Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-10-29, 21:01
Medlem
Hon ska anna book som gäst. Sen ska hon och anna ha en helkväll med sina hits. Abc och picadilly cirvus sen kan gästerna gå hem.
Tidernas kortadte allsångskväll.
Citera
2022-10-29, 21:18
Medlem
Varför gillar inte jag Pernilla jo efter att ha hoppat på Freddie Wadling från ingenstans helt i onödan.

Citat
"Men det som skrämmer mig mest – eller iallafall gör mig oerhört irriterad – är varför han måste sitta med en CIGARETT i handen på sin Turneaffisch"

"Ingen kan ju påstå att han ser ut som hälsan själv iallafall. Så man kan ju alltid sätta upp den här affischen i skolorna , som ett varnande exempel för att ungdomar inte ska börja röka"

https://pernillawahlgren.se/pernilla...oolt-alls.html
Citera
2022-10-30, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
Varför gillar inte jag Pernilla jo efter att ha hoppat på Freddie Wadling från ingenstans helt i onödan.

Citat
"Men det som skrämmer mig mest – eller iallafall gör mig oerhört irriterad – är varför han måste sitta med en CIGARETT i handen på sin Turneaffisch"

"Ingen kan ju påstå att han ser ut som hälsan själv iallafall. Så man kan ju alltid sätta upp den här affischen i skolorna , som ett varnande exempel för att ungdomar inte ska börja röka"

https://pernillawahlgren.se/pernilla...oolt-alls.html

Jag minns på 80-talet då syskonen Pernilla och Nicklas Wahlgren var ambassadörer för organisationen 'Non smoking generation' och åkte runt i en buss i 'halva Sverige' (säkert hela Stockholms området i alla fall). Problemet var bara att bussen behövde stanna då och då - för båda syskonen Wahlgren rökte på den tiden....Lyckade ambassadörer - not!
Citera
2022-10-30, 11:12
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Det finns de som lever kvar i rampljuset i lika många år som har trippelt så lite oxå , Anna Book tex

Rampljuset????
Citera
2022-10-30, 11:12
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Jag minns på 80-talet då syskonen Pernilla och Nicklas Wahlgren var ambassadörer för organisationen 'Non smoking generation' och åkte runt i en buss i 'halva Sverige' (säkert hela Stockholms området i alla fall). Problemet var bara att bussen behövde stanna då och då - för båda syskonen Wahlgren rökte på den tiden....Lyckade ambassadörer - not!

Så förvånad jag blir att Pernilla hycklar.
Citera
2022-10-30, 11:14
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin
Finns ju antagligen en anledning till att hela familjen syns på olika kanaler, olika tider.

Tittarsiffror.

Oavsett vad vi på flashback tycker

Du är medveten om att hennes siffror rasat i botten och att Biancas show tappade hälften av publiken från fredag till lördag vid premiären och inte ens låg tio i topp på Kanal 5? Det är skillnad på prestationer och framgång. I det här fallet är det inte ens en framgång.
Citera
2022-10-30, 11:16
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Hon ska anna book som gäst. Sen ska hon och anna ha en helkväll med sina hits. Abc och picadilly cirvus sen kan gästerna gå hem.
Mtp att hon som ung låste in sina kompisar så de inte kunde gå hem kan man räkna med kedjor på parkbänkarna.

Tror hennes metoder mognat med åren men består.
Citera
2022-10-30, 14:48
Medlem
exoticspices avatar
Herregud vad Christian var på Pernilla när hon inte kunde säga vilka datum hon kunde vara med honom för att bestämma vad som ska packas och inte inför flytten så han vet vad som ska packas. Hon nämner ett datum när hon är ledig men han nöjer sig inte med utan fortsätter att tjata om fler datum.

Hon säger att allt ska packas ner och att det redan är ordnat av en firma eftersom hon inte själv inte kan vara med p g a jobb. Hon ville väl inte att han skulle vara ensam i huset och rota bland hennes saker och kanske kasta grejer bakom hennes rygg.

Hon är märkbart irriterad när hon är ensam och säger, att han kan väl åka hem och göra sitt istället för att vara här.
Citera
2022-11-01, 12:50
Medlem
familjerelaterad konflikt där Pernilla har tagit mycket illa vid sig av hur Charlotte agerar.
– Allt började med att Pernilla Wahlgren, med gott uppsåt, försökte få sin väninna att tänka om. Det hela gjorde Charlotte Perrelli topp tunnor rasande.

En rad andra kändisar, som vi av respekt här inte omnämner med namn, har också tydligt tagit ställning. De stöttar Pernillas val att helt bryta med Charlotte.
https://stoppapressarna.se/svenskt/p...otte-perrelli/
Senast redigerad av Tezz-l 2022-11-01 kl. 12:56.
Citera
2022-11-01, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
familjerelaterad konflikt där Pernilla har tagit mycket illa vid sig av hur Charlotte agerar.
– Allt började med att Pernilla Wahlgren, med gott uppsåt, försökte få sin väninna att tänka om. Det hela gjorde Charlotte Perrelli topp tunnor rasande.

En rad andra kändisar, som vi av respekt här inte omnämner med namn, har också tydligt tagit ställning. De stöttar Pernillas val att helt bryta med Charlotte.
https://stoppapressarna.se/svenskt/p...otte-perrelli/

Tro inte på den där skitsidan. Med det sagt så betyder det inte att jag tar ställning åt något håll, men sidan är bara pinsam.
Citera
2022-11-02, 13:50
Medlem
Bakarettans avatar
Nu är den stora orgasmen nära för hela familjen Wahlgren. Hoppas pappsen Hans & mamsen Christina klarar av en sån enorm upplevelse. Alla utom en bror är med i såpor. Kudos till honom!
Såklart är Linus & Niklas aktuella i Över Atlanten (Linus) & Kompani Svan (Niklas). Är den här familjen rena parodin på Kardarshians (felstavat, jag vet) eller? Inte underligt att folk i dagens Sverige som följer dessa mediekåta individer är ytliga, egocentriska och verklighetsfrånvända.
Jag spyr.
Citera
2022-11-02, 13:52
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Hahahaa!
Klockrent👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in