Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-07-13, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Hyllningen av Lasse Berghagen på Allsång på Skansen dröjde till tredje avsnittet. Var visst viktigare att hedra pappa Hans i det första..

Hon bestämde troligtvis inte själv om och när Lasse skulle hyllas. Programledaren brukar ha ett nummer de bestämmer över, inte mer.
Citera
2024-07-13, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trez77
Jag tyckte det syntes tydligt på både Christina och Hans att dom inte var speciellt förtjusta i Crille.

Tidigare hade C kritiserat deras hem,tyckte det var mycket grejer,eller nått sånt.

När bröllopsdagen var bokad frågade Hans,öppet inför C,om P hade skrivit äktenskapsförord.

Är nog ingen,förutom C,som tror detta kommer hålla.

Pernilla har pengar jobbar jämt och Hans hade rätt sen kan jag tycka att skriva äktenskapsförord borde alla göra.
Citera
2024-07-13, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Pernilla borde gå ner lite i vikt...hon är kort fet och tacksam
.

Hon har en superfint kropp och njuter av både vin och mat det borde fler göra även du som skrev den dumma kommentar
Citera
2024-07-13, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anany
Sveriges mest obegripliga par. Förhållandet verkar mest vara uppbyggt på ett transaktionellt utbyte utan kärlek som grund.

De flesta som betraktar Bauer utifrån via media tycks se en narcissistisk smilfink som är falsk och manipulativ och som njuter av strålkastarljuset i fulla drag. Det är inte normalt, hans "mjuka" och fjantiga persona känns oerhört tillgjord och tårarna fake. Han sade to m en gång att "nu kommer det verkligen tårar"...

Undrar vad Pernillas vänner och närmare krets egentligen tycker om honom. Är det vi andra som har fel och de upplever något annat eller håller de god min för Pernillas skull?

Pernillas vänner lär inte gilla Bauer men håller minnen och är tyst för Pernillas skull dom lär inte ens bjuda in dom på parmiddagar jag tror inte ens barnen eller hennes föräldrar gillar han men är som sagt tyst för husfridens skull sen behöver Christina all den hjälp hon kan få nu efter att Hasse dog och äldsta sonen bor 20-30 mil från Stockholm och Niklas i Spanien då har hon bara Pernilla och Linus som kan hjälpa till.
Citera
2024-07-13, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsAnkan
Pernilla har pengar jobbar jämt och Hans hade rätt sen kan jag tycka att skriva äktenskapsförord borde alla göra.

Ett väldigt klokt förslag! Om det ingick att skriva äktenskapsförord så skulle det inte verka konstigt eller "negativt". I många fall är det ju inget någon vill föreslå för där och då är man kär, romantisk och kan inte tänka på en ev.skilsmässa. Men det skulle ju underlätta och minska många bittra fejder och folk skrivit på sådana papper.
Citera
2024-07-13, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Att Wahlgrens alltid ska ta plats.

Tyckte inte att Hans minnesstund tog särskilt stor del av programmet. Hade varit märkligt om Pernilla inte hade hedrat sin pappa med hans favorit visa. Jag tycker att TV4 o familjen skötte det väldigt fint o diskret.
Citera
2024-07-13, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Tyckte inte att Hans minnesstund tog särskilt stor del av programmet. Hade varit märkligt om Pernilla inte hade hedrat sin pappa med hans favorit visa. Jag tycker att TV4 o familjen skötte det väldigt fint o diskret.
TV4?
Citera
2024-07-13, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joppes
TV4?
Sorry skrev fel i all hast. Svt ska det såklart vara
Citera
2024-07-13, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Sorry skrev fel i all hast. Svt ska det såklart vara
Ok
Citera
2024-07-14, 14:49
Medlem
Funderar på om Christina får hjälp av någon att skriva på sina sociala medier. De senaste två inläggen där hon nämner sin son Niclas, är hans namn felstavat o vilken förälder stavar sitt barns namn fel??
Citera
2024-07-15, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsAnkan
Pernillas vänner lär inte gilla Bauer men håller minnen och är tyst för Pernillas skull dom lär inte ens bjuda in dom på parmiddagar jag tror inte ens barnen eller hennes föräldrar gillar han men är som sagt tyst för husfridens skull sen behöver Christina all den hjälp hon kan få nu efter att Hasse dog och äldsta sonen bor 20-30 mil från Stockholm och Niklas i Spanien då har hon bara Pernilla och Linus som kan hjälpa till.

Äldste sonen bodde tidigare i Dalarna, men har nu skilt sig och bor i stockholmstrakten igen. Ett tag bodde han hemma hos Hans och Christina i Christinas nya hus på tomten, så han är inte långt borta.
Är det bekräftat att Niclas har emigrerat till Spanien?
Citera
2024-07-15, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Varför är det konstigt? Hans är hennes pappa!

Hade Hans gått bort tidigare - typ när Sanna Nielsen var programledare är det frågan om det hade blivit någon hyllning av Hans alls. Han var en tämligen medioker och begrännsad skådespelare. En fin människa och familjefar verkar han dock ha varit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in