Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-15, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Håller med dig. Och denna tant ska vara så folkkär och charmig. Förstår verkligen inte. En egoist uti fingerspetsarna. Tror att allt kretsar runt henne. Och så obildad att det är skrämmande. Hon fnissar och beter sig som en tonåring. Eller Tjäj som hon kallar sig. Förstår verkligen inte att henne väninnor/vänner står ut. Bara lyssna på Sofia och hennes podd. Allt handlar om henne och hennes familj. Känns mer som en podd där Sofia intervjuar Pernilla.
Har inte lyssnat på podden men kan tänka mig... och detta med att alltid komma för sent, hur respektlöst är inte det mot de som får vänta. Som om de har all tid i världen. Att de inte ger igen och kommer en timme senare än vad de bestämt, det hade jag gjort. Ingen är värd den behandlingen som hon utsätter andra för hela tiden. Men hon kommer undan med det för att hon är så gullig och fnittrig och rooolig... 🤮
Citera
2022-05-16, 06:09
Medlem
Lyssnade på senaste podden. Hon har verkligen gått den att prata om CB heeeeela tiden i princip till att bara snabbt nämna honom när hon pratade om WV.
Citera
2022-05-16, 06:58
Medlem
Såg reprisen från alla hjärtans dagsavsnittet i natt, när jag inte kunde sova. Inte förrän han sa om massagen var hon nöjd. Och när han sa att de skulle bada ute, sa hon i synken att hon ju verkligen inte ville förstöra frisyren - hon hade ju faktiskt fixat håret - samtidigt som hon satt i badrocken med slarvig tofs i sängen och surade. Hon får väl också ge, när det är något han vill visa/prata om, men det är väl under hennes värdighet.. För henne gäller bara lyx och champagne. Patetiska människa.
Citera
2022-05-16, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Såg reprisen från alla hjärtans dagsavsnittet i natt, när jag inte kunde sova. Inte förrän han sa om massagen var hon nöjd. Och när han sa att de skulle bada ute, sa hon i synken att hon ju verkligen inte ville förstöra frisyren - hon hade ju faktiskt fixat håret - samtidigt som hon satt i badrocken med slarvig tofs i sängen och surade. Hon får väl också ge, när det är något han vill visa/prata om, men det är väl under hennes värdighet.. För henne gäller bara lyx och champagne. Patetiska människa.

Glöm inte att det är en show och mycket går på manus, samt att CB desperat försöker framställa sig som guds gåva till kvinnan. Lika mycket spel från bådas håll!
Citera
2022-05-16, 10:21
Medlem
och nu erkände pernillas mamma på en podd att hon misshandlar emilio ingrosso….. och att han förtjänade det…….
Citera
2022-05-16, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
och nu erkände pernillas mamma på en podd att hon misshandlar emilio ingrosso….. och att han förtjänade det…….
Inte bekräftat att det handlar om honom, nästa kärlek behandlade henne också väldigt illa (enligt PW själv).
Uppgiften om örfilen publicerades för längesen, måste ha varit typ förra året. Det bara tuggas gammal skåpmat nu.
Citera
2022-05-16, 15:52
Medlem
Egentligen blir det för mig lite roligt nu när jag sugits in i denna tråd på något märkligt sätt...

På alla håll och kanter skrivs det högljutt om denne "Chrilles" baksluga sätt att nästla sig in för att utnyttja Pernilla, med många (aldrig uttalade konkret) syftningar på "något" han ska ha gjort och hur "hemsk" han är.

Men det man ser, det är en Pernilla som skiter fullständigt i hans försök att knyta an med barndomsminnen, romantiska gester och fjäsk. Hon är kall, på gott och ont. När han gör som hon vill (champagne/massage osv) DÅ är det bra, gör han det han förmodligen TROR fungerar (rosor, romantikfloskler) då skiter hon i det.

Så vem är det "synd om" egentligen? Han som inte kan slappna av en sekund utan jobbar stenhårt för tillträdet till den fina världen och häng med kändisar, eller hon som skiter i allt som inte gynnar henne?

Denne Christian kommer få jobba ihjäl sig för att hålla Pernilla nöjd. Hon klagar på att han pratar för mycket, hon klagar på hans romantik, skrattar lite åt hans minimala hem osv. Han svettas och försöker hitta ingångar, gärna genom att prata om hur underbar hon är hela tiden.

Han lär flytta in i hennes hus, HON kommer inte låta honom glömma att det är HENNES hus. Och när han väl åker ut (för ingen orkar spela ett desperat spel hur länge som helst) så kommer hans tillflykt återigen bli ett litet kyffe. Tror aldrig i livet hon kommer släppa in honom på hennes ekonomi, det har hon nog lärt sig av sina ex...
Citera
2022-05-16, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur

Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Inte bekräftat att det handlar om honom, nästa kärlek behandlade henne också väldigt illa (enligt PW själv).
Uppgiften om örfilen publicerades för längesen, måste ha varit typ förra året. Det bara tuggas gammal skåpmat nu.

Tycker att det ligger närmare till hands att det är Theos pappa det handlar om. Inte för att inte Emilio säkert förtjänade en stor fet jävla smäll, men om det hade varit han tror jag inte att det hade tystats ner från Ingrosso-familjens håll. Det hade nog blivit ett sjuhelvetes liv om det.
Citera
2022-05-16, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Glöm inte att det är en show och mycket går på manus, samt att CB desperat försöker framställa sig som guds gåva till kvinnan. Lika mycket spel från bådas håll!

Förvisso sant, men just spelandet tror jag att han står för. Tror att hon ÄR sån som hon visar upp och just det jag skrev om, känner jag med honom, trots allt. Hur känns det att se det sen? Undra hur hans sida reagerar..
Citera
2022-05-17, 16:22
Medlem
Jag tittade precis på Alla hjärtans dag- avsnittet.
Alltså, hans gamla mamma dök upp på restaurangen som en överraskning? På alla hjärtans dag? Sedan körde han omkring och berättade om sig själv, som om han vore världens mest fascinerade människa? Och allt detta var hans GÅVA till Pernilla, på alla hjärtans dag?
Jag skulle aldrig komma på tanken att göra en sådan sak till min partner, som en överraskning.
Man sitter och äter en "romantisk lunch" och plötsligt hoppar min MAMMA fram?
Och titta här är vår sommarstuga, här tog jag mina första steg...
Är inte allt det här sanslöst självupptaget?
Jag skulle aldrig ens komma på tanken.
Citera
2022-05-17, 22:29
Medlem
Intressant att läsa hur alla här blir lurade av hur ett tv team kan vinkla en relation! Förstår ni inte att det är förutbestämt att hon ska spela dryg och självupptagen? Ser ni inte hur hon små ler när hon beter sig illa? Det är inte äkta på ngt vis! Är chockad över vilket drev mot Pernilla det blev här ang senaste avsnittet! Är folk verkligen så korkade?!
Varför pratar ingen om hur sjukt och narcissistiskt det är att göra en hel alla hjärtans dag om sig själv och sin historia? Snacka om galning, aldrig varit med om ngt liknande!
Citera
2022-05-18, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Patetiska och ynkliga? Dags för CB att slänga offerkoftan!

Vilken jävla "offerkoffta"? Han har väl aldrig påstått att han är "offer" för något? Varken omständigheter eller annat. Du är fortfarande patetisk och ynklig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in