Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-17, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Det löjligaste jag någonsin läst. Hans felstegslista är garanterat betydligt kortare än herr Bauers.

Nu handlade inte detta om Bauer, utan om Joakim....
Citera
2022-04-17, 15:44
Medlem
De märks lång väg att han är fejk. I kameran ler han. Bakom är han ganska grå. Pernilla är så självupptagen och jäkla naiv att hon missar detta. Hoppas som nån skrev att hon skriver samboavtal och äktenskapsförord för detta lär gå åt pipsvängen med allt som skrivits här…!

Ingen rök utan eld
Citera
2022-04-17, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
De märks lång väg att han är fejk. I kameran ler han. Bakom är han ganska grå. Pernilla är så självupptagen och jäkla naiv att hon missar detta. Hoppas som nån skrev att hon skriver samboavtal och äktenskapsförord för detta lär gå åt pipsvängen med allt som skrivits här…!

Ingen rök utan eld

Håller med. Men Pernilla är så oerhört självupptagen och tror hela Sverige är sååå glad för hennes skull att hon träffat någon och får ligga. Och detta kommer från en 54 årig tant. Trodde aldrig jag skulle skriva detta men hon får vad hon förtjänar. Tyckte synd om henne i början. Men efter att sett och hört henne och hennes hybris så är det enbart rätt åt henne.
Citera
2022-04-17, 23:42
Medlem
I bilderna PW lagt upp på Insta ang att föräldrarna varit tillsammans i 65 år har Herr B på sig "Kung Fu-skor" (även kallade Kinaskor)
Såna hade jag i slutet av 80-talet. Är det modernt igen?

Länk till hur skona ser ut
Citera
2022-04-18, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treo3o
I bilderna PW lagt upp på Insta ang att föräldrarna varit tillsammans i 65 år har Herr B på sig "Kung Fu-skor" (även kallade Kinaskor)
Såna hade jag i slutet av 80-talet. Är det modernt igen?

Länk till hur skona ser ut

1000:-?! 😱😂

CB verkar inte ha koll på modet. På de bilderna jag har sett, ser det ut som han varit ute och festat ett dygn. Sen kom
hem och somnade med kläderna på i någon timme.
Citera
2022-04-19, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerhals
Bra skrivet! Han är råttliknande faktiskt. "Han ville inte vara med i Wahlgrens värld".... Jovisst. nu har han tagit över alltihop och ser ut att trivas. Han flabbar och har sej som Pernilla gör. Ser väldigt patetiskt ut när en som gäller för att vara MAN beter sej så.
Jag fattar inte att ingen märker hur han är. Hon har ju stor familj. Tonårsbarn brukar sannerligen hitta fel på nya partners, och inte vara rädda för att kritisera. Men,men, svårt att inse det när det varit sååå stort med honom. Kommer bli svårt att bryta med honom. För sådär kan hon inte ha det. Det är bara början på ett helvete för Pernilla. Sparka ut fortast möjligt. Kör honom till Carola, som "har större bröst än Pernilla" enl honom. Fullt tillräckligt för att jag skulle ge en spark åt en så nyfunnen man. Bådar inte gott ju.
Tack! Är bara min reflektion över det hela... Och det du skriver är jag helt enig i...hade han sagt så till mig hade han åkt ut direkt (ioförsig så skulle jag aldrig allierat mig med en råtta, så som P gjort, men ändå så hade skiten åkt ut) Fattar som du inte heller riktigt varför ingen annan i kretsen reagerar...Undrar hur Oliver ställer sig till allt? Han är den enda normala i klanen enligt mig.
Citera
2022-04-21, 22:03
Medlem
mutskis avatar
CB är helt klart skum men Pernilla verkar egentligen vara den som är mest narcissistisk av dem båda.
Citera
2022-04-22, 05:37
Medlem
Fan vad gammal hon ser ut kring munnen. Som en 90 åring som tappat tänderna. Kan inte Biancas mirakel hudvård hjälpa henne?
Citera
2022-04-22, 09:06
Medlem
askungens avatar
Såg gårdagens avsnitt och förundras hur de kan uttrycka sig så att de ska baka hemma för att det är så dyrt att köpa färdigt.
Dessutom bakade hon bara en kladdkaka när hon inte visste hur många som var där, än värre tänkte evt ta med kakan hem!!
Är de med feta bankkonton såhär snåla?

För övrigt verkar Pernilla vara otroligt självupptagen, men mamma Christina är lite likadan med ett storhetsvansinne.
Citera
2022-04-22, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Såg gårdagens avsnitt och förundras hur de kan uttrycka sig så att de ska baka hemma för att det är så dyrt att köpa färdigt.
Dessutom bakade hon bara en kladdkaka när hon inte visste hur många som var där, än värre tänkte evt ta med kakan hem!!
Är de med feta bankkonton såhär snåla?

För övrigt verkar Pernilla vara otroligt självupptagen, men mamma Christina är lite likadan med ett storhetsvansinne.

Håller med dig. Skulle vara intressant hur många gånger PW säger JAG i WW. Och i Podden också. Förstår inte hur SW står ut.
Hon pratar bara om sig och sitt.
Citera
2022-04-22, 20:06
Medlem
this isn't mes avatar
Nyss visade Christian upp sig på bästa sändningstid i Masked Singer. Finns ingen hejd på hur mycket han vill synas.
Citera
2022-04-22, 20:36
Medlem
Flax75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av this isn't me
Nyss visade Christian upp sig på bästa sändningstid i Masked Singer. Finns ingen hejd på hur mycket han vill synas.
Ja vad sjutton gjorde han där. Så pinsamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in