Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-06, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeronio
Jag hoppas att hon är lycklig för det är hon värd!
Bauer har gett underliga vibbar tycker jag så hoppas hon skrivit äktenskapsförord.
Det hoppas jag också.
Citera
2023-12-06, 21:58
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Det äktenskapet håller högst5år tyvärr

Vad spelar det för roll hur lång/kort tid man är tillsammans eller gift? Är det någon tävling?

Man är väl ändå ihop så länge som allt känns bra och fungerar och så gör man slut eller skiljer sig när kärleken tar slut och/eller man utvecklas åt var sitt håll och det behöver ju inte vara något misslyckande.

Man kan alltid vara tacksam över tiden man varit tillsammans. Alltid lär man sig något om sig själv och andra. Thats life.
Citera
2023-12-06, 22:09
Medlem
billigosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Vad spelar det för roll hur lång/kort tid man är tillsammans eller gift? Är det någon tävling?

Man är väl ändå ihop så länge som allt känns bra och fungerar och så gör man slut eller skiljer sig när kärleken tar slut och/eller man utvecklas åt var sitt håll och det behöver ju inte vara något misslyckande.

Man kan alltid vara tacksam över tiden man varit tillsammans. Alltid lär man sig något om sig själv och andra. Thats life.

Vilken pubertal syn på giftermål du har.
Citera
2023-12-06, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det lär Wahlgrens värld handla om nästa säsong (;

Den enda vettiga är Oliver
Citera
2023-12-06, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Han har verkligen lyckats dupera henne totalt, ger detta äktenskap max ett år.

Upplever PW som att hon har en väldigt omogen personlighet… oförmåga att riktigt ta ansvar för sina handlingar och bristande omdöme. Typ aldrig behövt bli vuxen.. Niklas också. Något är lite skevt i familjen, tänker jag
Citera
2023-12-07, 00:36
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ernes-ine
Upplever PW som att hon har en väldigt omogen personlighet… oförmåga att riktigt ta ansvar för sina handlingar och bristande omdöme. Typ aldrig behövt bli vuxen.. Niklas också. Något är lite skevt i familjen, tänker jag

Tja. hon gick ju till artisteriet i tonåren och har aldrig fått en vettig skolgång och än mindre ett normalt jobb. Inte konstigt att hon har noll koll på verkligheten.
Citera
2023-12-07, 04:06
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Jag är mest fascinerad av att de inte utsatte oss för flera månaders offentliga bröllopsförberedelser. Tack för det. Lycka till nu, alla vet ju vad dessa två går för. Pernilla får nog den man hon förtjänar.

Tyvärr är ju hela klanen wahlgren/Ingrosso helt dysfunktionella och har av någon konstig anledning hamnat på en ”gyllene motorväg” utan hinder även fast de inte ens kan köra.
Har aldrig förstått vad media eller allmänheten ser hos dessa personer mer än att det är ”lyteskomik”?
För mig handlar Wahlgrens bara om att de gör bort sig utan att förstå det.
Citera
2023-12-07, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Tyvärr är ju hela klanen wahlgren/Ingrosso helt dysfunktionella och har av någon konstig anledning hamnat på en ”gyllene motorväg” utan hinder även fast de inte ens kan köra.
Har aldrig förstått vad media eller allmänheten ser hos dessa personer mer än att det är ”lyteskomik”?
För mig handlar Wahlgrens bara om att de gör bort sig utan att förstå det.
Bra beskrivit. Speciellt Pernilla, Bianca och Christina tror att man kan uppföra sig som de gör (white trash) och samtidigt vara en symbol för fina folket. PW sätter sig mellan varven på sina höga hästar där hon ser ner på andra vilket hon verkligen inte har mandat att göra. Hon eller Bianca kommer aldrig att tillhöra fint folk oavsett hur mycket pengar de har på banken eller hur många hus de än äger utomlands. De är och förblir pack!
Citera
2023-12-07, 06:40
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Bra beskrivit. Speciellt Pernilla, Bianca och Christina tror att man kan uppföra sig som de gör (white trash) och samtidigt vara en symbol för fina folket. PW sätter sig mellan varven på sina höga hästar där hon ser ner på andra vilket hon verkligen inte har mandat att göra. Hon eller Bianca kommer aldrig att tillhöra fint folk oavsett hur mycket pengar de har på banken eller hur många hus de än äger utomlands. De är och förblir pack!
Men inte dåligt att ha så bra ställt ekonomiskt trots dina beskrivningar
Citera
2023-12-07, 07:05
Medlem
Grattis Pernilla till 50% mindre förmögenhet inom ett år
Citera
2023-12-07, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Det tycker jag alla alla kändisar har utrymme att göra, att bete sig illa, så länge de har ’den rätta värdegrunden’.
Pernilla antog ’bimbo-rollen’ och slipper därmed ta ställning och blir med det behaglig att ha å göra med för medierna.
Det är ett smart drag i sig, ett sätt att säkra jobben.

Nu tillhör de kändiseliten vad som än tycks om det.

Personligen så tycker ju inte jag att kändiseliten är speciellt ’fint’, vem det än är som ingår i det.
Citera
2023-12-07, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Grattis Pernilla till 50% mindre förmögenhet inom ett år
Jag har för mig att hon sa någonstans att hon har skrivit papper, enligt alla konstens regler, redan när han skulle flytta in i huset.
Jag antar att hon skrivit ett bombsäkert äktenskapsförord, jag hoppas det iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in