Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-02, 14:50
  #4021
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brodrude
Varför gillar inte jag Pernilla jo efter att ha hoppat på Freddie Wadling från ingenstans helt i onödan.

Citat
"Men det som skrämmer mig mest – eller iallafall gör mig oerhört irriterad – är varför han måste sitta med en CIGARETT i handen på sin Turneaffisch"

"Ingen kan ju påstå att han ser ut som hälsan själv iallafall. Så man kan ju alltid sätta upp den här affischen i skolorna , som ett varnande exempel för att ungdomar inte ska börja röka"

https://pernillawahlgren.se/pernilla...oolt-alls.html

Hon röker ju själv i ett avsnitt av Wahlgrens värld.
Citera
2022-11-04, 17:14
  #4022
Medlem
Bassplays avatar
En familj som aldrig borde varit något annat än vanliga svenssons.. usch.

Jag vet faktiskt knappt vad Pernilla är känd för, sjunger, skriver bok kanske?

Hon känns som en kavla-upp kärring, hon va säkert med i den kampanjen.
Citera
2022-11-04, 19:28
  #4023
Medlem
Drapåtrissors avatar
Programledare för allsång på Skansen snacka om nedköp från ledningen! Nu väntar vi bara på att fanskapet blir årets julvärd. Om ordet "narcissism" ska få ett ansikte så är väl den kärringen ett typexempel!
Citera
2022-11-05, 17:10
  #4024
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
En familj som aldrig borde varit något annat än vanliga svenssons.. usch.

Jag vet faktiskt knappt vad Pernilla är känd för, sjunger, skriver bok kanske?

Hon känns som en kavla-upp kärring, hon va säkert med i den kampanjen.
hon. är väl känd för Piccadilly cirkus som hon sjöng i melodifestivalen 1985
denna låt sjunger hon fortfarande 37 år senare, säger väl allt
Citera
2022-11-07, 14:06
  #4025
Medlem
Bakarettans avatar
I ett avsnitt av WV rensar
PW sitt enorma kylskåp.
Eller rensar & rensar...
Hon plockar runt ibland hyllorna där hon har typ 4-5 varor av samma sort. Vem faen behöver 3 burkar dijonsenap samtidigt!? Plus tredubbelt av allt annat!? Så vänder hon burkarna så att det ska se snyggt ut när man öppnar kylskåpet. Vem faen gör så!?
Jo det gör en människa som fullständigt har tappat det. Hon är ju helt förstörd i huvudet av all medial uppmärksamhet.
Rätta mej om jag har fel, men var det inte någon I hennes omedelbara närhet som sa att hon är korkad?
Citera
2022-11-08, 08:34
  #4026
Medlem
Undra om de flyttar in tillsammans på riktigt nu eller är pojkvännen fortfarande låtsasskriven i ett attefallshus?...
Citera
2022-11-12, 09:00
  #4027
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
I ett avsnitt av WV rensar
PW sitt enorma kylskåp.
Eller rensar & rensar...
Hon plockar runt ibland hyllorna där hon har typ 4-5 varor av samma sort. Vem faen behöver 3 burkar dijonsenap samtidigt!? Plus tredubbelt av allt annat!? Så vänder hon burkarna så att det ska se snyggt ut när man öppnar kylskåpet. Vem faen gör så!?
Jo det gör en människa som fullständigt har tappat det. Hon är ju helt förstörd i huvudet av all medial uppmärksamhet.
Rätta mej om jag har fel, men var det inte någon I hennes omedelbara närhet som sa att hon är korkad?


Hennes sons pappa sade det.

Nu undrar jag vad Montelius skriver i den låsta artikeln ( AB) om medias låsning och klanen Wahlgren.
Citera
2022-11-12, 11:37
  #4028
Medlem
mjukmjukares avatar
Sverige är fast i familjen Wahlgrens klanvälde
Kultur Expressen 12.11.22

Ibland behöver man inte lägga ut texten mer.
Denna rubriken säger allt. Vad skönt.

Citera
2022-11-12, 21:02
  #4029
Medlem
För ett par veckor sen sa Pernilla i någon intervju att det kändes fel att skriva ”utsåld” ang showen. Tog väl bara ett inlägg på Instagram, så körde hon samma race igen. Hon, om någon, har ju totalhybris!

Och givetvis måste hon göra sig viktig, när någon går bort. Synd bara att hon inte åtminstone kan se till att hon stavar rätt till ”Taube”, trots att han varit en sååå viktig del av hennes liv..
Citera
2022-11-12, 21:34
  #4030
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
För ett par veckor sen sa Pernilla i någon intervju att det kändes fel att skriva ”utsåld” ang showen. Tog väl bara ett inlägg på Instagram, så körde hon samma race igen. Hon, om någon, har ju totalhybris!

Och givetvis måste hon göra sig viktig, när någon går bort. Synd bara att hon inte åtminstone kan se till att hon stavar rätt till ”Taube”, trots att han varit en sååå viktig del av hennes liv..
Hur stavade hon namnet?
Citera
2022-11-12, 21:53
  #4031
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Hur stavade hon namnet?

”Taub”.
Citera
2022-11-12, 22:44
  #4032
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
”Taub”.
Men hur korkad är hon? Att inte veta hur Sven-Bertil stavar sitt efternamn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in