Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-05, 19:32
  #5809
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Som jag sagt tidigare, han kommer blåsa henne. Så sjukt att han ens beställer för hennes pengar, han har absolut ingen talan om hennes alla hus, bilar,båt, skärgården, lyxrestauranger,resor, dyra Hotel…Det är hennes pengar FATTA hon har slitit som ett djur medans Kronofogden jobbat som djur för att driva in Bauers stora skulder. Så osmakligt. Jag är konservativ när det kommer till pengar, då en Man som är fattig och skuldsatt skall ej göra anspråk på sin rika frus tillgångar!! Och ingen jävel i familjen har varnat henne, förutom hennes far som såg red flags men ville att hon skulle få vara glad, fast han nog visste & såg!!!

Har de skrivit äktenskapsförord?
Hur som helst kommer han inte gå lottlös ur detta när han dumpar henne om max 2 år.
Citera
2024-09-05, 20:17
  #5810
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Har de skrivit äktenskapsförord?
Hur som helst kommer han inte gå lottlös ur detta när han dumpar henne om max 2 år.
Det är jag tämligen säker på att dom har skrivit! 😊
Citera
2024-09-05, 22:08
  #5811
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davent
Enligt dagens Expressen har Pernilla satt ned foten angående Bauers dyra trädgårdsplaner, för ”det är hon som betalar”.

Ja Bauer, alltid lätt att dra på med andras pengar din lilla snyltare 😄
Slemmig typ den där Bauer. Undrar hur lång tid det tar för Pernilla att komma underfund med vilket stolpskott hon dragit på sig.
Citera
2024-09-05, 22:16
  #5812
Medlem
Pernilla eller hennes barn borde kolla in alla avsnitt där Christian Bauer är med. Det är en person med narcissistisk personlighetsstörning. Om det vore min mamma så hade jag lätt sett igenom hans dubbla budskap. Hur han spelar att var en person som inte har någon talan samtidigt som han försöker styra henne. De kan gärna läsa på om dold narsissim för den är lika illa som grandios narcissim. Den yttrar sig bara på olika sätt. Faran är densamma.
Citera
2024-09-05, 22:38
  #5813
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Har de skrivit äktenskapsförord?
Hur som helst kommer han inte gå lottlös ur detta när han dumpar henne om max 2 år.

Ja, det har dem, där det framgår att all egendom de införskaffat både innan och under äktenskapet förblir dess egen. Hon har även sagt i podden att de inte har gemensam ekonomi. Det senare verkar ju dock han försökt ändra på.

Pernilla är väl dessutom gravt ointresserad av trädgård över huvud taget så att hon inte tappade det fullständigt är en gåta.
Citera
2024-09-05, 22:44
  #5814
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Ja, det har dem, där det framgår att all egendom de införskaffat både innan och under äktenskapet förblir dess egen. Hon har även sagt i podden att de inte har gemensam ekonomi. Det senare verkar ju dock han försökt ändra på.

Pernilla är väl dessutom gravt ointresserad av trädgård över huvud taget så att hon inte tappade det fullständigt är en gåta.
Han försökte ju övertala henne att anlägga en boulebana på baksidan av huset vilket hon tvärvägrade!
Citera
2024-09-05, 22:47
  #5815
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Pernillas gubbe är en riktig Cuck . Dansar efter Pernillas pipa dagligen. Han får inte bestämma något .
Citera
2024-09-05, 22:57
  #5816
Medlem
osnutens avatar
Jag var också upprörd i början.
Inte för att jag direkt hyser några varma känslor för P.

Men alltid irriterande när en övertydligt arrogant och självförhärligande personlighet får utrymme.

Nu är jag övertygad att det hela är en charad.
Intrigerna, och därmed tittarsiffrorna, har antagligen stigit rejält sen han klev in.
Så länge TV-serien pågår får han antagligen vara kvar

Så fort sista inspelningen är avklarad blir det spännande att följa fortsättningen.
Det är då dom borde filma!
Citera
2024-09-06, 13:13
  #5817
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfeelfree
Ollis restaurang har ägare av samma slag som By Ingrosso, dvs ingen i familjen äger restaurangerna på söder eller i Vasastan. Har för mig det är Nicola Perrelli plus två andra män som äger restaurangerna. Oliver fick starthjälp med detta plus kokbok etc så var affärerna igång big time. Pernilla gör inget annat än promotar sina egna och barnens affärer så allt går runt som i en kastrull! Denna familj har ingen utbildning men media-Sverige håller dem bakom ryggen och de hyllas och drar in pengar. Men aldrig ensamma utan de får all hjälp de kan få.

Sätt dem i ett land de är okända och be dem bygga upp samma business från scratch 🤣 Bibz ska lansera i USA nu. Hon kommer ju gråta innan hon går av planet. Där räcker det inte med att visa upp sig på lilla Stureplan. Se gärna Owning Manhattan. Bibz pratar om ”känsla” med sitt riskkapital bolag. Såg ni blickarna från dem? Och det är lilla Sverige det.
Citera
2024-09-06, 20:56
  #5818
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
Tycker inte att Pernillas barn verkar gilla honom direkt. Mest besvärade runt honom
Bianca säger bara positiva saker om honom dock
Citera
2024-09-06, 21:05
  #5819
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Allsång har tappat stora skaror tittare på linjär tv som webb. Ett sundhetstecken att folk väljer bort Pernilla Wahlgren.
Det är kul att hon kör ett år till
Citera
2024-09-06, 22:38
  #5820
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SignoraPagliaccio
Det är kul att hon kör ett år till

Ja hela Sverige är ett skämt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in