Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-22, 20:41
  #3421
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flax75
Ja vad sjutton gjorde han där. Så pinsamt.
Höll på att sätta Trocaderon i halsen när fjanten dök upp i rutan, flinandes som en psycho... hur faan tänkte tv4 där.... Kan bara hålla med dig, sååå pinsamt, så pinsamt, såååå jäkla pinsamt!!! Mr "jag vill inte vara med på tv" slog till igen....
Citera
2022-04-22, 22:06
  #3422
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krazzan
Höll på att sätta Trocaderon i halsen när fjanten dök upp i rutan, flinandes som en psycho... hur faan tänkte tv4 där.... Kan bara hålla med dig, sååå pinsamt, så pinsamt, såååå jäkla pinsamt!!! Mr "jag vill inte vara med på tv" slog till igen....

Han är så korkad att klockorna stannar. Snacka om att nästla sig in i alla möjliga sammanhang. Helylle Chrille. Sure 🤣. Sliskigare man får man leta efter!
Citera
2022-04-22, 22:09
  #3423
Medlem
thessprincesss avatar
Kommer ändå sitta bänkad när han och P ska vara med i På Spåret :-D :-D :-D
DET kommer bli underhållning
Citera
2022-04-22, 22:17
  #3424
Medlem
flugornass avatar
Vänta lite så jag hänger med, jag är ny här i tråden, varför gillar ni inte honom?
Han var ju snygg såg, och lätt sexig för sin ålder.
Är han inte mentalt frisk eller sexuellt skruvad?
Vad är problemet med att hon har träffat kärleken igen?
Citera
2022-04-22, 22:22
  #3425
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Vänta lite så jag hänger med, jag är ny här i tråden, varför gillar ni inte honom?
Han var ju snygg såg, och lätt sexig för sin ålder.
Är han inte mentalt frisk eller sexuellt skruvad?
Vad är problemet med att hon har träffat kärleken igen?


Du är ett tråkigt troll.
Citera
2022-04-22, 22:43
  #3426
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Har följt tråden en tid, men just nu känns den mer som en tråd för CB:s gamla ex och arbetskamrater.
Hur fan har alla ni hittat tråden?
Bittra och och googlar honom hela dagarna eller ?

Sa du att du var ny i tråden? 🤥
Citera
2022-04-22, 23:08
  #3427
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Sa du att du var ny i tråden? 🤥

Ha ha! 😀
Citera
2022-04-22, 23:22
  #3428
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Han är så korkad att klockorna stannar. Snacka om att nästla sig in i alla möjliga sammanhang. Helylle Chrille. Sure 🤣. Sliskigare man får man leta efter!
Usch usch usch.
Att veta att han inte betalar underhåll, kronofogden utmäter hans lön, att veta att han inte varit snäll mot flera ex och barn genom åren, att veta att han har otrohetsaffärer på otrohetsaffärer, att han misskött flera arbeten mm mm.
Mår illa. Jag lagade mat när programmet gick, bytte kanal direkt.
Att han lyckats dupera så många av svenska folket är skrämmande.
Hoppas alla de ex, Iranskan, kvinnan han levde med i Bromma, mamman till yngsta dottern går ihop och ryter ifrån.
Citera
2022-04-23, 09:30
  #3429
Medlem
I senaste Wahlgrens värld är Pernilla hemma hos sina föräldrar och skämtar om att deras attefallshus är större än CB:s hus. Christina Schollin ser helt förfärad ut och frågar om det verkligen är sant. ”Oj där sjönk han” skämtar Pernilla vidare. Han har verkligen duperat hela hennes familj till att framstå som framgångsrik och eftertraktad. Senare påpekar CB att Pernilla aldrig frågat honom om hans bakgrund eller vet namnen på någon i hans familj. Hon skrattar som vanligt. Hon är inte intresserad av det. Han är ett kuttersmycke som ser bra ut att ha med på instagram. Hon skulle aldrig kunna träffa en jämnårig man med egen karriär och integritet. De är helt enkelt för smarta och skulle inte stå ut. Ingen skulle heller acceptera rollen som ”Mr Pernilla”.
Citera
2022-04-23, 09:42
  #3430
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
I senaste Wahlgrens värld är Pernilla hemma hos sina föräldrar och skämtar om att deras attefallshus är större än CB:s hus. Christina Schollin ser helt förfärad ut och frågar om det verkligen är sant. ”Oj där sjönk han” skämtar Pernilla vidare. Han har verkligen duperat hela hennes familj till att framstå som framgångsrik och eftertraktad. Senare påpekar CB att Pernilla aldrig frågat honom om hans bakgrund eller vet namnen på någon i hans familj. Hon skrattar som vanligt. Hon är inte intresserad av det. Han är ett kuttersmycke som ser bra ut att ha med på instagram. Hon skulle aldrig kunna träffa en jämnårig man med egen karriär och integritet. De är helt enkelt för smarta och skulle inte stå ut. Ingen skulle heller acceptera rollen som ”Mr Pernilla”.

Eller hur! En normal människa VILL ha ett eget liv, inte bli försörjd eller meddragen som en pryl. Hon bryr sig bara om "här och nu" och vad som ger henne klirr i kassan.

Män utan integritet och känsla för ett eget jag är otroligt osexiga.
Citera
2022-04-23, 10:01
  #3431
Medlem
I ett av de senaste avsnitten av Wahlgrens Värld berättade Pernilla att lille Theo hade sparkat sönder dörren till sitt rum när han blev frustrerad av ett dataspel. Hon mest fnissade åt sin lilla gulliga minsting och viftade bort det med att både Oliver och Benjamin minsann också hade förstört dörrar (med knytnäven?) Tydligen hade Bianca också varit involverad i att förstöra en ytterdörr. Det är kanske ett vanligt beteende och mest jag som lever i en skyddad verkstad som inte har upplevt samma sak i mitt liv?

Värre ändå tycker jag det var när Pernilla övernattade hemma hos CB medan Theo hade lite kompisar hemma. Enligt uppgift i programmet hade det kommit dit ett gäng objudna typer som hade hoppat sönder utemöblerna. Pernilla kanske borde vara glad att det inte hände något värre. Är hon säker på att inget blev stulet i den enorma röran inne i huset? Att inga av hennes hundratusentals skor eller mängder av jeans hade försvunnit? Eller kanske någon av alla dessa ananasar …

Som förälder själv tycker jag det var oansvarigt att utsätta Theo för risken att ovälkomna gäng tog sig dit när han hade FF. Men Pernilla fnissade och sa att hon aldrig kan bli arg på den lilla gullungen.

Och förhoppningsvis hade hon FÅTT LIGGA med sin ”KILLE” under tiden. Som hon sa glatt i ett tidigare program ”min vagina är vidöppen”. Då kan det väl vara värt att trädgårdssoffan går sönder samtidigt och att hennes 14-åring blir rädd?
Citera
2022-04-23, 11:10
  #3432
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Tycker nog att Chrillepillen mår mest dåligt om han inte är helt psykopatisk.

Oavsett så har jag nog aldrig sett ett mer fejkat kärleksförhållande.

Titta folk på Ww ff? Trodde det typ dött. Kan det vara under 200 000 nu?

Pernilla har ju liksom ramlat över kanten totalt i hybrisbägaren. Humorn är inte rolig.

Minns att hon fläkte ut sitt ex och perfekta liv likadant. Skillnaden nu är väl att hon fiskat upp en töntig fisk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in