Citat:
Ursprungligen postat av
Sockerhals
Bra skrivet! Han är råttliknande faktiskt. "Han ville inte vara med i Wahlgrens värld".... Jovisst. nu har han tagit över alltihop och ser ut att trivas. Han flabbar och har sej som Pernilla gör. Ser väldigt patetiskt ut när en som gäller för att vara MAN beter sej så.
Jag fattar inte att ingen märker hur han är. Hon har ju stor familj. Tonårsbarn brukar sannerligen hitta fel på nya partners, och inte vara rädda för att kritisera. Men,men, svårt att inse det när det varit sååå stort med honom. Kommer bli svårt att bryta med honom. För sådär kan hon inte ha det. Det är bara början på ett helvete för Pernilla. Sparka ut fortast möjligt. Kör honom till Carola, som "har större bröst än Pernilla" enl honom. Fullt tillräckligt för att jag skulle ge en spark åt en så nyfunnen man. Bådar inte gott ju.
Tack! Är bara min reflektion över det hela... Och det du skriver är jag helt enig i...hade han sagt så till mig hade han åkt ut direkt (ioförsig så skulle jag aldrig allierat mig med en råtta, så som P gjort, men ändå så hade skiten åkt ut) Fattar som du inte heller riktigt varför ingen annan i kretsen reagerar...Undrar hur Oliver ställer sig till allt? Han är den enda normala i klanen enligt mig.