Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-07-15, 14:28
  #5689
Medlem
Shattereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Hade Hans gått bort tidigare - typ när Sanna Nielsen var programledare är det frågan om det hade blivit någon hyllning av Hans alls. Han var en tämligen medioker och begrännsad skådespelare. En fin människa och familjefar verkar han dock ha varit.

Hyllning och hyllning, hon nämnde väl om hans bortgång i samband med att de skulle sjunga en allsång. Där hon valt hans favoritvisa. Var ju inte direkt så hon sjöng ett medley till Hans, att man som programledare för ett program får nämna sin far som gått bort är inget konstigt. Sanna hade gjort samma för SIN FAR om det hade hänt på sin tid.
Citera
2024-07-15, 14:38
  #5690
Medlem
Äldste sonen Peter bor i Dalarna.
Citera
2024-07-15, 15:13
  #5691
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shattered
Hyllning och hyllning, hon nämnde väl om hans bortgång i samband med att de skulle sjunga en allsång. Där hon valt hans favoritvisa. Var ju inte direkt så hon sjöng ett medley till Hans, att man som programledare för ett program får nämna sin far som gått bort är inget konstigt. Sanna hade gjort samma för SIN FAR om det hade hänt på sin tid.

Det var inte jag som kritiserade hyllningen, du måste för f*n läsa inläggen innan. Fattar du?
Tror för övrigt knappast att Sanna hade fått använda programtid till att hylla sin far även om han gått bort, han var ju ingen offentlig person - varken artist eller skådespelare.
Citera
2024-07-15, 15:14
  #5692
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Äldste sonen Peter bor i Dalarna.

Nej det gör han inte längre.
Citera
2024-07-15, 15:48
  #5693
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Nej det gör han inte längre.

Jo det gör han, han har flyttat tillbaka.
Citera
2024-07-15, 17:11
  #5694
Medlem
Shattereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Det var inte jag som kritiserade hyllningen, du måste för f*n läsa inläggen innan. Fattar du?
Tror för övrigt knappast att Sanna hade fått använda programtid till att hylla sin far även om han gått bort, han var ju ingen offentlig person - varken artist eller skådespelare.

Jo men jag svarade på rätt, du behöver inte svära 😊 hade kunnat ta med tidigare svar också men reagerade på att ordet hyllning användes fortsatt och att inte Sanna skulle hylla Hans om hon var programledare, vilket helt klart stämmer. Varför skulle hon vilja nämna Hans som hon inte har relation med. Därav alt att hon då mer troligt skulle nämna sin egna far, men bara min egna tanke 😃
Fint iaf att Pernilla fick med det i programmet, det kan vi ju vara överens om. Hans var ju med på premiären förra året så passade ju bra.
Citera
2024-07-17, 15:29
  #5695
Medlem
Såg veckans program av Allsången - tyvärr.
Det dåligaste jag sett med Pernilla som programledare.
Mycket beroende på de gäster de hade - allvarligt talat, har inte Per Andersson förbrukat sitt förtroende kapital nu? Tål inte att se f*nskapet. Dessutom Rickard Herrey sjunger ebarmligt dåligt. En plåga att lyssna på. Man förstår varför den gruppen bara höll i 2-3 år.
Räknade också till att bildproducenten soomade in uppmärksamhets kåte Bauer hela 6-7 gånger under programmet. Hade för mig att Pernilla sagt att han inte skulle vara i publiken varenda program. Han skämmer ut henne.
Citera
2024-07-17, 15:39
  #5696
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Såg veckans program av Allsången - tyvärr.
Det dåligaste jag sett med Pernilla som programledare.
Mycket beroende på de gäster de hade - allvarligt talat, har inte Per Andersson förbrukat sitt förtroende kapital nu? Tål inte att se f*nskapet. Dessutom Rickard Herrey sjunger ebarmligt dåligt. En plåga att lyssna på. Man förstår varför den gruppen bara höll i 2-3 år.
Räknade också till att bildproducenten soomade in uppmärksamhets kåte Bauer hela 6-7 gånger under programmet. Hade för mig att Pernilla sagt att han inte skulle vara i publiken varenda program. Han skämmer ut henne.

Per A 🤮🤮
Bauer 🤮🤮

Hur tänker SVT när de zoomar in honom om o om igen…..
Citera
2024-07-17, 18:25
  #5697
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Jo det gör han, han har flyttat tillbaka.

Förlåt - my bad. Jag visste inte det. Där ser man.
Citera
2024-07-18, 18:41
  #5698
Medlem
Såg ett inlägg Benjamin lagt ut igår inför turné starten om vilka ska komma på någon av hans konserter. Bauer var snabb att kommentera som en barnunge. Får creeps av den karln. Ju mer jag ser av honom ju mer äcklad blir jag o jag tror PW kommer stå ut Max 2 år i den här relationen.
Citera
2024-07-19, 00:22
  #5699
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LovisP
Såg ett inlägg Benjamin lagt ut igår inför turné starten om vilka ska komma på någon av hans konserter. Bauer var snabb att kommentera som en barnunge.

Felstavningen han gjort gör kommentaren bara ännu fånigare

Edit: Såg nu att kommentaren du syftade på inte var från Benjamins senaste inlägg... Där har Bauer försökt vara cool och skriva på Engelska, felstavat dock
__________________
Senast redigerad av Treo3o 2024-07-19 kl. 00:26.
Citera
2024-07-19, 09:15
  #5700
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treo3o
Felstavningen han gjort gör kommentaren bara ännu fånigare

Edit: Såg nu att kommentaren du syftade på inte var från Benjamins senaste inlägg... Där har Bauer försökt vara cool och skriva på Engelska, felstavat dock

Fattar inte varför han ska kommentera. Likaså på Pernillas alla inlögg 😴
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in