
Pernilla tror att Chrille är genuint glad
Som hon är fast som en fjortis
Han är bara glad för att få
SYNAS
BESTÄMMA
och LYCKAS med att få ro ihop boulebarna
Klassisk narcissistisk personlighet ❌❌❌💀
Citera
2023-10-22, 13:08
Medlem
Fast hon skriver väldigt fint om honom på sin instagram då och då..bla att hon älskar att gå på bröllop med honom
Citera
2023-10-27, 09:15
Medlem
Han är så obehaglig. Igår blev han så till sig när han såg Pernilla i en rosa tröja att han spillde kaffe. Och självklart så kom det en liten tår. Fake it to you make it. Pajas!
Citera
2023-10-27, 14:33
Medlem
snutans avatar
Uppfattar ibland C som väldigt naiv och korkad och kan ibland tycka synd om honom som får stå ut med hela familjen Wahlgren/Ingrossos nonchalanta beteende. De har ingen respekt för andra människor när de till exempel ständigt är försenade och äter upp andra människors tid.

Jag har alltid gillat Bianca men tycker hon tar efter mammas beteende mer och mer. Innan kändes det som att Bianca var den ordentliga som sa till resten av familjen att bete sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in